Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
zaterdag 7 november 2009 om 13:33
Vievke hou maar op met je uitleg. Als men (wie die men ook dan is) het niet wil begrijpen dan kun je uitleggen wat je wilt maar dan komt het nooit aan. Je hebt je best gedaan uitleg te geven. Is men daar dan niet tevreden mee dan is dat hun probleem.
Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!
Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!
zaterdag 7 november 2009 om 13:43
quote:Dushi74 schreef op 07 november 2009 @ 13:33:
Vievke hou maar op met je uitleg. Als men (wie die men ook dan is) het niet wil begrijpen dan kun je uitleggen wat je wilt maar dan komt het nooit aan. Je hebt je best gedaan uitleg te geven. Is men daar dan niet tevreden mee dan is dat hun probleem.
Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!Eensch. Dus.
Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!Eensch. Dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 7 november 2009 om 13:51
Eens met Boro en Dush (what's new . Je kan op alle slakken zout blijven gooien maar je kan er ook een streep onder zetten en weer door gaan. Er zijn 2 partijen die gekwetst zijn. Blijven drammen of angel een excuus maakt lijkt mij niet haalbaar want zij heeft gewoon recht om zich zo over die aantijging te voelen.
Kissesinnen over een geplaatste smiley vind ik erg kinderachtig om daarvoor je account op te geven. Gewoon doorgaan en so be it dat je weet, daar kom je niet uit.
En niet manipuleren over opzeggen in de hoop dat de ander sorry zegt. (als dat het geval was, dat weet ik niet).
Ik ben ook wel eens met iets niet uitgekomen met naomi of een angel, streep eronder en met een schone lei beginnen.
Wat een achtelijke posting trouwens van mij met een woord kissesinnen die verkeerd geschreven staat denk ik en al die engelse woorden.
Nou ga het ook niet meer veranderen.
Kissesinnen over een geplaatste smiley vind ik erg kinderachtig om daarvoor je account op te geven. Gewoon doorgaan en so be it dat je weet, daar kom je niet uit.
En niet manipuleren over opzeggen in de hoop dat de ander sorry zegt. (als dat het geval was, dat weet ik niet).
Ik ben ook wel eens met iets niet uitgekomen met naomi of een angel, streep eronder en met een schone lei beginnen.
Wat een achtelijke posting trouwens van mij met een woord kissesinnen die verkeerd geschreven staat denk ik en al die engelse woorden.
Nou ga het ook niet meer veranderen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 7 november 2009 om 14:41
zaterdag 7 november 2009 om 14:51
zondag 8 november 2009 om 14:35
zondag 8 november 2009 om 21:05
maandag 9 november 2009 om 09:53
dinsdag 10 november 2009 om 14:40
Hallo engelen,
Ik heb een vraag. Kun je je account ook zelf verwijderen/op non-actief zetten? Ik heb namelijk een 2e account die ik niet meer gebruik, maar ik zou het e-mail adres van die account wel graag gebruiken voor mijn 1e account. Het e-mail adres wat ik daar nu heb gaat namelijk verdwijnen.
Alvast bedankt!
Ik heb een vraag. Kun je je account ook zelf verwijderen/op non-actief zetten? Ik heb namelijk een 2e account die ik niet meer gebruik, maar ik zou het e-mail adres van die account wel graag gebruiken voor mijn 1e account. Het e-mail adres wat ik daar nu heb gaat namelijk verdwijnen.
Alvast bedankt!
Het is zoals het is
dinsdag 10 november 2009 om 14:44
Nee dat kan je niet zelf doen, daarvoor kun je mailen naar forum@viva.nl dan zet Naomi het account op non-actief. Máár! Je kan het mailadres waar je mee ingeschreven staat NIET gebruiken om een nieuwe nick in te schrijven. Je kunt WEL in je profiel je mailadres naar dát adres aanpassen (profielmail en inschrijfmail kan dus verschillen; wij nemen altijd contact op viva de profielmail omdat die vaak het meest recent is) Je kan dat aanpassen via mijn viva - profiel wijzigen - emailadres.