Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo iedereen ingesneeuwd?
Nee hoor, ik ben wakker!!!

Amalia, wow, diep respect. Schaatsen met een dikke buik. Ik had het je niet na gedaan!

Kokos, theater was echt erg leuk en heel gezellig. Ik had soort vriendin lang niet gezien en het was een super leuke voorstelling. Van een oudere man die echt zulke leuke liedjes zingt en dan speciaal voor kleintjes. Geweldig! En zijn band doet het ook leuk.

Enka, I love A. om te shoppen! Wat gezellig zeg! En leuke dingen gescoord.

Naatie, hoe is het nu thuis?

Arme arme Bridges. Het blijft ook nog wel even koud .

Vanochtend zo gezellig met de drie mannen op de slee gezeten. Heuvels af, echt zo ontzettend van genoten! Grote man is nu weer tot laat aan het werk, maar het was echt een heerlijk ochtendje.
Zo, ik ga zo warme chocomelk maken voor oudste en mezelf. Jongste slaapt. Ze hebben nog rode wangen van vanochtend . Wat een geluk toch, mijn ventjes (klef he ).
Heerlijk hè Jin! Helemaal niet klef hoor. We hebben net ongeveer anderhalf uur op de slee gezeten. Had er een van de achterburen geleend en we zijn met de kinderen helemaal naar het dorp gewandeld. Heerlijk.

Schaatsen met een dikke buik? Valt wel mee hoor. Als ik een beetje normaal sta is er nog niet zoveel te zien. Heb ook nog niemand horen vragen: hé, ben je zwanger?

Stom hè, had wel verwacht bij de 3e met 16 weken een behoorlijke pens te hebben. Nouja, komt nog wel en hoeft er ook niet extra veel af.

Het blijft sneeuwen, niet normaal! Heb ik me nog uit lopen sloven voor dat suffe sneeuwpopje; rolt man net in 10 minuten een 2 meter hoge pop met 3 bollen. tssss.
Hallo allemaal! Wij zijn ook weer terug van ons uitje en vanmiddag met Jonathan naar Nijntje het concert geweest. Dat vond hij ongeveer een half uur leuk en toen was de concentratie helemaal weg en wilde hij ook gaan, dus dat hebben we mar gedaan. Jammer, maar het was te proberen. Hij vond het orkest wel heel erg leuk maar kon volgens mij de link niet leggen tussen zijn eigen Nijntje en de huppelende op het podium
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh, dat leek me heel stom dat Nijntje concert. Ik zag hier ook een aankondiging, maar het trok me niet zo. Vond je het zelf wel leuk?

Nog lang een half uur Hoe lang duurde het in totaal?
Zeg Mal, heb jij al wat op Hyves te vertellen???

Hoe was het weekend weg?
Heb het erop gezet!
Volgens mij duurde het een uur. Het was hier ook lang niet uitverkocht trouwens.
Get, die Laura, het Zeilmeisje, wordt vermist en ze denken aan een misdrijf...

Wel raar dat er dan 350 euro is gepind, maar dat zou natuurlijk van een gestolen pinpas kunnen zijn.

Akelige dingen. Van de week ook een meisje van 13 die naar school fietste van haar fiets gesleurd, verkracht en mishandeld. Denk je dat je kind wel alleen naar school kan fietsen.... Vreselijk.

Sorry voor die opbeurende bericht tussendoor.
Oh, zeker sneeuw in mijn ogen; het is 3500 euro en ze denken NIET aan een misdrijf. Gelukkig.

Maar blijft sneu
Pompidom. Alle sneeuwpoppen zijn toch wel gebouwd nu? Waar is iedereen? Op vakantie?
Was wat cadeautjes aan het inpakken voor de kerst. Hulp komt morgen en heb wat chocolades voor haar kerstig ingepakt.

Vent is net geland gelukkig, glibbert zo naar huis. Heel af en toe wens ik me een boekhouder die netjes ´s avonds naast me op de bank zit.
Gisteravond had ik een mazzeltje. Vent was zeer onverwacht eerder thuis want alles was afgesloten wegens het weer.

En ik ben een avondje gaan shoppen. Echt heerlijk zonder de mannen! Leuk kort spijkerrokje gekocht met een paars shirt en hippe dikke panty, voor man en mij nog best wel oke (eerlijk waar ) snowboats. Ik had het zo gehad met die sneeuw, het is hier min 15 vaak in de winter en echt geloof me, die dingen heb je hier een paar weken per jaar hard nodig. Kan ik jaren op huppelen.

Shirt voor man gekocht en nog wat dingen voor de jongens. Was echt heeeeeeeerlijk!
Hip hip Jin!

Mijn 'boekhouder' (laat het hem maar niet lezen, want hij is accountant ) zit zelden naast me aan tafel 's avonds hoor! Dat is een illusie.

Lekker hoor, even alleen shoppen. Heb er vrijdagochtend ook van genoten.
Ach nee Amalia, zo bedoel ik het toch niet . Gewoon iets geregelder, lijkt me heerlijk (ik zit tweede kerstdag alleen met de jongens bijv, maar dat vind ik niet zo erg hoor).

Welterusten allemaal!!!
Goeiemorgen!

Bridge, wij konden gisteren niet, maar Roos helemaal vergeten een kaartje te sturen

Amaal, leuke schaatsen. Het is dat ik een pestpokkehekel aan schaatsen heb, maar anders...

Jin, klinkt als een vruchtbaar avondje!

Mal, ben benieuwd hoe je weekendje was, zal zo even op de groep bijlezen.

Naatie, fijn dat je nog zo'n goed contact hebt met de man van je vriendin.

Mijn 3 mannen hebben gisteren een prachtige sneeuwpop gebouwd. Ik was lekker even met mams de stad in.

Voor iedereen die nog op zoek is naar skibroeken, hier hadden ze er bij de Hema nog een heleboel hangen. Ben ik nou als enige zo ontaard dat ze 27 euro voor een broek die ze misschien een week aan hebben heel veel geld vind? Ik heb ook niet het idee dat ze hele koude benen hebben. Snowboots zouden dan weer wel lekker zijn.

Ik las net op de Telegraaf dat Brittany Murphy overleden is. Pas 32.
Goedemorgen!

Hier gisteren zo ongeveer de hele dag buiten geweest, geweldig!

Juul ging gewoon van de helling af met de slee, stoere man!

Echt zo leuk die sneeuw, van mij mag het nog wel een poos blijven liggen.

Ik vind de broeken ook betrekkelijk duur, voor die paar keer dat ze de broeken aan hebben. Maar ik vind het geld niet opwegen tegen A: de warmte die ze ervan hebben, B: ze kunnen heerlijk sneeuwengelen maken, of ravotten in de sneeuw, zonder dat ze natte kleren krijgen & daar dus ziek van kunnen worden.

Mijn benen & voeten waren gisteren bevroren, en die van Juul nog heerlijk warm, en dan heeft hij toch zo ongeveer de hele dag buiten gespeeld.

De snowboots zijn maar 15,- Mamax in elk geval bij de Perry
Wat een sneeuw he! Leuk hoor, jammer dat ik alleen nog naar de stad moet vandaag maar volgens mij rijden de bussen vandaag weer.

Ik heb wel snowboots voor mijzelf en voor Sjors. Die van Sjors waren na een dag alweer kapot em in heel de stad niets te vinden in zijn maat. Gelukkig op MP nog een paar kunnen vinden dus die heb ik gister gelijk opgehaald. Ik ben echt zo blij met mijn snowboots, nog geen koude voeten gehad. Mamax ik heb Sjimmie een regenbroek aan, hij loopt nog zo wankel dat hij na iedere stap wel in de sneeuw valt, zo blijft zijn broek tenminste droog. Sjors heeft een majo (?) en een broek aan en die heb ik nog niet over de kou gehoord. Maar hij ligt dan ook niet in de sneeuw dan is een sneeuwbroek wel handig. Ik zal vanmiddag eens in de stad kijken voor hem. Sjimmie kan hem tenslotte straks ook nog aan.

Lekker even alleen de stad in Jin! Nog goed geslaagd ook. Ik zweer bij snowboots in de winter, heerlijk! Vent was mij aan het uitlachen met mijn snowboots maar mooi dat hij vanmorgen met plastic zakjes om zijn schoenen zijn auto aan het schoonmaken was . Zag er dus niet uit!
Enka wat leuk zo'n dagje winkelen. Hoelang rij je erover met de auto? Of was je met de trein. Oh ja een staatslot, wil ik ook nog kopen.

Leuk Amaal dat schaatsen! Ik wil dat ook wel maar ik durf niet zo goed. Misschien maar eens een lesje nemen bij de ijsbaan.

Sjors is vandaag voor de een na laatste keer naar de creche. Ik vind het toch wel gek hoor. Ik keek er enorm naar uit dat hij naar school zou gaan maar nu het eenmaal zo ver is, heb ik het er toch wel moeilijk mee, slik... Hij vindt het ook wel spannend. De combinatie van bijna jarig zijn, naar school mogen en de drukke Sint tijd hakken er wel in bij in bij hem. Hij is snel van slag, brutaal, gepikeerd en zit z'n broertje dwars. Het arme schaap (en de arme moeder..)

Ik heb vanmorgen de gymzaal hierachter gehuurd voor zijn verjaardag. Ik heb altijd zoveel kinderen en vaak moet ik het in 2x vieren, nu kan alles mooi in een keer in de gymzaal :-) .
maillot

Spannend blijft het toch. Ik roep ook al maanden fijn als hij naar school gaat en nu het zo dichtbij komt vind ik het toch wel spannend.

handig zo'n zaal huren, ik heb hier ook al gekeken of er iets is, zodat we het in 1x kwijtkunnen, maar vooralsnog niets gevonden!

Maar hoeveel kinderen komen erdan?, zo,n gymzaal is best groot. En moet je dan zelf tafels en stoelen regelen?
Dat kutzeilkind van een Laura weer terecht Amaal, ergens op de Antillen.

Mijn ouderschapsverlof is akkoord

Vanaf 27 januari voor de periode van 1 jaar elke woensdag vrij, de hele dag
quote:amalia schreef op 20 december 2009 @ 21:16:

Pompidom. Alle sneeuwpoppen zijn toch wel gebouwd nu? Waar is iedereen? Op vakantie?Ik was dus om 21.00 nog buiten aan het spelen met Ceetje
Jee, actrice Brittany Murphy overleden, 32 jaar
Oh ja maillot (ik heb ook geen meisjes he...)

18 kinderen Bam. Tafels en stoelen neem ik niet mee. In het scheidsrechterkamertje staat een tafel. Je mag niet eten in de zaal dus dat doen we dan in de kleedkamer en daar staan al banken.

Star help me eens, wie is Brittany Murph? Gezellig tot 21.00 uur buiten. Kind hier is momenteel niet te genieten dus die lag er lekker om 19.00 uur in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven