Welke forummers zou jij wel eens in het echt willen zien en
zondag 20 december 2009 om 12:33
Ik bijvoorbeeld zou best willen weten wie Meds in real life is omdat ik haar bijdrage vaak zo lekker nuchter en direct vind. Vroeger vond ik de stukjes van Antonio altijd leuk om te lezen omdat hij volgens mij best een hele intelligente man was, zonder het nou direct altijd met hem eens te zijn. (waar is hij trouwens gebleven, of zie ik hem over het hoofd?)

zondag 20 december 2009 om 13:37

zondag 20 december 2009 om 13:40
quote:Xander68 schreef op 20 december 2009 @ 13:37:
Ik ken sommige forummers IRL, maar zou verder niet weten wíe ik zou willen zien.....oja.....naar één forummer ben ik wel benieuwd: Angel5
Goede keuze Xan!!
Oooh, en Leo, die wil ik ook nog een keer zien, volgens mij zou ik op een ritje naar het Noorden nog een langs Leo en langs Zoyla!
Ik ken sommige forummers IRL, maar zou verder niet weten wíe ik zou willen zien.....oja.....naar één forummer ben ik wel benieuwd: Angel5
Goede keuze Xan!!
Oooh, en Leo, die wil ik ook nog een keer zien, volgens mij zou ik op een ritje naar het Noorden nog een langs Leo en langs Zoyla!
zondag 20 december 2009 om 13:42
quote:Vinyl schreef op 20 december 2009 @ 13:40:
[...]
Goede keuze Xan!!
[...]
Goede keuze Xan!!
nouschi wijzigde dit bericht op 20-12-2009 13:43
Reden: was reactie op eleonora
Reden: was reactie op eleonora
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 20 december 2009 om 13:44

zondag 20 december 2009 om 13:55
Nah ik weet niet of ik iedereen tegelijk wil zien Roos.
Ik vind het fijner om het wat te doseren.
Groepen vind ik lastig, omdat ik vaak niet echt toekom aan de mensen die ik graag had willen spreken.
Een groepsmeeting is voor mij meer iets als ik mensen wat langer ken.
Heel persoonlijk hoor, maar zo voel ik dat na rijp beraad.
Groepen vind ik lastig, omdat ik vaak niet echt toekom aan de mensen die ik graag had willen spreken.
Heel persoonlijk hoor, maar zo voel ik dat na rijp beraad.
zondag 20 december 2009 om 14:03
zondag 20 december 2009 om 14:04
quote:eleonora schreef op 20 december 2009 @ 13:55:
Heel persoonlijk hoor, maar zo voel ik dat na rijp beraad.hey pssst Leo denk jij nog wel eens aan die meeting met dat harnas
Heel persoonlijk hoor, maar zo voel ik dat na rijp beraad.hey pssst Leo denk jij nog wel eens aan die meeting met dat harnas
zondag 20 december 2009 om 14:06
zondag 20 december 2009 om 14:08
quote:floor72 schreef op 20 december 2009 @ 14:03:
Ik heb een heel lijstje met forummers die ik graag zou willen ontmoeten.
O.a heel 3000+, Eleonora, Poezewoes, Yasmijn, Mamasaar, Festen, Elninjoo, Meds, BGB, Sprankelend, Chardonnay, Thee, Maansa, Digi, Borodini, Dushi......
*denkt verder *wil je verkering met mij? ah joh toe....
Ik heb een heel lijstje met forummers die ik graag zou willen ontmoeten.
O.a heel 3000+, Eleonora, Poezewoes, Yasmijn, Mamasaar, Festen, Elninjoo, Meds, BGB, Sprankelend, Chardonnay, Thee, Maansa, Digi, Borodini, Dushi......
*denkt verder *wil je verkering met mij? ah joh toe....