Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn Star dat het er eindelijk door is!
Darn, moest ik dus vanmorgen de auto uitgraven... En daarna ook het hele pad sneeuwvrij maken want slippende banden en kon dus geen kant op. Ik heb de lichaamsbeweging wel gehad zeg maar (en Kokos heeft gelijk, vegen moet je!)

Er ligt hier een halve meter denk ik. Net foto's gemaakt dus zal vanmiddag/avond even wat op groep zetten, inclusief een paar plaatjes van de dames!

Verder ben ik goed bezig hiero: zwaar aan de opruim. Niks aan maar het resultaat zal er wel naar zijn straks.

Star, mooi! Das geregeld! (hier ook nog BSO gezeik: geen plek op maandag dus hoe ga ik dat nou weer regelen? Zucht). Mijn baas zal weten dat hij me aangenomen heeft.....

Waarschijnlijk moet ik iets gaan verzinnen als werken op donderdag en Meetje meenemen ofzo. Oh wacht, thuiswerken voor een paar uur op donderdag. Das misschien wel wat.

Hai Juud!! Leuk dat je er weer bent. Hopelijk is je puter nu echt gemaakt. Ja spannend he? Ik zie er ook best een beetje tegenop, dat hele schoolgedoe... Handig dat je zaal doet! Hier open huis. Men ziet maar, ik zorg wel voor voldoende proviand.

Jin, wat een lief bericht over oudste!

Ik ga even verder met poetsen, ik ben helemaal in de mood

Mal, je hebt mail, heb je het gezien?
Fijn dat het er door is, Star!

Ik heb hier een zielig pokkekindje. Eerste vakantiedag en Maxi heeft de waterpokken

Juud, even van het BM topic geplukt:

Goedemiddag lieve meisjes!

Ik moet stiekem wel een beetje lachen om jullie met die skibroeken. Dat is hier net zo gewoon als een jas of schoenen. Het is hier over het algemeen echt veel kouder dan bij jullie en het behoort echt tot de standaard uitrusting. Ze hebben er allebei ook twee.

Star, joehoe!!! Geweldig!!! Ik was erg blij met je sms. Super. Ben je erg opgelucht? Denk het wel he?

Juud, gymzaal afgehuurd? Huh? Wat ben jij dan van plan? 18 kinderen? heb je de hele woonplaats uitgenodigd? Sterkte met het naar school gaan. Mijlpaal hoor!
Mamax, beterschap! Hier zijn ze ingeent tegen die pokken. Jeukt het erg bij hem?

Bam, ook al zulke grote verjaardagsplannen. Misschien kun je het samen met Juud doen en dan ipv een zaal huren er gelijk een sporthal van maken .

Suusje, ik houd ook heel veel van mijn oudste hoor! Opruimen, goed bezig!!!!
Goed bezig Suus! Ik moet eigenlijk ook, misschien volgende week als vent thuis is.

Jin, hij heeft het nu over pijn, is ook erg pieperig. Hij krabt verder niet gelukkig.
Hoi,

Alle kinderen aan het genieten van de sneeuw?

Er is best veel sneeuw gevallen afgelopen nacht hier, minstens vijf centimeter.

Ik wilde persé naar buiten, dus het touw van de slee aan de wandelwagen gebonden, Lianne er op en Tim in de wandelwagen. En ik maar duwen, niet over de stoep maar over de weg. Op de stoep was niet te doen. Nou ja, mijn ochtendgymnastiek heb ik ook weer gehad

Tim maakte er zoals iedere avond een potje van, dus weer kort geslapen hier. Geen idee waarom hij nou rond 23.30u begint te huilen en later weer rond 04.30u.

Als hij een keer niet huilt zeggen M. en ik 's ochtends tegen elkaar:"Ik heb Tim niet gehoord, jij wel?"

december 2009 @ 17:42[/message]:[/b]quote:Kooooookos, Eetje is nog steeds van mij

Oei. Foutje. Hoe gaat het met Eetje Star?

Suus, jij had ook genoeg ochtendbeweging gehad, ha, ha!

Bridges, mijn vriendin blijft ook liever binnen met dit weer. Ik ben het liefste buiten, heerlijk.

Amaal, in Huizen heb ze toch ook een ijsbaan?

Oja, dat meisje wat werd vermist. Ik vond het al vaag, maar ze is 'terecht'. En helemaal alleen met 3500 euro op zak, ik geloof er niks van dat ze het op 'eigen houtje' heeft gedaan.

Jin, klinkt goed van het theater!

Gezellig toch, met de kinderen sleeën en lekker chocoladmelk drinken? Niks klefs aan.

Hé, lekker geshopt in je uppie. Een korte rok en een dikke panty is volgens mijn man ook niks mis mee

Enka, man zat in een tent waar een blower met warme lucht stond, dus het viel mee.

Jouw verjaardag in Cars stijl? Dan weet gelijk wat voor kaartje ik ga sturen

Mal, wat leuk dat je naar Nijntje bent geweest. Hij heeft er toch een half uur van genoten.

Juud, Sjors ook al zijn laatste dag. Heeft hij het leuk gehad?

Cin, hoeveel sneeuw ligt er bij jou?

Mamax, arme Max Sterkte ermee.
Lianne zingt: Jingle bell, jingle bell, jingle all the way. Isse one dors op een slee
Zag het gisteren van B Murphy. Heb echt geen idee wie het is. Maar wel sneu. zo jong.

Ik had voor 12 euro bij Scapino een broek voor L Mamax. Ik vind het super en wel het geld waard. We gaan ook nog een weekende skiën. Maar zodra het koud is doe ik dat ding aanhoor, niet alleen met sneeuw.

Ik zag gisteren bij Paul de L dat er een boekje is over kinderen die te vroeg geboren zijn. Weet niet precies waar het over ging (volgens mij verhalen van ouders en hoe het nu met de kinderen gaat). Moest aan jou denken. Maar mss heb je er heleamaal geen boodschap aan hoor.

Kokos schattig die Lianne

Star, hoeraaaa!!! Ouderschapsverlof erdoor!!!

Juud, ben je gek zoveel kinderen? Jij liever dan ik. Maar wel erg leuk!

bam, heerlijk hè, de hele dag buiten. Helaas begint B al na 2 minuten te huilen (terwijl dat echt zo'n buitenkind is!) en dat is niet echt gezellig. Maar omdat ik 15 minuten bezig ben ze aan te kleden moet hij het mininmaal een half uur volhouden. Koud hoor, die tranen op de wangen L vindt het wel helemaal gezellig.

Waar had jij die kindersneeuwscheppen vandaan en wat kosten ze en hebben ze er nog 2?

Gaat vannacht/vanavond weer sneeuwen hè? Kan niet geloven dat het ooit nog gaat dooien hoor!
Iemand nog kadotip voor man? Moet nog kadootje voor paps maar weet het niet. Heb al een fietsshirt en petje, mijn broertje heeft een boek over fotografie, twee dvd's en sloffen en mijn moeder heeft skispul. Dus.
quote:Suze2 schreef op 21 december 2009 @ 14:09:

Star, mooi! Das geregeld! (hier ook nog BSO gezeik: geen plek op maandag dus hoe ga ik dat nou weer regelen? Zucht). Mijn baas zal weten dat hij me aangenomen heeft.....

Waarschijnlijk moet ik iets gaan verzinnen als werken op donderdag en Meetje meenemen ofzo. Oh wacht, thuiswerken voor een paar uur op donderdag. Das misschien wel wat.

Pffffff fijn he, kinderen? En overheid maar stimuleren dat je moet blijven werken maar ondertussen is opvang een drama.
Goed, de Golf staat nu midden op straat stil... Nog mazzel dat ik aan het einde in een doodlopende staat woon . De combinatie van een halve meter sneeuw, vette velgen en zomerbanden is geen beste naar nu blijkt.....

En mijn vent wordt weer bedankt. IK WIL EEN X5, vooruit, een Tiguan is ook goed
quote:Star schreef op 21 december 2009 @ 18:28:

Iemand nog kadotip voor man? Moet nog kadootje voor paps maar weet het niet. Heb al een fietsshirt en petje, mijn broertje heeft een boek over fotografie, twee dvd's en sloffen en mijn moeder heeft skispul. Dus.Ik doe alle mannen een sjaal. Gewoon zo'n echte mannen sjaal maar dan van Bijenkorf dus beetje sjiek. Ipod iets? Handschoenen?
Ja kan hij niet een van zijn auto's inruilen voor een mooie SUV voor de vrouw?
quote:Suze2 schreef op 21 december 2009 @ 18:46:

[...]

Ik doe alle mannen een sjaal. Gewoon zo'n echte mannen sjaal maar dan van Bijenkorf dus beetje sjiek. Ipod iets? Handschoenen?Heeft ie vorig jaar gekregen, iPod. Handschoenen draagt hij nooit, sjaal hmmmm, kan wel even googlen.
Oooh wacht is dat meisje, die Brittany M, dat meisje dat speelt in die film met M Douglas en Famke Jansen? Dat die dochter wordt ontvoerd en hij is psychiater en moet een diamant vinden. En dat psychische meisje, is dat die Brittany? Jeee, heb laatst nog bij die film zitten snikken. Vond haar zo goed.

Fijn Su, kan je geen winterbanden regelen? Had ik al gezegd dat ik heel blij ben met mijn winterbanden .

De X5 staat nu met zomerbanden ook te gummen hoor. Maar maakt niet uit, want hij is wel mooier dan een Golf

Star, geen kadotips hier, sorry. Een klein zakflesje voor de whiskey op de piste?
quote:Star schreef op 21 december 2009 @ 18:46:

Ja kan hij niet een van zijn auto's inruilen voor een mooie SUV voor de vrouw? Pcies (want ik was dus met de golf omdat in mijn auto de verwarming aan de linkerkant het niet doet, ook lekker met dit weer :-) )
quote:Star schreef op 21 december 2009 @ 18:48:

[...]

Heeft ie vorig jaar gekregen, iPod. Handschoenen draagt hij nooit, sjaal hmmmm, kan wel even googlen.Ik zag een of ander zonnecel ding om iPod te laden, wacht ff!
Cool!
quote:Suze2 schreef op 21 december 2009 @ 18:54:

[...]

Pcies (want ik was dus met de golf omdat in mijn auto de verwarming aan de linkerkant het niet doet, ook lekker met dit weer :-) )Bah, da's ook niks!
quote:Suze2 schreef op 21 december 2009 @ 18:56:

Cool!

Blauwgeen voorraad ¤ 29,95

Zwart geen voorraad ¤ 29,95

Zilver geen voorraad ¤ 29,95

Roze geen voorraad ¤ 29,95

Dus
Ik moet ook nog wat voor neefje van bijna 8. Iemand?
quote:Star schreef op 21 december 2009 @ 18:58:

[...]

Blauwgeen voorraad ¤ 29,95

Zwart geen voorraad ¤ 29,95

Zilver geen voorraad ¤ 29,95

Roze geen voorraad ¤ 29,95

Dus Darn.... Maar wel leuk, toch?
Zeker, zien er heel gelikt uit!

Poeh, 8-jarige. Meccano-iets?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven