E=MeetC2 (we meet again!)

01-11-2009 23:07 3071 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!

Tijd: 16:00

Plaats: Utrecht

Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!

Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).

Extra mededelingen:

Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.

Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!

Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil

Kom je deze keer (weer)?

Totaal aantal stemmen: 160

Neen, ik pieker er niet over (26%)
Ja echt wel! (34%)
Misschien (31%)
Ik kan (weer) niet... (10%)
Hej! Zo.. al 6 dagen geen berichtjes meer hier?

Duurt ook nog lang voor het maart is, dat zouden heel wat topics vol zijn anders

Minny, ik heb je gemaild!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
We bewaren het kleppen voor 20 maart.
Mailtjes beantwoord, aanmeldingen verwerkt en oneerbare voorstellen in overweging genomen
Hey Minny

Ik wil ook graag naar de meeting komen, heb me al een paar keer aangemeld maar kan niet op de hyves site komen.

Hoe kan ik het het beste doen?

groetjes trikky
Stuur mij even een link naar de hyves waarmee je je aangemeld hebt Trikky, dan kijk ik even of ik er een aanmelding van heb gezien. Volgens mij niet namelijk.
dit heb ik al eerder gedaan, en toen kon je hem ook niet zien.

Is het mss een idee om de hyves van de vorige keer te gebruiken?

Weet niet of jij die nog hebt maar wil je me dat even laten weten.

groetjes trikky
Nee, iedereen zit al op de nieuwe Hyves

Maar je zit erbij hoor!
eh... ik zie em ook niet...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Ik heb m opgeslagen in favorieten (thuis) en mocht ik op mijn werk zijn, dan typ ik het gewoon in, voor .hyves.nl kijk ik voortaan op de homepage.
anoniem_59324 wijzigde dit bericht op 08-12-2009 11:02
Reden: Moet je wel de goeie hyves voor je hebben, doos! ;-)
% gewijzigd
Hij staat op je homepage, bij je hyves, onderaan je pagina.
Ik heb niks gezegd.
quote:minny schreef op 07 december 2009 @ 15:20:

Hij staat op je homepage, bij je hyves, onderaan je pagina.Klopt, en dus niet op je hyvespagina (de pagina dus die je ziet waar al je vrienden staan, die je kunt pimpen) Het is dus de pagina die je ziet als je je naam en wachtwoord getypt hebt.
Beste forummers,

een tijdje terug heb ik jullie opgehaalde geld overgemaakt naar Energy4all. Op hun website staat nu een bedankje voor wat jullie hebben gedaan en voor alle stemmen die jullie hebben gegeven aan het 3m fonds

Energy4all bedankt viva
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh wat enorm leuk!!!! Mal, je vraag nu al weken om je bankrekening voor die laatste paar euro. Moet ik het naar jou overmaken of direct naar engery4all? Het zit hier nog steeds in die zilveren kist maar het komt goed terecht. Ik maak het anders vandaag wel direct naar energy4all over tenzij tegenbericht van jou.
Ik had jouw bedrag al overgemaakt naar Energy4all

maar ik had jou mijn bankreknummer al gemaild via hyves, dat is niet helemaal goed gegaan denk ik. Ik zal het zo nog even doen naar Zwieber hyves.
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 12:41:

Ik had jouw bedrag al overgemaakt naar Energy4all

maar ik had jou mijn bankreknummer al gemaild via hyves, dat is niet helemaal goed gegaan denk ik. Ik zal het zo nog even doen naar Zwieber hyves.Nee die hyves is een drama bij mij zeker met priveberichten. Mail het maar gewoon naar z.wieber@hotmail.com dan maak ik het naar je over vandaag!
Gedaan!
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 11:18:

Beste forummers,

een tijdje terug heb ik jullie opgehaalde geld overgemaakt naar Energy4all. Op hun website staat nu een bedankje voor wat jullie hebben gedaan en voor alle stemmen die jullie hebben gegeven aan het 3m fonds

Energy4all bedankt vivaHey, wat superleuk!
Volgende meet weer doneren allemaal
Ook leuk, mijn briljante partner in crime Zwieber heeft het wederom voor elkaar om een lokatie met gepast menu op te snorren!

Jeeeeeeh voor Zwieber!
quote:minny schreef op 11 december 2009 @ 19:06:

Ook leuk, mijn briljante partner in crime Zwieber heeft het wederom voor elkaar om een lokatie met gepast menu op te snorren!

Jeeeeeeh voor Zwiber! Yep, nog even erheen gaan met zijn tweeen en oefenzuipen en dan is het rond!
In welke provincie zijn jullie eigenlijk aan het plannen????
quote:schaap1001 schreef op 11 december 2009 @ 19:11:

In welke provincie zijn jullie eigenlijk aan het plannen????De middelste. Zie OP.
*sorry lezen is een vak vandaag *
quote:Zwieber schreef op 11 december 2009 @ 19:08:

[...]

Yep, nog even erheen gaan met zijn tweeen en oefenzuipen en dan is het rond!Ja, wij offeren ons wel op, alles voor het goede doel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven