Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Vievke hou maar op met je uitleg. Als men (wie die men ook dan is) het niet wil begrijpen dan kun je uitleggen wat je wilt maar dan komt het nooit aan. Je hebt je best gedaan uitleg te geven. Is men daar dan niet tevreden mee dan is dat hun probleem.

Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!
quote:Dushi74 schreef op 07 november 2009 @ 13:33:

Vievke hou maar op met je uitleg. Als men (wie die men ook dan is) het niet wil begrijpen dan kun je uitleggen wat je wilt maar dan komt het nooit aan. Je hebt je best gedaan uitleg te geven. Is men daar dan niet tevreden mee dan is dat hun probleem.

Eens worden dat je het oneens met elkaar bent en blijft. Meer smaken zijn er niet!Eensch. Dus.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Eens met Boro en Dush (what's new . Je kan op alle slakken zout blijven gooien maar je kan er ook een streep onder zetten en weer door gaan. Er zijn 2 partijen die gekwetst zijn. Blijven drammen of angel een excuus maakt lijkt mij niet haalbaar want zij heeft gewoon recht om zich zo over die aantijging te voelen.

Kissesinnen over een geplaatste smiley vind ik erg kinderachtig om daarvoor je account op te geven. Gewoon doorgaan en so be it dat je weet, daar kom je niet uit.

En niet manipuleren over opzeggen in de hoop dat de ander sorry zegt. (als dat het geval was, dat weet ik niet).

Ik ben ook wel eens met iets niet uitgekomen met naomi of een angel, streep eronder en met een schone lei beginnen.

Wat een achtelijke posting trouwens van mij met een woord kissesinnen die verkeerd geschreven staat denk ik en al die engelse woorden.

Nou ga het ook niet meer veranderen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Voor jou vind ik het ook rottig 5.

En ik ben het ook eens met Boro en Dushi. Maar ondertussen bemoei ik me dus al een week met iets waar ik me helemaal niet mee wil bemoeien.

Ik beloof plechtig dat ik vanaf nu op mijn handen ga zitten als het nog eens ter sprake komt.
Woord: kinnesinne (zelfst. naamw.)

Synoniem van kinnesinne: afgunst

Synoniem van kinnesinne: jaloezie

Synoniem van kinnesinne: kif

Ik denk dat je kissebissen bedoelt MV :

kissebissen:

hakketakken, harrewarren, kibbelen, ruzieën
quote:Jaschenca schreef op 07 november 2009 @ 14:46:

Ik denk dat je kissebissen bedoelt MV :

kissebissen:

hakketakken, harrewarren, kibbelen, ruzieënDank je Jasch.
-
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
*
-
Aangezien het inmiddels weer rustig is hier, zie ik graag dat er niet opnieuw/verder offtopic wordt gegaan.

Ik haal liever geen berichten weg hier, maar laat het voor nu staan. Mag duidelijk zijn dat er een aantal berichten op de rand zijn. (Wie de schoen past...etc)
Ik doe het zelf wel ff Viev
Bo Ghi en ik zijn nog even bezig met schoenen aan het passen .........

Sorry voor off topic, maar ik ben zoooo verliefd op Bo Ghi
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Maar geen woord er meer over hoor Angel!!!!.

Thanks Dana.
Five, ik vermoed dat henk2009 mijn man is. Ik ben dus niet aan het dubbelnicken mocht er hetzelfde ip-adres uitkomen. Wilde het voor de zekerheid even melden.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 november 2009 @ 21:03:

Five, ik vermoed dat henk2009 mijn man is. Ik ben dus niet aan het dubbelnicken mocht er hetzelfde ip-adres uitkomen. Wilde het voor de zekerheid even melden. Ik had je gewaarschuwd he, via mijn topic over forummende partners...
quote:Zwieber schreef op 08 november 2009 @ 21:05:

[...]

Ik had je gewaarschuwd he, via mijn topic over forummende partners...Ik weet het Zwieber. Moest er direct aan denken. Zucht.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 08 november 2009 @ 21:03:

Five, ik vermoed dat henk2009 mijn man is. Ik ben dus niet aan het dubbelnicken mocht er hetzelfde ip-adres uitkomen. Wilde het voor de zekerheid even melden. Thanx Heb een note bij jullie aangemaakt
quote:mylenevalerie schreef op 08 november 2009 @ 20:51:

Bo Ghi en ik zijn nog even bezig met schoenen aan het passen .........

[afbeelding]
Het topic schoonzus is op verzoek van TO verwijderd.
Hallo engelen,

Ik heb een vraag. Kun je je account ook zelf verwijderen/op non-actief zetten? Ik heb namelijk een 2e account die ik niet meer gebruik, maar ik zou het e-mail adres van die account wel graag gebruiken voor mijn 1e account. Het e-mail adres wat ik daar nu heb gaat namelijk verdwijnen.

Alvast bedankt!
Het is zoals het is
Nee dat kan je niet zelf doen, daarvoor kun je mailen naar forum@viva.nl dan zet Naomi het account op non-actief. Máár! Je kan het mailadres waar je mee ingeschreven staat NIET gebruiken om een nieuwe nick in te schrijven. Je kunt WEL in je profiel je mailadres naar dát adres aanpassen (profielmail en inschrijfmail kan dus verschillen; wij nemen altijd contact op viva de profielmail omdat die vaak het meest recent is) Je kan dat aanpassen via mijn viva - profiel wijzigen - emailadres.
Bedankt!
Het is zoals het is
Alleen werkt het wijzigen in je profiel op dit moment niet wegens de bugs die erin zitten. Net nog geprobeerd om iets te wijzigen maar er gebeurt dus helemaal niets.
Oja da's een goeie Jasch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven