Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, dus Juul vond je haar wel oké? Of was het het net niet volgens hem?

Oeh wat klinkt dat leuk Jinny, dat verjaardagspartijtje! Hier gewoon alleen familie.Die verjaardagspartijtjes, komen nog lang genoeg

Amalia, leuke cadeautjes heb je gekocht! Goed idee van de tas. Ik wilde Tobias eigenlijk voor zn verjaardag een beker en tas geven, maar hij gaat natuurlijk ook eerst wennen!

Haha, ik zie het al voor me, zo'n hele muur van sneeuw rond de auto. Had wel een goede grap geweest

Star, lekker dan dat gezeik op je werk. En dan ook nog eens 2 weken met vakantie gaan. Tss.. goed dat je een mail hebt gestuurd!

Wat een geweldige tekening van Ceetje!

Kokos, nog een slee kunnen kopen ergens?

Ach arme meid, helemaal in de houtgreep voor de prik. Tobias ook hoor, die zette zich ookhelemaal af

En nu hebben we weer een nieuwe oproep gehad, voor die we moeten inhalen. Fijn op dezelfde dag dat hij gaat wennen op school. Wordt een leuke dag...

Mal wat geweldig van Energy4all!

Zo dat was het even, sorry, voor wie ik vergeten ben.

Ik ga even brood maken.
H&M Utrecht heeft niks meer. Als iemand vandaag nog een maatje 104 of 110 weet te scoren en op kan sturen sms me dan even...

Hel, wij komen ook op Mare d'r feessie (per slot van rekening hoef ik dit jaar niet te kotsen ). Dat je het vast even weet

Zo, morgen dames!

Alles goed?

Wat een geweldig nieuws he dat EFA de prijs gewonnen heeft. Nou maar goed onderzoek gaan doen zodat er snel meer bekent gaat worden!

Star, sjonge jong jonge. Wat een gedoe! Maar volgens mij heeft die PZ-troela echt niks te zeggen hoor. Die volgt toch gewoon wat je LG aangeeft? Maar goed, je hebt dus niks op papier en dat ius gewoon irritant!!! Mailtje sturen goed idee denk ik!

Mogge Naat, dat was een vroeggertje inderdaad... Maar wat fijn dat je een goede avond gehad hebt en over je vriendin hebt kunnen praten. Hoe gaat het nu met haar man? Heeft hij zijn leven weer een beetje op weten te pakken? Ze hadden geen kindjes, toch?

Oh, ik ben gisteren trouwens wezen Kerstshoppen. De bedoeling was dat ik niks voor Jeetje zou kopen: niet gelukt . Ze is straks Suri the Second, de zilveren flamenco schoenen met hak zijn in da house....
Goedemorgen,

Dat is wel erg vroeg Naatie phieuw.

Fijn dat je met de man van je vriendin nog vriendschap hebt, en dat jullie goed hebben kunnen praten.

Suze: Ik wil vandaag nog bij H&m kijken voor een skibroek voor volgend jaar alvast of bij Perry maar kijk wel even voor je mee!

Het is vandaag wel extreem koud, zit hierboven echt te bibberem, haha zou bijna mijn handschoenen aan trekken
Naatie, wat fijn dat je naar de film bent geweest en het zo´n goed gesprek was voor jullie allebei. Lijkt me heel erg moeilijk.

Suze, leuk kerstshoppen voor dochterlief! Heb je ook wat voor jezelf gekocht?

Hel, lastig zo´n dilemma met die buurjongen. Ik denk dat mensen dat ook wel eens bij ons hebben (tenminste, dat gevoel heb ik dan zelf ). Dat we leuk zijn hoor haha, maar dat dat kind dan te veel bokt..... Ik heb het dilemma dus van de andere kant. Zal ik wel of niet ergens heen gaan, want stel dat.... (nou ja, vul maar in). Ik zeg uitnodigen .

Ga vanmiddag naar het theater. Echt zo ontzettend veel zin in! Helaas is oudste niet zo heel erg gezellig wakker geworden, ik hoop dat het bijtrekt.
Zwaai Bam! Ik zeg; handel maar in de skibroeken via je cadeaushop! OPBRENGST!
Wow, erg vroeg Naat! Hoe vond je de film, tranen? Bijzonder dat je samen met man van vriendin bent geweest (bijzonder bedoel ik als mooi, mmm, klinkt ook weer te erg, maar positief in elk geval).

Suus, zilveren flamencohakken, cool!

Bam, heb je boven geen verwarming dan? Als je nog een skibroek maat 110/116 tegenkomt mag je die voor mij wel meenemen (hoeft niet hoor, kan me voorstellen dat je geen zin hebt om boodschappen voor d ehele club te doen )

Mmm, begon dit anderhalf uur geleden te typen, werd er aangebeld door vriendinnetje van Mare van kdv met moeder en broertje. Komen straks even koffie doen dus ben even in de opruimmodus.
Hel, ja dat buurjongetje van jou vind ik ook niet echt een gezellig kind... heb hem 1x over de schutting zien hangen, dat was voldoende

Skibroeken hier wel aanwezig, voor L hebben we mooie nieuwe skischoenen maar voor B nog niets... nergens meer een 24/25 te krijgen. Hij heeft nu z'n voet in een 23 gepropt. Hoor het arme schaap niet klagen, maar het kan echt niet.

Maaaarrr... deze mama heeft wel hele gave kunstschaatsen gescoord!!! En B heeft dubbele ijzertjes. Voor L waren we van plan een paar kinderijshockeyschaatsen (goed scrabblewoord) te kopen, maar hij vond ze niet lekker zitten, dus die mag zijn onderbinders nog aan. Ook prima. We gaan vanmiddag naar de ijsbaan (ikke ook saatsen!!! B ha ha). Althans, lief heeft weer last van holte ontsteking, dus ik hoop dat het doorgaat. Ben helemaal blij met mijn schaatsen . Heb ook het idee dat ik nu als een zonnetje dat ijs over zwier, maar dat zal wel niet, want dat heb ik nooit gekund

De kou valt me nog mee. Helemaal geen koude wind en in het zonnetje vind ik het lekker. Meisje heeft weer gesleet, wat een pret kan zo'n kind dan hebben. Heerlijk!

Leuk al die opmerkingen over vier jaar worden en die opmerking van Juul (Sorry Bam).

Mal, ha, ha, ik hoor bij die keurige buren van je. Heb ook het pad bij de voordeur zo goed als sneeuwvrij gemaakt. Ben ik nu ook zo saai?

Star, met recht inderdaad een HRtrut. Belachelijk zeg. Goed dat je gaat mailen.

Há, Ceetje heeft een goede smaak; Johnny Depp is niet slecht

Naat, oei, dat was erg vroeg voor je vanochtend. Wat vond je van de film? Ik heb het boek niet gelezen maar hoor dat er wel héél veel blootscenes in de film zitten. Als dat is wat je onthoudt, dan is het zonde van het verhaal of niet?

Jin, leuk naar het theater! Wat heb je gezien?

Suus, hoe gaat het met Eetje?

Amaal, je hebt lekker geshopt! Zulk soort schaatsen heb ik ook ooit gehad, maar ze deden zo'n pijn in de holte van mijn voeten, kon er amper mee schaatsen. Nu heb ik leren kunstschaatsen.

Man is weg, heeft een openluchtconcert bij de ijsbaan hier (hij liever dan ik). Lianne is mee en mijn moeder ook.

Ik ga douchen en als meisje weer thuis is ga ik met haar een chocoladecake maken.

Doei!
Skikleding hebben ze bij Wehkamp
En voor de desperatos onder ons; hebben jullie al bij de diverse sportzaken gekeken? Daar hangt ook genoeg kinderspul.
Kooooookos, Eetje is nog steeds van mij

Ja! Geslaagd voor broek. En jas er maar meteen bij. Was allerlaatste set in laatste winkel, war een mazzel

Foto van sneeuwprinses op de groep.
Amaal, hoe was het op de ijsbaan? Gingen nieuwe schaatsen goed?
het was zooooo schattig met Berend!!!! Hij gleed echt met een bigsmile over het ijs, zo lief!!!

Na 10 meter zaten wij al met enorme rugpijn maar meneer riep alleen maar ottekeer! L ging ook heel goed, die kan je al met 1 hand vasthouden (veeeel beter dan dat gehang tussen je benen). Ik geloof dat B de jongste was van de baan. Ik denk dat we een half uurtje op het ijs zijn geweest hoor ha ha.

Mijn superhippe nieuwe schaatsen gleden niet door boter, helaas, maar na een paar rondjes even alleen geschaatst te hebben ging het toch best aardig moet ik zelf zeggen. Ben (nog) geen held in de bochten, maar we gaan van de week nog een keer en dan krijg ik vast de slag wel te pakken. Enigzins.

We wilden eigenlijk naar Biddinghuizen, maar dat was toch nog wel 50 km. En omdat het toch alleen wat krabbelen is, is het hier op het ijsbaantje ook wel te doen.

Daarna een huilende B, die had het echt heel koud geloof ik. Na wat chocomelk en poffertjes ging het al beter

Ben helemaal enthousiast, hebben jullie het door?
Voor Amalia ehh L . deze is wat minder erg

hai!

Loop achter geloof ik. Wel bijgelezen, niet gereageerd...

Mal: geweldig nieuws van energy for all! Wat goed zeg!

Star: mooie foto op de groep! En wat een enorm gezeik op werk zeg, ongelooflijk! Met recht HRtrut!

Mamax: zie ik je morgen nog bij Marlisa?

Amalia: dat klinkt gezellig inderdaad! Wat een held, die B.! Super hoor!

Blgh Naat wat vroeg! Zul je altijd zien, tijdens jouw "dienst"

Hier alles goed hoor, maar ben sjaggi. Ben gewoon niet gemaakt voor dit weer. Ik vind het enorm leuk, maar dan wel achter het raam tegen een kachel! Het is gewoon te koud. Heb 2 hemden en twee keer lange mouwen aan en nog niet lekker warm. In bed koud, dus kruikjes erbij. Bah. Als het dit weer is, moet alles gewoon aan huis worden gebracht!

Maar goed; mag niet klagen want nu vakantie dus dat is erg fijn. vanavond feestje van vriendinnetje, morgen naar verjaardag en daarna familie hier voor kerstborrel en morgenavond lekker niks!
Kruikjes in bed? Serieus? Aaaaah lief kleine Bridgesbabietje
Hoho hoo allemaal!

Zo, wat is er weer veel geschreven! Jullie zijn weer lekker op dreef, ik snap echt niet hoe jullie dat doen. Maar goed, ik heb de hoop opgegeven dat dat mij ooit gaat lukken.

Naatie, wat fijn dat jullie die film samen hebben kunnen kijken en daarna nog zo'n goed gesprek hebben gehad.

Jinny, ik hoop dat het theater toch nog leuk is geweest. Wat een leuk idee voor de verjaardag van oudste die tafelbom. Hier gewoon familie vrienden kennissen feest. We vieren T's verjaardag en een beetje die van mij en gelijk Nieuwjaars borrel. En dat alles in Cars stijl

Star, wat lopen er bij jou op het werk een mega mutsen rond. Ik zou echt laaiend worden.

Geweldige foto's op de groep trouwens en mooie outfit, waar heb je die nog gescoord?

Kokos, vegen mag hoor, als je onderuit gaat is ook zo rot.

Is man niet verkleumd teruggekomen van het concert?

Bam, wat een geweldige opmerkingen van Juul over 4 worden
Ik ben vandaag met mijn moeder en zus naar Antwerpen geweest, ze hebben daar echt TE leuke winkels. Echt jammer dat ik het geld van ons winnende oudejaarslot nog niet binnen heb. Het was alleen erg koud, daar -10 op de thermometer en nog iets lager voor je gevoel, dus we hebben heeeel veel winkels van binnen gezien en lekker geluncht en geborreld. Ik ben weer een vest, shirt en leren handschoenen rijker (had ik natuurlijk allemaal nog niet ) En ik heb nog een mooie tas gehad, alvast voor mijn verjaardag. Alleen geen skibroek voor T en L kunnen vinden, alles uitverkocht. Wel heerlijke ski handschoenen voor T. Zeg ik thuis tegen hem, Kijk T die heb ik voor je gekocht voor in de sneeuw. Reactie: Mamaaaaa ik heb al wanten! (Nou fijn dan...)

T is helemaal blij met zijn slee en ook helemaal in de wolken met al zijn extra rails, haha we kwamen thuis en echt de halve woonkamer was spoorbaan geworden, met wissels en tunnels en ik weet niet wat.
Amalia, wat leuk jullie met z'n 3-tjes op de schaatsen. Vind je dat nu niet eng, of pas als je verder bent? Mooe schaatsen trouwens.

Bridges, heel veel fantastische fleecetruien aan? Vervelend dat je het zo koud hebt. En de kinderen willen zeker steeds naar buiten of niet?
Nou ik ga me even op de laatste kaarten en uitnodigingen storten, tot later.
Oh nog even wat linkjes voor ik het vergeet;

Leuk voor de kids

Efficient...Ik ga het proberen
Ha Bam, die fiets is ook echt lelijk!

Bridges, ik slaap al 14 weken met een kruik hoor. En ik heb over mijn dekbed een slaapzak, 2 dekens dus. En vannacht werd ik wakker om 4 uur en toen heb ik een t-shirt aangetrokken. Maar ik heb het tijdens al mijn zwangerschappen koud. (dat excuus kan jij niet aandragen toch ). Het is ook echt extreem koud nu hoor, lekker moeke in bed!

Enka, ik ga echt niet hard schaatsen hoor, dus de kans dat ik val is ook niet zo groot Hou gewoon de kinderen goed vast. Ze denken dat ik hen vasthou maar het is eigenlijk andersom hi hi. Ik doe voorzichtig hoor!

Ik ga niet op de links klikken hoor.... Vast weer té leuke dingen.

Trusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven