2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
OGG, cross. Dat slaap lekker was voor Rossia . Veel plezier voor jou dan
Kleine man gaat redelijk. Veel zuur oprispingen. Erg zielig. hij rilt dan helemaal van de vieze smaak.
Ah, wat zielig mimpje. Ik hoop dat je wat wijzer wordt bij de kinderarts morgen.
Ik hoop het ook, we hebben een telefonisch consult dus ze zal de kleine man niet zien maar afgaan op ons verhaal.

Aan het eind van mijn zwangerschap had ik erge last van maagzuur, ik vond het vreselijk. Kon er vaak niet van slapen. Maar ik kon me bedenken waar het van kwam en er iets tegen nemen.

Ooit moet het toch overgaan?
Ik heb geen idee mimpje, maar het schijnt toch meestal tijdelijk te zijn? Kan de kinderarts daar morgen niet wat over vertellen? Ik had voor het eind van mijn zwangerschap nog nooit last gehad van maagzuur, maar het is inderdaad niet fijn.

Knuffel voor jullie
Ja het moet wel een keer overgaan hoor!En daar gaan we ook vanuit, positief blijven we.

We hebben gedacht dat hij er over heen was. Maar helaas kwam het toch weer terug. De kinderarts vond dat ook erg vreemd.

Zo erg als nu is het nog niet geweest. Meestal hielpen de medicijnen nog maar nu niet.

Ik denk ook dat hij niet eet omdat slikken pijn doet. Best kans dat hij weer tegen een slokdarm irritatie aan zit.
Wij hebben ook pizza gegeten, van Appie. Gisteren al gehaald.

Ellein, supergrappig van die poffertjes! Vreetzakje!!

Floortje, fijn dat jullie zo genieten. Hier in de buurt verkopen ze geen kerstbomen en we hebben geen auto meer dus konden er ook geen halen. Ik heb net bij de vee en dee een nepboompje van 20 cm gekocht voor het idee. Ziet er wel schattig uit.

Rossia, gaat het lukken denk je om morgen met de auto op je werk te komen? En de rest?

Ik ga misschien morgen thuis werken, lijkt me wat makkelijker, maar ik laat het van het weer morgen afhangen.

Mimpje, wat zielig voor de kleine! Raar inderdaad dat het terug is gekomen. Laten we hopen dat de kinderarts morgen een oplossing heeft...

Slaap lekker allemaal!
nieuwe titel: volgende hoofdstuk: 2010 --> Check!

mimpje wat zielig voor je ventje zeg. Kunnen ze nou echt niets voor hem doen?

jobje wat schattig zo'n klein boompje. vindt mini hem ook mooi?

Hoe gaat het nu met haar helmpje?

Mini heeft hier best goed geslapen. Vanncht droomde ze volgens mij, want af en toe huilde ze en als ik dan ging kijken sliep ze gewoon. Vanmorgen heeft ze haar hele fles leeg gedronken! verder heeft ze weer praatjes. ze is nog wel erg moe en ligt nu ook alweer in bed. geeft niets we doen lekker rustig aan. Kan toch nergens heen met die laag sneeuw. Ze hoest nog wel heel veel en heeft nog steeds vlekjes. Maar dat was normaal volgens de kinderarts. komt van het virus.

Ik ben nog niet aan het idee gewend hoor, dat ik weer zwanger ben. Vanmorgen nog even de testjes bekeken en nu zijn de streepjes duidelijk te zien. Misschien dat ik nog wel een digitale test haal. Gewoon om mezelf te overtuigen. Eigenljk zonde van mijn geld natuurlijk. Teddyman droomt al van een zoon.
anoniem_62387 wijzigde dit bericht op 21-12-2009 09:30
Reden: wel goed lezen he?
% gewijzigd
Teddy, wat goed dat mini weer opknapt! En jij economiespekker . Wel een CB toch? Dan stijgen mijn aandelen weer een beetje . En ik gun teddyman ook een zoon en ook vind ik dat het weer tijd wordt voor jongetjes, ze lopen qua aantal toch wel wat achter op de dames.

Jobje, toch een beetje kerst in huize Job. Volgend jaar beter dus. Werk je thuis vandaag of ben je toch op de fiets door de sneeuw gegaan?

Mimpje, heb je de kinderarts al gesproken?

Hier gaat alles prima. Vannacht was er toch weer een flink pak sneeuw bij gevallen. Moest de auto echt uitgraven vanochtend, want de sneeuwschuiver was net langs geweest dus er lag een flink pak voor de auto. Langzaam rijdend ben ik toch op het werk aangekomen. Eerst hier de boel wat sneeuwvrij gemaakt en daarna met de voetjes tegen de verwarming met een kop koffie. Ik doe het lekker rustig aan deze dagen. Zoveel is er toch niet te beleven.
Teddy, wilde al vragen of je het een beetje kan beseffen.... Als jij de tekst zwanger nodig hebt ga je toch lekker nog een testje halen. Alleen al voor de leuk

Mimpje, ik vind jullie en helemaal de kleine man zo zielig! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat hij er helemaal overheen groeit. Benieuwd wat de arts straks zegt.

Ellein, gedroomd over poffertjtes en speklapjes vannacht

Ik ben goed aangekomen. Heb zelf niet gereden maar gezellig met Rossiaman gecarpooled....
Ellein, cross......
Rossia, cross! Ik heb niet gedroomd over poffertjes, misschien uk wel haha, maar ik heb gedroomd dat ik mijn ring kwijt was. En waarempel, zit ik in de auto vanochtend, ring weg! Huh? Gelukkig vond ik hem op kantoor terug in mijn handschoen . Ik schrok al!

Goed dat je hebt gecarpoold met rossiaman!
Spannend.... voorspellende dromen!!! Gelukkig heb je hem gevonden. Dan schrik je je ook rot en krab je wel even achter je oren van huh of niet dan?

Ja, dat vond ik zelf ook wel heel prettig! Morgen weer samen in de auto. Lekker rustgevend voor mezelf.
Mimpje, hoe is het nu met de kleine man? Heb je de kinderarts al gesproken? Wel vreemd dat iedereen dacht dat mini er overheen was gegroeid, maar dat het nu dan toch weer zo heftig terug is gekomen! Ik hoop voor jullie dat het snel opgelost kan worden.

Teddy, wat fijn dat julie weer thuis zijn en dat mini weer beter eet. Veel slapen is alleen maar goed nu lijkt mij. Even weer krachten opdoen. Ik merk dat aan mijn mini ook (al is die natuurlijk lang niet zo ziek geweest als jouw mini, maar wel bijna 2 weken ziek geweest) Hij kan echt wel de hele dag slapen nu. Maar hopelijk knapt je mini nu snel weer op.

Ellein, hoe gaat het inmiddels met de loopcapriolen van uk? loopt 'ie inmiddels al echt los? Als mini hier niet steeds ziek was geweest, had 'ie geloof ik allang helemaal los gelopen. Hij heeft de smaak helemaal te pakken en gaat steeds zonder hulp staan en zet dan een paar stapjes (17 was het maximum, stoere vent!). Gisteren gooide hij zelfs steeds met een balletje, zodat hij dan kon gaan staan en een paar stappen moest zetten om het weer te gaan halen Als 'ie op dit tempo doorgaat, loopt 'ie denk ik nog met de kerst. Hoe is het verder? Je vroeg trouwens laatst of we binnenkort nog eens bij jullie in 't dorp zijn. We komen waarschijnlijk de 30e jullie kant op en gan dan de 1e weer terug. Als jullie de 31e niet de hele dag de hort op zijn, kunnen we misschien wel eens ergens mini-meeten?! Kijk maar!

Floortje, heerlijk aan het genieten op ullie vakantie-adres zo te zien?! Lekker he, even met zijn tweetjes, ver weg van iedereen?!

Rossia, hoe gaat het met jou en je buikje? Alles goed? Nog maar eventje werken en dan heb je alweer verlof. Gaat hard he?! Mooie foto's op de mail trouwens!

Gorgi, bij jou ook alles goed? Nog geen gerommel in de buik?

Hier gaat het allemaal zozo. Manlief is gelukkig weer helemaal beter. Mini heeft sinds gisteren ook eindelijk geen koorts meer, maar de zakdoekjes zijn niet aan te slepen (en fijn dat 'ie dat vindt, als je zijn neus afveegt....NOT ) Ik blijf helaas 'kwakkelen'. Mijn holtes zijn opnieuw ontstoken (of misschien is het wel nooit helemaal weg geweest?!) en ik hoest me een ongeluk. De neusspray lijkt nu gelukkig wel te helpen, al sta ik na gebruik wel steeds 10 min uten te kokhalzen. Gelukkig lijkt de misselijkheid eindelijk op zijn retour te zijn en heb ik alleen nog veel moeite met avondeten en kan ik overdag maar kleine beetjes eten. Voordeel is wel dat ik pas de helft ben aangekomen van wat ik bij mini was aangekomen rond deze tijd. Jippie! Maar goed, al met al komt het einde dus in zicht

Gisteren en eergisteren zijn we natuurlijk even de sneeuw in geweest en heeft mini op de slee gezeten. (dat is trouwens zo lief, dat is de oude slee van mijn oudste broer en toen mama hem weg wilde gooien, heeft mijn jongste broertje hem meegenomen en hem helemaal opgeknapt en die kregen wij dus met Sinterklaas cadeau. Zo lief!) Zaterdag kon mini het sleeen wel waarderen, maar het was opeens over en toen heeft hij een half uur keihard gekrijst...Ik denk dat het gewoon te koud was, want de thermometer gaf hier ruim -11 aan...Gister vond hij het wel leuk. Ik zet zo nog even een paar fotootjes op de mail.

Dat was weer een heel boekwerk en nu ben ik vast nog mensen vergeten, maar mini wil graag aandacht Dus tot straks!
Rossia, carpoolen is idd slim, vooral met dit weer!

Ellein, toch een beetje een voorspellende droom dus. Gelukkig heb je je ring weer gevonden!

Teddy, ik zou ook gewoon lekker zo'n CB testje kopen hoor. Ik had het ook nodig (sterker nog, ik heb geloof ik zo'n 8 testen van deze zwangerschap liggen
OGG, gelukkig gaat het met jullie weer wat beter! Uk is een grote schijterd , hij durft niet te lopen. Een paar pasjes, verder waagt hij zich er nog niet aan. Heel krampachtig alles vastpakken wat hij maar vast kan pakken, terwijl hij supergoed kan staan en als hij aan 1 hand loopt dan voel je geen druk op je vinger. Ach, het komt vanzelf. Al zou het soms wel makkelijk zijn. Even staan in de winkel, voordat je hem het karretje in tilt. Even blijven staan voordat ik hem de auto in til. Maar goed, nog even geduld dus. Ik push hem ook maar niet, hij moet het toch zelf doen.

Ik ben wel aan het werk de 31e maar de 30e ben ik wel thuis. Of zijn jullie dan pas laat in ons dorp?
OGG, fijn om te horen dat het in jou ziekenboegje iets beter gaat. Tja die holte verkoudheid is een hardnekkige. Ik heb er zelfs nog steeds last van. Goed de spray gebruiken hoor. Gelukkig is de misselijkheid dus wel minder. Dat is een pré met de aankomende kerst eeterijen..... Wel grappig dat hij voor zichzelf een balletje gooit en gaat halen....

Ellein, hij is dus flink aan het oefenenen. Voor je het weet stapt hij de hele kamer rond en dan is echt niets meer veilig. Geniet er nog maar even van....
OGG het gaat dus langzaamqaan de goede kant op met je misselijkheid. gelukkig maar. nu je holtes nog...

gelukkig is mini van z'n koorts af. scheelt een hoop bij die kleintjes.

Ellein ik zal je aandelen spekken. Als ik door de sneeuw durf met mini. (en het blijft gewoon mini hoor, maxi zal het niet worden...) Voor je het rent uk de supermarkt door en jij achter hem aan. :rolf:
Rossia, dat is inderdaad zo, dan vliegt hij van de ene naar de andere kant en is er geen houden meer aan!

Hoeveel dagen moet je nog werken? Het schiet echt op he?
Teddy, cross. Oke, mini en inimini haha. En ik zie meteen die reclame voor me........
inimini hahah ja zou kunnen

welke reclame?
Kind zeuren in de winkel, moeder krijsend op de grond . mij niet gezien!
Ben je trouwens vrij teddy? Of ben je thuisgebleven voor je mini zorgen?
oh die. jaja haha...

ik ben vrij vandaag. Zag het nog niet zitten om mini naar het kdv te brengen.

a omdat ik haar zelf een beetje in de gaten wil houden

b omdat ze nog steeds vlekjes heeft en dus misschien nog besmettelijk voor andere kindjes

en c omdat ik het wel fijn vind dat ze even in haar eigen omgeving is

oh en d omdat ik zo zelf ook een beetje kan bijkomen van alles
Goede keuze Teddy. Even een pas op de plaats na zo'n ingrijpend weekend!

Trouwens, euh, je bent zwanger !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven