E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
maandag 7 december 2009 om 08:43
maandag 7 december 2009 om 19:01
vrijdag 11 december 2009 om 11:18
vrijdag 11 december 2009 om 12:38
Oh wat enorm leuk!!!! Mal, je vraag nu al weken om je bankrekening voor die laatste paar euro. Moet ik het naar jou overmaken of direct naar engery4all? Het zit hier nog steeds in die zilveren kist maar het komt goed terecht. Ik maak het anders vandaag wel direct naar energy4all over tenzij tegenbericht van jou.
vrijdag 11 december 2009 om 12:41
vrijdag 11 december 2009 om 12:50
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 12:41:
Ik had jouw bedrag al overgemaakt naar Energy4all
maar ik had jou mijn bankreknummer al gemaild via hyves, dat is niet helemaal goed gegaan denk ik. Ik zal het zo nog even doen naar Zwieber hyves.Nee die hyves is een drama bij mij zeker met priveberichten. Mail het maar gewoon naar z.wieber@hotmail.com dan maak ik het naar je over vandaag!
Ik had jouw bedrag al overgemaakt naar Energy4all
maar ik had jou mijn bankreknummer al gemaild via hyves, dat is niet helemaal goed gegaan denk ik. Ik zal het zo nog even doen naar Zwieber hyves.Nee die hyves is een drama bij mij zeker met priveberichten. Mail het maar gewoon naar z.wieber@hotmail.com dan maak ik het naar je over vandaag!
vrijdag 11 december 2009 om 19:01
quote:Maleficent schreef op 11 december 2009 @ 11:18:
Beste forummers,
een tijdje terug heb ik jullie opgehaalde geld overgemaakt naar Energy4all. Op hun website staat nu een bedankje voor wat jullie hebben gedaan en voor alle stemmen die jullie hebben gegeven aan het 3m fonds
Energy4all bedankt vivaHey, wat superleuk!
Beste forummers,
een tijdje terug heb ik jullie opgehaalde geld overgemaakt naar Energy4all. Op hun website staat nu een bedankje voor wat jullie hebben gedaan en voor alle stemmen die jullie hebben gegeven aan het 3m fonds
Energy4all bedankt vivaHey, wat superleuk!
vrijdag 11 december 2009 om 19:08