Gewoon, lekker relativeren (IV)
zaterdag 21 november 2009 om 15:51
DEEL IV!
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...
Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...
"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.
Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
dinsdag 22 december 2009 om 10:02
dinsdag 22 december 2009 om 10:12
Lekker zeg Kym!
Nou bereid je maar voor op de kou hoor.
Ik begin er nu geloof ik een beetje genoeg van te krijgen...
Ik ben blij dat het op mijn werk zo leuk is, vanmiddag weer naar een voetbaltoernooi en als het goed is 's avonds koken en eten met jongeren.
Maar ik ben ook heel blij dat ik straks een tijdje vrij ben.
Ik geloof dat mijn huis ook schreeuwt om een grote beurt!
Nou bereid je maar voor op de kou hoor.
Ik begin er nu geloof ik een beetje genoeg van te krijgen...
Ik ben blij dat het op mijn werk zo leuk is, vanmiddag weer naar een voetbaltoernooi en als het goed is 's avonds koken en eten met jongeren.
Maar ik ben ook heel blij dat ik straks een tijdje vrij ben.
Ik geloof dat mijn huis ook schreeuwt om een grote beurt!
dinsdag 22 december 2009 om 10:19
Nou je kan nog steeds gewoon fietsen hoor.
Ik moet zeggen dat ik het op de fiets niet echt koud hebt, je moet je er gewoon op kleden.
Ik vindt het niet eens zo erg dat het nu erg koud is, maar mán die winter duurt altijd zo lang!
En vorig jaar was verliet ik half januari het land voor 2,5 maand, toen had ik tenminste het vooruitzicht van heul lang in de warmte zijn.
Ik moet zeggen dat ik het op de fiets niet echt koud hebt, je moet je er gewoon op kleden.
Ik vindt het niet eens zo erg dat het nu erg koud is, maar mán die winter duurt altijd zo lang!
En vorig jaar was verliet ik half januari het land voor 2,5 maand, toen had ik tenminste het vooruitzicht van heul lang in de warmte zijn.
dinsdag 22 december 2009 om 10:25
Mwah, lijtk me dat het een beetje gladjes is en niet als vanouds door mijn stadje kan scheuren als voorheen, dat meer.
Maar het zal wel goed komen.
Zag trouwens dat de meeste vluchten vanuit hier wel gaan, maar met flinke vertragingen. Ik vrees dat het een lange nacht wordt, dat wel!
Ik hou meer van kou dan van hitte denk ik. Ik verheug me erop me lekker winters te kunnen kleden, nu is 't alsmaar klam.
Maar het zal wel goed komen.
Zag trouwens dat de meeste vluchten vanuit hier wel gaan, maar met flinke vertragingen. Ik vrees dat het een lange nacht wordt, dat wel!
Ik hou meer van kou dan van hitte denk ik. Ik verheug me erop me lekker winters te kunnen kleden, nu is 't alsmaar klam.
dinsdag 22 december 2009 om 10:38
Nou van mij mag het anders wel weer zomer worden
Ik heb een pest hekel aan de winter ....
(wintersporten twee weken vind ik dan weer wel super maar das toch echt anders )
Ik had het ook koud vannacht,ik sliep bij vriendlief maar die zijn dekbed is gewoon veelte dun,echt zo`n zomer dingetje .. dus toch maar een t-shirt aan getrokken vannacht..
Lekker een hele maand vrij wat lijkt me dat een fijn vooruitzicht zeg...
Ik ga waarschijnlijk in maart naar curacao , samen met vriend, even kijken hoe en wat maar dat is het plan even 12 dagen naar de zon
Ik heb een pest hekel aan de winter ....
(wintersporten twee weken vind ik dan weer wel super maar das toch echt anders )
Ik had het ook koud vannacht,ik sliep bij vriendlief maar die zijn dekbed is gewoon veelte dun,echt zo`n zomer dingetje .. dus toch maar een t-shirt aan getrokken vannacht..
Lekker een hele maand vrij wat lijkt me dat een fijn vooruitzicht zeg...
Ik ga waarschijnlijk in maart naar curacao , samen met vriend, even kijken hoe en wat maar dat is het plan even 12 dagen naar de zon
dinsdag 22 december 2009 om 13:41
dinsdag 22 december 2009 om 15:31
Ik vind t helemaal niet koud vandaag. De sneeuw begint inderdaad een flinke smurrie te worden. Vandaag mijn laatste cadeautjes in huis gehaald en nu flink aan de knutsel. Bij mij thuis doen we altijd in december (het liefst rond de sint-tijd, maar dat lukte dit jaar niet) een ouderwetse surprise-avond. Nu doen we dat vrijdagavond en ik moet nog beginnen, dus ik ga gauw aan de slag.
dinsdag 22 december 2009 om 16:16
Hello Sneeze...
Nee met de kou valt het wel mee vandaag,maar het wordt zo`n zooitje nu jasses..
Leuk zo`n suprise avond , vind dat leuker als "gewoon"cadeautjes alleen wij hebben in de fam nog allemaal kleine kindjes die nog in de Sint geloven dus zit dat er voorlopig niet in, en met kerst spelen we meestal het cadeau dobbel spel ken je dat? dat je allemaal kleine cadeautjes moet kopen , die op een hoop gooit en er dan om moet dobellen ?? erg leuk en gezellig ...
Ik ga me zo de snelweg weer op begeven hopen dat het nu een beetje te doen is en ik niet weer een eeuwigheid in de file kom te staan want ik moet de stad nog in straks voor een rode legging/of mayo`s .. voor onder mn zwarte jurkje
Nee met de kou valt het wel mee vandaag,maar het wordt zo`n zooitje nu jasses..
Leuk zo`n suprise avond , vind dat leuker als "gewoon"cadeautjes alleen wij hebben in de fam nog allemaal kleine kindjes die nog in de Sint geloven dus zit dat er voorlopig niet in, en met kerst spelen we meestal het cadeau dobbel spel ken je dat? dat je allemaal kleine cadeautjes moet kopen , die op een hoop gooit en er dan om moet dobellen ?? erg leuk en gezellig ...
Ik ga me zo de snelweg weer op begeven hopen dat het nu een beetje te doen is en ik niet weer een eeuwigheid in de file kom te staan want ik moet de stad nog in straks voor een rode legging/of mayo`s .. voor onder mn zwarte jurkje
dinsdag 22 december 2009 om 16:32
Rooie mayo's??
Stroller moet je echt op zoek naar rooie mayonaise??
Of bedoel je een maillot?
Had ik al verteld dat mijn Stomme Homo verkouden is
Tis zo zielig, hij loopt de hele dag als een oud mannetje te kuchen
Dierenarts gebeld en dat kan dus, een honden verkoudheid
Ik moet hem nu 3x per dag een hoestdrankje geven
Ik stond dus vanmorgen bij de drogist Bisolvon voor de hond te kopen
Stroller moet je echt op zoek naar rooie mayonaise??
Of bedoel je een maillot?
Had ik al verteld dat mijn Stomme Homo verkouden is
Tis zo zielig, hij loopt de hele dag als een oud mannetje te kuchen
Dierenarts gebeld en dat kan dus, een honden verkoudheid
Ik moet hem nu 3x per dag een hoestdrankje geven
Ik stond dus vanmorgen bij de drogist Bisolvon voor de hond te kopen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 22 december 2009 om 17:02
dinsdag 22 december 2009 om 17:05
[quote]stroller schreef op 22 december 2009 @ 16:16:
Leuk zo`n suprise avond , vind dat leuker als "gewoon"cadeautjes alleen wij hebben in de fam nog allemaal kleine kindjes die nog in de Sint geloven dus zit dat er voorlopig niet in
Met de Sint hebben we t feest voor de kids gevierd. Vrijdag doen we de surprises 's avonds als t grut in bed ligt.
Hmmm ben me toch benieuwd naar die rode mayo, is dat een nieuw sausje??? Flauw flauw, sorry!
Leuk zo`n suprise avond , vind dat leuker als "gewoon"cadeautjes alleen wij hebben in de fam nog allemaal kleine kindjes die nog in de Sint geloven dus zit dat er voorlopig niet in
Met de Sint hebben we t feest voor de kids gevierd. Vrijdag doen we de surprises 's avonds als t grut in bed ligt.
Hmmm ben me toch benieuwd naar die rode mayo, is dat een nieuw sausje??? Flauw flauw, sorry!
dinsdag 22 december 2009 om 17:29
quote:Summerdance schreef op 22 december 2009 @ 17:02:
Uit eten bij Parkheuvel....toe maar meisje
Eet smakelijk, de keuken is er zálig!
Enne banketstaaf?
Die eet je toch met Sinterklaas?
Wel grappig eigenlijk...hoe maak je zo'n unit eigenlijk?
Bladerdeeg en amandelspijs of zo>
Vin Park nu iets tegenvallen nu die gast van de Zwetheul de scepter zwaait, maar nog steeds goed te eten .
Staaffie is een oefengebeuren voor de kerstkrans. Inderdaad amandelspijs, eierdooier (ik gooi nog Grand Marnier, oranjebloesemwater en pistache (voor het eerst) doorheen). Staaffie maken en dan afbakken. Na het bakken meteen aflakken met warme abrikozenjam.
Edit: ik heb net een hapje genomen. Goddelijk!!!! De Appie kan hier niet tegenop!
Uit eten bij Parkheuvel....toe maar meisje
Eet smakelijk, de keuken is er zálig!
Enne banketstaaf?
Die eet je toch met Sinterklaas?
Wel grappig eigenlijk...hoe maak je zo'n unit eigenlijk?
Bladerdeeg en amandelspijs of zo>
Vin Park nu iets tegenvallen nu die gast van de Zwetheul de scepter zwaait, maar nog steeds goed te eten .
Staaffie is een oefengebeuren voor de kerstkrans. Inderdaad amandelspijs, eierdooier (ik gooi nog Grand Marnier, oranjebloesemwater en pistache (voor het eerst) doorheen). Staaffie maken en dan afbakken. Na het bakken meteen aflakken met warme abrikozenjam.
Edit: ik heb net een hapje genomen. Goddelijk!!!! De Appie kan hier niet tegenop!
woensdag 23 december 2009 om 08:45
Goedemorgen ......
Ik ben echt aan het aftellen hier hoor, merk zo aan mezelf dat het het einde van het jaar is , ik heb helemaal nergens geen zin meer in.
Wil gewoon vrij,uitslapen,niks doen,hangen op de bank met chips..alles behalve werken en me verplicht voelen tot bepaalde dingen ....................
Nog 1,5 dag
Ik ben echt aan het aftellen hier hoor, merk zo aan mezelf dat het het einde van het jaar is , ik heb helemaal nergens geen zin meer in.
Wil gewoon vrij,uitslapen,niks doen,hangen op de bank met chips..alles behalve werken en me verplicht voelen tot bepaalde dingen ....................
Nog 1,5 dag