2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Ja mini en ieniemini! Dat is leuk!!! Teddy, heel goed dat je vandaag thuis bent. Nu nog even door de sneeuw ploegen voor nog een testje!

Ellein, het is welgeteld na vandaag nog maar 7 dagen werken....
Jipie, 7 dagen nog maar . Das niet veel!
Nee, gaat snel he. Ben enorm aan het aftellen. Heb er echt zin in!!!
Dat kan ik me voorstellen! Is ook echt relaxed. De eerste weken heb je gewoon vakantie . Daarna wordt het wel even wat anders, maar het is zoooooo leuk! Lekker tutten met seabert , beschuit met muisjes eten en forummen natuurlijk!

De agenda wordt hier alleen maar leger. Net belde er ook iemand die morgen toch maar niet deze kant op komt voor een afspraak. Nu staat er nog maar 1. Alleen schijnt het morgen wel weer te gaan sneeuwen....... en ik ben alleen morgenmiddag. Kan moeilijk de tent dichtdoen. Nou ja, dat zien we dan wel weer.
oh ik wil ook weer verlof! dat is zo'n fijne tijd. beetje aanklooien thuis, als seabert er is de hele dag bij haar bedje kijken. aan haar ruiken en heerlijk knuffelen. de hele dag bezoek, thee drinken. fijn hoor
he meiden,

Zojuist met de kinderarts overleg gehad. Ze gaat nu overleggen met andere artsen....eerlijk gezegd weet ze niet wat nu te doen. Mini gaat steeds bleker zien en eet ook steeds minder. Vanmorgen gelukkig wel een bordje pap, 2 hapje banaan en nu een soepstengel....brood wil hij niet meer.

Nu maar even kijken of er nog wat melk in gaat.

Vanmiddag wordt ik terug gebeld en dan hoor ik wat ze gaan doen.

Kom later reageren, eerst fles maken.

Liefs
Teddy, jij mag ook weer bijna met verlof!!!!!! Wat een vooruitzichten toch allemaal
Mimpje, cross. wat een narigheid. Zet er maar wat druk op dat mini goed nagekeken wordt. Dit klinkt niet zo goed toch?
ach arme mimpje.. tis ook wat dat de arts het zelf ook niet meer weet. Hou hem goed in de gaten hoor. ik weet nu hoe hard het gaat met kleintjes die weinig eten en drinken

ellein, nou dat duurt nog wel even hoor. De zomer is nog ver weg.
Update; de arts was sneller dan ik had verwacht. Mini heeft nog wat ruimte om de medicatie te verhogen dus dat gaan we nu doen. Donderdag wil ze hem zien, wegen meten etc. Dan gaan we ook bespreken wat te doen als de medicijnen niet helpen.

We moeten die ochtend eerst naar het cb kan ik mooi zijn gewicht vergelijk tussen cb en ziekhuis weegschaal

Hoop zo dat de medicijnen nu wel effect gaan hebben.
mimpje hopelijk slaat de extra dosis medicatie aan. arme stoere man
Ik hoop het ook Teddy, al is het wel een heleboel wat hij krijgt nu! Bijna het dubbele van wat hij kreeg, en hij zat al iets boven wat hij volgens de bijsluiter mag hebben. De artsen zullen weten wat ze doen daar vertrouw ik volledig op.

Fijn vooruitzicht voor jullie Rossia en Teddy; verlof

Zonder gekheid, nog maar 7 dagen Rossia, heerlijk aftellen. Vond verlof zo heerlijk, eerst lekker uitslapen (als je kunt slapen, en anders bij slapen van de nachten waarin je niet slaapt..) wassen, lunchen, tv kijken, lezen. Zalig!

En daarna heerlijk genieten van je kleintje. Zou het zo overdoen.
Mimpje, ik hoop ook dat de medicatie zijn werk gaat doen en dat mini snel opknapt. Zielig manneke.

Pfff, heb nu alweer zin in weekend................
Nog even Ellein heb je helemaal geen extra vrij deze weken?

Wij hebben net een heerlijke wandeling gemaakt naar het winkelcentrum. Mini sliep heerlijk in de wagen. Hij is erg moe komt denk door het niet eten. Zal ook moe zijn.

Net wel even tranen, eerst de zorg om mini en daarna dronk hij voor het eerst heel stoer uit een rietjesbeker. Hij genoot ervan, zo'n lief gezicht Mijn manneke als hij maar opknapt.
voor stoere mini mimp!
Hey, maar ik heb ook alweer bijna verlof hoor

Mimpje, ik hoop echt dat de medicatie snel aanslaat! Zoals Teddy al zegt; tis wat als de artsen het ook niet helemaal meer weten zeg! En Jippie, mini die uit een rietjesbeker drinkt!

Ellein, ik zal es kijken. Misschien kom ik de 30e al eerder met mini. Manlief heeft nl. late dienst. Ik laat het nog wel weten.

Rossia, verlof is heerlijk! En jij mag er over 7 dagen werken gewoon al van genieten!

Ik ga mini uit bed plukken. We tukken tegenwoordig samen, ik heb het ook nodig. Maar nu gaan we even een stukje de polder in, wat fotootjes trekken van dit prachtige winterwonderland.
Oh ja OGG dat is waar ook. Jij bent ook al zo'n mazzelkont met verlof in het vooruitzicht.

Ik zal manlief eens lief aankijken of wij deze week ook nog wat gaan doen aan de verlofaanvraag

Veel plezier buiten, het is erg mooi, en koud.
Hi meiden!

Heb snel even bijgelezen hoe het met de mini's vandaag is..

Teddy, jouw mini dus al wat opgeknapt?

Mimpje, die van jou krijgt dus extra medicijnen? Ik duim dat t snel beter met 'em gaat, want dit is ook zielig!

OGG, jouw mini dus ook weer beter.. nu jij nog! Wel heerlijk dat je minder misselijk bent, kun je inderdaad straks genieten van de lekkere kerstmaaltijden.

Kom vanavond terug, eerst mijn maaltijd (Indisch rundvlees met boontjes en rijst) afmaken.. tot later!
hmmm klinkt heerlijk Missc. Dat maakt mijn moeder ook vaak voor ons!

Wij hebben een heerlijk stukje vis gegeten. Mini wilde weer eens niets eten, zijn maagje hoor je rommelen maar eten? Ho maar! Volgens de arts moet hij toch een keer honger krijgen.

Nu mini in bad en bed en dan lekker op de bank.
Ellein, inderdaad eerst een paar weken vakantie en daarna lekker tutten. Mits Seabert bedenkt om eerder te komen natuurlijk.

Lekker rustig zo naar de kerst toe bij jullie. Morgen dus maar met de voeten op het bureau een beetje forummen X-d

Teddy, hahaha, ben je al aan het aftellen naar verlof. Zal natuurlijk wel anders zijn omdat je nu al een mini hebt rondlopen....

Mimpje, jeetje dan schrik je toch ook wel een beetje als zo'n arts zegt niet te weten wat te doen meer. Gelukkig ben je snel terug gebeld en mag je nog een extra dosis. Ik hoop echt dat het werkt! Zoals jij het verlof beschrijft heb ik er nog meer zin in gewoon!

Wat een stoere man. Gewoon uit een rietjesbeker!!! Held! Oh en succes he

OGG, jij ook natuurlijk verlof he. Goed dat je gelijk met mini samen tukt. Daar zul je van opknappen. Lekker buiten geweest vanmiddag?

Missc, eet smakelijk!!!

Zo, nu even opruimen en dan op de bank voor het vervolg van PP. Ben heel benieuwd hoe het afloopt. Gaan jullie ook kijken??
Rossia, ik ga PP opnemen, want manlief wil naar die film Polar Express kijken. Niets verklappen dus

Wandelen vanmiddag was heerlijk en mooi, maar man das ploeteren zeg, door die enorme laag sneeuw! Ik had (helaas) geen warme choco meer nodig om warm te worden

Misselijkheid 's avonds is helaas echt nog niet over. Te vroeg gejuichd dus. Manlief kookt heerlijk en dan loop ik na 2 happen alweer te kokhalzen. Zonde!
He wat naar OGG, 's avonds dus nog wel misselijk? Hopelijk zijn dat de laatste loodjes en ben je snel helemaal misselijk-vrij!

Klinkt leuk jullie wandeling door de sneeuw, de foto's waren prachtig.

Mimpje, vis is ook altijd lekker! Wat leuk dat jullie mini uit een beker-met-rietje dronk! En nu maar hopen dat zijn eetlust snel terugkomt en hij ook weer gaat eten.

Rossia, nog maar 7 dagen!? Wat heerlijk! En dan verlof: lekker in je huisie rommelen, de laatste dingen doen en natuurlijk de vriezer ontdooien

Ellein, wat stoer: je auto uitgegraven en toch naar je werk gegaan! Nog maar 1 dagje en dan de rest van de week vrij toch? En morgen kom je ook vast de dag wel door.. Lekker wat forummen enzo hihi

Teddy, genoten van je dag thuis bij mini? Heeft het herstel vandaag doorgezet? Groot gelijk dat je haar thuis hield en lekker bij haar bleef.

Zo Jobje, het zat niet mee dus met de trein. Wat een bikkel zeg: op de fiets gegaan! Hoe gaat t met mini en haar helmpje, beter nu?

Ik zou vandaag gaan werken, maar toch maar vrijaf genomen. Het was geen noodzaak om naar kantoor te gaan, en ik zag t echt niet zitten om naar mijn werk te rijden. Vriendlief heeft mini wel naar t kdv gebracht, zodat we wat klusjes in huis konden doen. 's Middags samen naar t dorp geweest. Daar lekker geluncht en boodschappen gedaan.

Nu ligt mini, dodelijk vermoeid, te brullen in haar bed en gaan we haar om de beurt troosten. Zodra we binnenkomen begint ze te lachen en te brabbelen, en wanneer we de kamer verlaten begint ze te huilen. Verklaarbaar, maar heel vermoeiend!

Ohja Rossia, een poosje terug vroeg je wat mini nu kan na het 3 maanden sprongetje. Het duurde even voordat ik het echt goed kon zien, maar ze gaat nu dingen pakken. Als mijn hand bijvoorbeeld vlakbij haar gezicht is, grijpt ze met haar beide handjes mijn hand.

Verder is er meer interactie; kiekeboe maakt haar vaak al behoorlijk aan het lachen. Het wordt steeds leuker!
dubbel..
Ik ben eindelijk klaar met bijlezen, maar ben de helft alweer vergeten. Even kijken wat ik me nog herinner.

Ik had het al op de mail gezet, maar nogmaals even hiep hiep hoera voor Teddy! Gefeliciteerd meid. Ik ben erg blij voor je!

Grappig dat iedereen de kriebels krijgt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik juist dacht: ehm... voor mij nog even niet.

Mimpje, wat zielig van mini, dikke voor jou! Nu weer een hogere dosis medicatie... hopelijk gaat het wel helpen. En wow! Mini drinkt al uit een rietjesbeker! Ik heb het ooit geprobeerd, maar ze snapt er niks van. Misschien binnenkort weer eens proberen.

Jobje, leuk dat je de meiden van de yoga weer hebt gezien. En wat een verschillen tussen die kleintjes he? Iedereen ontwikkelt in zijn of haar eigen tempo en uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde (nou ja, bijna dan). Grappig toch?

Ellein, huis in kerstsfeer dus? Hier geen boom, ik weet gewoon niet waar ik hem op een strategische plek kwijt kan. En met die kleine sloper in huis is niets meer veilig. Volgend jaar maar weer denk ik...

En wat een vreetzakje hebben jullie, hihi. Onze mini eet ook alles. Van de week gerookte zalm.... ahum... helemaal geen luxepopje... En zaterdag had ik haar een soepstengel gegeven en ik at zelf een krentenbol. Toen gaf ik haar een stukje, je had haar ogen moeten zien: wow! Dit vind ik veel lekkerder!! Dus ik hoorde ook steeds: eh eh eh. En dan dat vingerje wijzen naar mijn krentenbol.

Missc, je gaat nu echt beginnen met afbouwen dus? Je hebt het hartstikke goed volgehouden hoor. De eerste keer kv is vreemd, maar het went snel hoor. Ik wist een paar maanden later niet eens meer hoe het was om bv te geven.

Wat leuk dat mini alweer meer kan. Houdt ze ook al haar hoofdje op als je haar op haar buik legt? Dat levert zulke leuke foto’s op!!

Gorgi, hoe is het met jou? Rommelt er al iets?

Floor, het klinkt alsof jullie erg genieten samen in pizzaland. Heerlijk hoor!

Rossia, ik las jouw berichtje: “ik ben goed aangekomen”. Ik dacht: dat valt toch wel mee?

Wat lekker zeg, nog maar 7 dagen werken! Oeh, alleen daarom zou ik wel zwanger willen zijn... Maar dan vergeet ik voor de makkelijkheid even dat ik me helemaal niet zo fit voelde de laatste weken.

OGG, zo herkenbaar van dat afvegen van mini’s neusje. Wordt hier ook niet op prijs gesteld. Maar ze loopt echt de hele dag met een bel aan haar neus..

Wat goed dat de misselijkheid lijkt af te nemen. Wel balen van je verkoudheid, dat die maar blijft doorgaan. Hoe ver ben je nu eigenlijk? 12 weken?

Hier gaat het zijn gangetje. Druk weekend achter de rug, kerstborrel, uit eten, jurkje kopen, kerstkaarten schrijven, poetsen, wassen, andere dingen regelen voor kerst.... De komende dagen wordt ook weer druk. En dan gaat het werken natuurlijk gewoon door. Net wilde ik sporten maar ik heb geen zin om de gladde wegen weer te trotseren. Dus ben ik net met mini in bad geweest. Ze vond het geweldig en heeft de hele badkamer natgespetterd.

Mini is echt ontzettend lief. Onbeschrijflijk lief zelfs. Ze heeft het kusjes geven nu eindelijk door. Ik krijg er ook regelmatig eentje. Gisteren vroeg ik: krijgt papa een kusje? Buigt ze steeds naar mij toe met getuite lipjes. Oh, wat hou ik toch van dat meiske.
He lieve meiden!

Heb niet bijgelezen, wilde ik vanavond doen maar Michmeisje is héél rommelig. Elke 20 minuten huilen en rechtop in bed staan. Ze laat zich tamelijk makkelijk troosten maar na 20 minuten begint ze opnieuw. Tandjes, sprongetje? Ik weet het niet (al vermoed ik het 11 maanden sprongetje, het klopt weer exact met de tabel), ze voelt zich in elk geval niet fijn en is heel verdrietig. Eigenlijk al sinds het weekend maar vanavond is wel heel erg. Schiet dus niet op met het schrijven van die kerstkaarten en jullie schieten er al helemaal bij in

Hopelijk tot morgen, dikke kus voor jullie allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven