Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel kinderen? Tja eigenlijk wel maar minder kan niet want dan kan ik de helft niet uitnodigen. Onze vrienden hebben allemaal 2 kinderen, dan nog onze nichtjes en de buurkindjes en dan zit je zo aan 18 kinderen, euh 16 na herberekenen, incl. die van ons. Anders zou ik het in 2x vieren en dan zou ik 2x 8 kinderen hebben, nu ben ik in een keer klaar.

Mamax die foto zegt me zo niks, ik word echt oud dat ik haar niet ken. Waar is ze bekend van dan?

Balen Suze dat er nog geen plek is op de bso, al wel een idee wanneer er een plaatsje vrijkomt?
Juud, komen de ouders dan ook mee? Sterkte!!! Wij gaan een high-tea doen voor alle bekenden hier (en schoonouders komen ook en dat vind ik dan ook erg leuk, ook voor jongetjes) en dan een week later dat kinderpartijtje. Nog geen idee trouwens hoe je een high-tea doet, maar ik vond het zo leuk klinken.

Suus, lekker dan van die verwarming! Leuk idee die sjaals.

Star, heb je die mail gestuurd dan naar werk en dan daarop antwoord gekregen? Ik bestel voor man een paar kleine schilderijtjes op canvas voor zijn verjaardag. Verder een staatslot, leuk boekje van onze woonplaats met things-to-do-hier en linker-rechter sokken (krijgt ie altijd en is ie dan ook blij mee).
En toch Amalia, ik blijft het echt knap vinden dat je zwanger schaatst!! O zo.
Zo, mijn kerel is nu de auto verplaatsen. Ik lach me rot als het niet lukt
Juud, dat kan nog wel tot de zomervakantie of langer duren... Ze staat op de 15de plaats. Dus.
Juud, dat kan nog wel tot de zomervakantie of langer duren... Ze staat op de 15de plaats. Dus.
Jin, geen mail gestuurd, HR-dame was er nog 1 dag om dingen af te ronden hoorde ik vanmorgen, dus ze waren net op tijd. Had jouw mailtje al naar mijn werk doorgestuurd om vanmorgen te bewerken en versturen

Boekje van woonplaats en things-to-do. Zal een kort boekje worden voor paps

Hij is nu door mijn moeder naar de MediaMarkt gestuurd
Shit
En lukt het Suus? Maak eens foto?
Helaas gelukt
Bummer, daar gaat je nieuwe voiture. Nog op een andere manier te saboteren die Golf?
Ik vrees het niet.
Iemand Mal gespot vandaag?
Ik had haar vanmorgen even op de mail.
OD zeker?
Ja.
Krijg net mail van Appie dat ze misschien wel eerder of later zijn vanwege weersomstandigheden. Vinnik wel goeie service.
Aan service geen gebrek bij Appie. doen ze altijd zeer goed

Ohh Suze & Hel, alle skibroeken uitverkocht in die maten.

Hmm wel ongezellig dan als je niet zoveel kan in die gymzaal? Nou ja kinderen hebben niet zoveel nodig en er zijn in elk geval klimrekken, hahaha

Hier maar kleine huiskamer Jinny vandaar dat ik het wel elders zou willen vieren.

Klinkt leuk High thea. komt vast goed met je.

Jij regelt dat wel.

Leuk ook dat opa&oma komen, komen jou ouders ook?
Hai!

Zo, vandaag geshopt voor schoenen en ondergoed onder de jurk. Niet grappig. Man wat is dat duur en weinig keuze... Dus nog niet eens geslaagd. En ook niet tevreden over andere dingen die ik wilde kopen maar niet kon vinden. helaas. Vanavond maar extra lekkers bij de thee om het goed te maken!

Star: hè dat is fijn dat het geregeld is. Mooi zo.

Suus: ai dat is balen van BSO. Irritant hè. Ik heb het nu gelukkig rond, had eerst plek op 2 verschillende locaties, ook niet fijn. Haha auto gelukt!

Jin: wat is er? vanwaar de smiley?

Mamax; miste je al gisteren. Balen van Pokken, maar dan heb je het maar weer gehad hè...

Juud: klinkt goed, gymzaal. Lekker ravotten! Ideaal toch!

Zo. ga even achter de naaimachine...
Mal staat op Hyves hoor. Idd od, mooi balen.
Ik ben er wel hoor, maar Malman was vandaag vrij en we hadden thuiszorg en we zijn even naar Ikea geweest en even naar wat relaties wat wijn gebracht enzo (er werd me bijna spontaan een baan aangeboden trouwens. Moet ik nog maar eens over nadenken, gaat om een aantal halve dagen per week).

Voel me verder wel oke hoor. We maken gewoon weer een nieuwe afspraak.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat voor een baan? Klinkt wel leuk in deze tijden! En dan zal je net zien dat je dat aanbod aanneemt en het een maand of 8 later moet afzeggen..
L ligt op eens te gloeien in bed. Zo raar, werd in een half uurtje opeens heel ziek. Arm kind.
quote:Jinny schreef op 21 december 2009 @ 19:35:

Was voor Mal, maar Star postte er snel tussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven