Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
*zorgt dat Min echt een leesbril krijgt op de meet* Whoehahaha Min....hahahaha.
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 04-11-2009 23:11
Reden: en dan ben je jong en wil je toch lezen ;-)
% gewijzigd

Och man, wát een dag dit!
En ik laat het lekker zo staan

Nu ga ik naar bed! Trusten!
Dit maakt je dag weer goed he Viev, vind je niet?!

Min je bent grappig hahaha.
Truste Vievke!
Ja lach maar over mijn rug

*Grijpt elk excuus aan om die smiley te gebruiken*
Mijn excuses dat ik, als voornamelijk meelezer, hier even binnenkom.. (op het modtopic zelfs, of all places )

Maar ik zat hier dus wat te lezen, en het is te grappig om er niets over te zeggen!

Minny, mag ik je heel vriendelijk bedanken!

You just made my day
Five, mag dit topic verhuizen naar de sekspeiler anders durf ik niet verder te posten
Ghehe Noni

Mamalief....ik twijfelde nog even over verplaatsen naar kinderen, maar ik laat hem toch maar hier, oke?
Mag er op 3000 deel 6 een slotje aub, bedankt!
Consider it done Z&Z!
heb mail gestuurd naar forum@viva.nl om mijn account te verwijderen.

Ik houd niet zo van :puke: smileys.
5 je hebt iemand heel erg geraakt met een reactie. Ik persoonlijk zou het heel erg jammer vinden als die persoon om die reden niet meer komt posten.

Willen jullie beiden aub proberen om er samen uit te komen?
Kleuters!
bengewoonpetra heeft de deur toch al dichtgeslagen met de mail om verwijdering van account? Of is die mail bedoeld als chantagemiddel?

bengewoonpetra houdt niet zo van kotssmileys en vivaangel5 niet zo van beschuldigingen aangaande haar integriteit. Angel5 heeft al meteen aangegeven dat de kotssmiley niet zo angellig was, moet ze soms op haar knieen om vergeving smeken? Ofzo?
quote:bengewoonpetra schreef op 06 november 2009 @ 23:33:

heb mail gestuurd naar forum@viva.nl om mijn account te verwijderen.

Ik houd niet zo van :puke: smileys.Als je zegt dat je weg blijft moet je je belofte waarmaken en niet de aandacht op jezelf en het 3000 topic, want dat doe je hiermee, vestigen. En verder met Hemera eens, je schijnt pas tevreden te zijn als er voor je wordt gekropen, tja, en dat gaat niet gebeuren vrees ik.
anoniem_20135 wijzigde dit bericht op 07-11-2009 12:30
Reden: Aangepast zodat het wat
% gewijzigd
quote:Jaschenca schreef op 07 november 2009 @ 01:07:

[...]

Heb even de rest van deze "ohw wat ben ik zielig ik stopermee want vief 5 maakt mij het forummen onmogelijk" jankerd bekeken. Manipulatie ten top! Ongelofelijk hoe je jezelf zo te kakken kunt zetten in het openbaar,??? Ehhhmmm Angel... Is dit normaal?
Nou Bianca, niet helemaal. Maar wanneer Petra terug blijft komen op een feit wat al meerde keren uitgelegd is en zij blijft het anders opvatten en anders naar buiten brengen ook, dan kan je wachten op dit soort reacties. Los daarvan had Jaschenca zich misschien ook wat beleefder kunnen uitdrukken.
Ik heb het aangepast zodat het wat "beleefder" lijkt, maar sta en stond wel achter het geschrevene.
Ik snap je punt wel hoor Jaschenca. Ik ben zelf ook van het klaar = klaar, maar ik vind het rottig als iemand ergens zo mee zit. Vandaar mijn vraag om het samen ff uit te praten. En inderdaad graag via de ondergrondse (mail).
Klinkt inderdaad een stuk beter zo Jaschenka...

en ik ben zelf ook wel zo van klaar = klaar. Maar... kortom... eens met Floor.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 november 2009 @ 11:18:

Paque, ik had van jou nooit verwacht dat je echt zo'n lieffie zou zijn. Niet dat je hier vervelend overkomt (integendeel) maar ik vond je zo schattig uit de boom kijkerig

oeh ik lees het nu pas

Ik vond het ook vreselijk spannend, en was na 3 uur ook helemaal afgedraaid, maar hoop de volgende x weer van de partij te zijn, dan zal het wel iets makkelijker zijn!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik zou eigenlijk niet weten waarom dat dan ondergronds zou moeten. Anyway; mijn mailbox staat open.

Petra is namelijk niet de enige die persoonlijk gekwetst is. En in dit geval ben ik heel erg kinderachtig misschien, maar weiger pertinent de eerste stap te zetten. Ten eerste omdat al diverse keren door diverse mensen is uitgelegd dat mijn pukesmiley niet sloeg op Petra zelf, maar op haar uitspraak, waarmee ze mij kwetste, dat ze mijn integriteit in twijfel trekt. En ten tweede omdat mijn pukesmiley een reactie was op een persoonlijke sneer. Eerlijk gezegd vind ik dus, als er al zo zwaar aan getild moet worden blijkbaar, dat zij dan de eerste stap mag doen.
Sjongesjonge.... ga nog ff lekker door allemaal.

Over puke gesproken!!!!! 5 uitroeptekens.

Zwaar tillen is slecht voor je rug. Grote ego's zijn slecht voor een forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven