E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Voor de expressieve mime-dans heb ik nog een mooi stukje muziek gevonden.

Nu alleen nog iemand zien te vinden die het instrument bespeelt.
up
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Down boy, down!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Het is een expressieve mime dans, geen geluid toegestaan
quote:minny schreef op 18 december 2009 @ 16:10:

Leefnu, ik heb je 1,5 dag (ongeveer) geleden een link gestuurd, heb je die ontvangen inmiddels?

Hoi Minny, ja die heb ik inderdaad ontvangen.

Ik was even offline. Inmiddels is link geaccepteerd .

Maar euhmmmm... wat lees ik nu tot mijn schrik :

pantomime op het avondvullend program ?!? GRUWEL!!!

*Checkt agenda op 'vergeten' dubbelafspraak*
Je bent toegevoegd!

En je mag zelf ook een stukje voorbereiden hoor, geen enkel probleem.
Da's wel een heel leuk idee voor de volgende meet: een zang- en dansavond. Floor heeft gitaren en ik heb vroeger op volksdansen gezeten, dat moet goedkomen!

Maar goed. Deze meet dus uitsluitend wetenschappelijke hoogstandjes. En Minny dus een expressieve mime-dans. Ik bereid zelf een scheikunde-proefje voor.
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 19:27:

Maar goed. Deze meet dus uitsluitend wetenschappelijke hoogstandjes. En Minny dus een expressieve mime-dans. Ik bereid zelf een scheikunde-proefje voor.

Kan iemand mij uitleggen waariom ik nu geen vreugdevolle emotie ervaar ?

(Zang en gitaarmuziek is daarentegen wel weer een topidee !)
Mag iedereen een stukje doen? Dan meld ik me ook aan.

Ik wil graag, echt superleuk!, een drie en een half uur durend stuk voordragen. Het is een prachtig stukje wetenschap betreffende de amoebe. Met beeld- en geluidsmateriaal. De schijnvoetjes worden besproken, de kern, het endo- en het ectoplasma.

Ik ben nu bezig een aantal van hen te trainen in... nee, nee, nee, ik vertel het nog niet.... maar geloof me het wordt echt he-le-maal geweldig!

Daar hebben we toch wel tijd voor?
Known to cause insanity in laboratory mice
Lys, gewéldig plan! Ik popel al van ongeduld!

Leefnu, jij bent niet zo wetenschappelijk ingesteld begrijp ik? Heb je ook echt iets tégen wetenschap? Die wetenschap zou onverteerbaar zijn natuurlijk, wetende dat je wel naar een zo intellectuele meet gaat komen als de E=MeetC2.

Minny, wanneer komt die IQ-test online waarmee bepaald gaat worden of je welkom bent of niet?
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 21:42:

Minny, wanneer komt die IQ-test online waarmee bepaald gaat worden of je welkom bent of niet?Niet doen, Min, zit ik daar wéér helemaal alleen. Je weet wel, in mijn eentje een beetje mega-intelligent te wezen.
Known to cause insanity in laboratory mice
Nah ja, alleen... Ik zit er dan om jouw nick en wachtwoord te vragen natuurlijk. Maar wil je ze deze keer gewoon vertellen ipv in een cryptogram te verwerken? Bij voorbaat dank!
quote:Lys schreef op 20 december 2009 @ 21:24:

Mag iedereen een stukje doen? Dan meld ik me ook aan.

Ik wil graag, echt superleuk!, een drie en een half uur durend stuk voordragen. Het is een prachtig stukje wetenschap betreffende de amoebe. Met beeld- en geluidsmateriaal. De schijnvoetjes worden besproken, de kern, het endo- en het ectoplasma.

Ik ben nu bezig een aantal van hen te trainen in... nee, nee, nee, ik vertel het nog niet.... maar geloof me het wordt echt he-le-maal geweldig!

Daar hebben we toch wel tijd voor?*noteert: heel veel drank inslaan, heeeel veel drank*

Leuk Lys, kijk er al naar uit!
quote:Lys schreef op 20 december 2009 @ 21:44:

[...]

Niet doen, Min, zit ik daar wéér helemaal alleen. Je weet wel, in mijn eentje een beetje mega-intelligent te wezen.Ben je wel de intelligentste van de klas.
Geen cryptogram doen dus?

Da's mooi. Scheelt mij weer drie maanden denkwerk.
quote:qwertu schreef op 20 december 2009 @ 21:42:

Lys, gewéldig plan! Ik popel al van ongeduld!

Leefnu, jij bent niet zo wetenschappelijk ingesteld begrijp ik? Heb je ook echt iets tégen wetenschap? Die wetenschap zou onverteerbaar zijn natuurlijk, wetende dat je wel naar een zo intellectuele meet gaat komen als de E=MeetC2.

Haha...sterker nog, ik ben er mee volgegoten. Maar wetenschap om de wetenschap , liever niet nee. Geen pretentieus getheoretiseer wanneer doelmatigheid uit het oog is verloren...

Maar eh...even een vraag voor mijn wetenschap : Wat valt er te eigenlijk te bunkeren op de Meet ? ( Meer Intellect dan dit heb ik niet te bieden op de meet...)
Nou, we zitten nog te twijfelen Leefnu, maar waarschijnlijk wordt het voedsel. De vingerverf vloog niet bepaald hard van de tafel de vorige keer namelijk.
quote:minny schreef op 26 december 2009 @ 15:58:

Nou, we zitten nog te twijfelen Leefnu, maar waarschijnlijk wordt het voedsel. De vingerverf vloog niet bepaald hard van de tafel de vorige keer namelijk.

De voorgerechten:

Gegrilde hondenoogballen

voor de vegetariers zeewier met houtsnippers

En natuurlijk: erwtensoep met stukjes prinses. of haaienspinnensoep

Hoofdgerechten:

Quiche Lorraine met een échte Lorraine erin

Penus a la creme

Baksteen met spijkers

Toetjes

trek-'em-af

huidsalade

ijsblok a la arctica

Klinkt goed, he?
quote:Zwieber schreef op 27 december 2009 @ 18:52:

[...]

De voorgerechten:

Gegrilde hondenoogballen

voor de vegetariers zeewier met houtsnippers

En natuurlijk: erwtensoep met stukjes prinses. of haaienspinnensoep

Hoofdgerechten:

Quiche Lorraine met een échte Lorraine erin

Penus a la creme

Baksteen met spijkers

Toetjes

trek-'em-af

huidsalade

ijsblok a la arctica

Klinkt goed, he?

Ik ben blij dat ik nog ff kan nadenken wat ik wil eten die dag.

Het klinkt goehoed!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik zie dat de aanmeldingen spectaculair toenemen na bekendmaking van dit menu...
Volgende keer dan toch maar iets minder laagdrempelige gerechten uitkiezen?
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 19:24:

Volgende keer dan toch maar iets minder laagdrempelige gerechten uitkiezen? Toch maar die pot vingerverf maar weer op het menu?
Misschien anders behangerslijm doen? Met vingerverf schep je misschien toch verkeerde verwachtingen...
quote:qwertu schreef op 28 december 2009 @ 19:52:

Misschien anders behangerslijm doen? Met vingerverf schep je misschien toch verkeerde verwachtingen...Of juist de goede verwachtingen...
Behangerslijm wordt slijmdradensoep, voor de vrouwen met hubbies en beebs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven