Bezemtopic deel 5 alweer

11-11-2009 10:29 2990 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude is alweer vol. Wat zijn we ijverig aan het bezemen.

1e bezemtopic

2e bezemtopic

3e bezemtopic

4e bezemtopic

Linkje naar deel 6
Pips, die MrN.. haha Hoop dat de kater meevalt.

Vriend had deze week kerst-borrel op zn werk en kwam ook aardig beschonken thuis. Drinken zonder iets te eten werkt toch niet echt lekker Om 20.30 uur heb ik hem naar bed 'gebracht' want toen lag ie al te pitten op de bank. Vind het meestal ook wel schattig.
Ha ha, die zatte-kerelverhalen. Leuk hoor.

Over de mijne kan ik ook een boek schrijven. Gelukkig is die tijd voorbij...

Jonna en Happy zijn een half uurtje geleden vertrokken. Op goed geluk, want het sneeuwt hier ook flink.

We zijn er maar van uit gegaan dat er op de doorgaande wegen en snelwegen goed gestrooid en geveegd is.

Onze buurkinderen zijn samen met een paar fanatieke ouders (Not me!) een iglo aan het bouwen. Troela doet ook mee.

Straks even kijken of eik een paar foto's kan schieten.
En over mijn eigen dronken toestanden zwijg ik wijselijk...
Hoe gaat ie eigenlijk Gold? Gaat ie een beetje?
Goedemiddag!

Gister een super geslaagde verjaardagsavond gehad!Was minstens net zo leuk als het uitje dat gepland stond.:)

Nu een vol huisje want mensen zijn blijven slapen ivm sneeuw(en die blijven waarschijnlijk nog een nachtje)
Hier ook weer veel sneeuw. En glad. Bah.
Fijn dat je verjaardag leuk was Coe.

Gelf, goed hoor, dank je

Update op de BH.
Wij zijn inmiddels bij Hazeldonk gearriveerd en zitten aan de cappuccino, even op adem komen voor het restant van de rit naar huis. Normaal een stukje van ruim een uur en het zullen er nu wel bijna drie worden. De wegen zijn redelijk leeg en slecht berijdbaar, maar met de kerstliedjes op Sky redden wij het wel .

Veel plezier in de sneeuw allemaal!
Gold

Vrienden zijn broodjes halen bij de benzinepomp hier 5 min vandaan en zijn nu al een uur weg

Tafel staat gedekt met allerlei lekkere dingen(lijkt al wel kerst)

Straks gaan we nog even met zijn allen een wandeling maken naar de kerstal.Mits ik de deur openkrijg...sneeuw ligt tot halverwege de voordeur!:)

En later vanavond maken we het weer gezellig

Jonna en Happy,rijd voorzichtig
Ja Happy en Jonna, rij voorzichtig!
Coebergh in combinatie met gluhwein is geen goede combinatie
Jonna en Happy, zijn jullie inmiddels thuis? Het is hier nu ook superslecht weer. . De sneeuw ligt al best wel dik. Ik geniet er best wel van. Het is een wondere sprookjeswereld. Manlief zit alleen maar te mopperen. Die vind er niets aan.
Ik mopper met Zoebman mee!

Was het maar weer lente *zucht*
Na een rit van 4 uur een een kwartier veilig thuis gekomen, en het werd ook tijd want alle bekende kerstdeuntjes waren inmiddels al meerdere keren langsgekomen en ik begon al bijna aan mijn stuur te knagen.

Op sommige stukken was de snelweg bijna onbegaanbaar en was het maar goed dat wij de enige idioten waren die zo slim waren om toch te gaan rijden. Maar wij zijn keurig tussen de lijntjes gebleven denk ik.....want die lijntjes waren eigenlijk niet zo goed zichtbaar.

En wij hebben een leuk weekend gehad, nog niet vaak zo gastvrij ontvangen als bij GL en GM....hopende dat er van GM ook geen andere uitleg bestaat

Lekker gegeten, de fles whisky leeg achtergelaten en een gezellige avond en zondags ontbijt gehad. Voor herhaling vatbaar!
Lieve Gold en Goldman!! Een hele, hele dikke

Ben blij dat we heelhuids zijn thuis gekomen. We hebben ook geen gekke dingen gezien onderweg, gelukkig! Maar mén, wat een sneeuw zeg!
Een iglo, wat een leuk idee

Er zijn twee kinders thuis (een al een beste tijd) en ik ga aan het avondeten.
Wat leuk een iglo!

Jullie weekend klinkt goed Jonna, Goldie en H_M.

Ik ben lekker met de bus naar mijn werk gegaan, moest het laatste stuk lopen want hij ging niet verder dan het station.

Lekker in de sneeuw gelopen hoor.

In de winkel was het niet veel soeps, we zijn een uur eerder dicht gegaan.

Toen weer lopen, alleen nu met boodschappen en helemaal naar huis.

Ik liep er 50 minuten over, normaal 30/40 minuten.

Sportman zit nog in zijn favoriete stad, ik ben benieuwd hoelaat hij thuis is.

Nu eten en iets warms drinken, ik krijg het huis niet echt lekker behagelijk, komt vast door die vide en het plafond.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Moggûh!

Hips, gaat het wel door vandaag?!

Ixsje komt vandaag niet, mijn dochter komt de straat niet eens uit! Dus de werkgever gebeld dat ze thuis werkt.

Wakker worden........
Mogguh

Ik ga straks glibberen naar de HA.

Ben benieuwd hoe de grotere wegen zijn. Ons dorp ligt nog vol sneeuw.
Rij examen is afgelast :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Doe je heel voorzichtig, Zoeb!!

Ik had al zo'n vermoeden Hips. Balen! Ben je nou je examengeld ook kwijt of blijft dat staan voor de volgende keer?
Dat blijft staan
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Mijn kinderen blijven vandaag thuis, zo te zien rijden er geen bussen.

BSO heeft wel aangeboden ze op te halen als ze ergens naartoe gaan.

Gelukkig stonden er geen afspraken op het programma. De tandarts, op loopafstand, hebben we al gehad

Heb je je gisteren wel mentaal voorbereid op het examen, Pips, of vermoedde je zelf al dat het niet door zou gaan?
Ik heb geen diabetes. De waarden van het ziekenhuis waren allemaal onder de 7. Zelfs mijn cholesterol was helemaal goed.

De HA keek naar de waarden in het totaal. Ik neig er wel naar maar ik heb het dus niet.

Ik moet wel over twee weken nog eens nuchter prikken. Dan gaat hij vergelijken.

En ik moet naar de diëtiste vanwege overgewicht. Het is wel een opluchting dat het geen diabetes is. Ik ga dus wel heel snel sporten. Zo gauw het met die knie een beetje kan. Ik ga straks mijn loopschoenen aan doen en met fototoestel een rondje dorp doen. Het is zo mooi wit overal.

Ik ben door rood gereden. Ik wilde nog remmen. Voelde dat ik doorgleed en er kwam toch niets dus veiligheidshalve ben ik maar doorgereden.

Goh hier rijdt zelfs de vuilniswagen.
Vuilnismannen zijn helden

Zou er niet aan moeten denken wat we daar zonder zouden moeten!

Wat is het mooi he? Oh, ik kan er zo van genieten. Gisteren heerlijk heel de dag binnen geweest en zonet Zoonlief naar de BSO gebracht. Morgen zou ik naar mijn papa rijden, in Friesland, maar ik denk niet dat dat 'm gaat worden. Dus blijft Zoonlief deze week gewoon thuis ipv logeren. Ook leuk

MissM, hoe is het intussen? Scheelt het dat James thuis is en wat kan doen? En heo is het met je kleintje? Doet hij het verder wel goed?

Zoeb, da's op zich mooi nieuws. En verstandig ook om er wat aan te doen! Doe je wel voorzichtig in de sneeuw met je knie? je verdraait al snel iets natuurlijk.

Gold, hoestie? Zal straks de update eens lezen. En GM staat volgens mij voor geheime minnaar hier op het forum

Ik heb de zolder al gestofzuigd, was in e machine, vaatwasser aan, bed afgehaald van Zoonlief en toen was ik weer misselijk Dus nu doe ik maar even weer iets met de Lego

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven