Verzin zelf de openingspost!

22-12-2009 09:56 107 berichten
Regelmatig kom ik als een volle lading mosterd na de maaltijd aankakken bij een topic en kan ik geen zinnig woord meer neertiepen omdat de OP verwijderd is.

Er staat dan alleen nog zoiets als; 'jammer dat er zo geregeerd wordt, ik had iets anders verwacht van een volwassen forum.' of iets anders verongelijktst (<---- bestaat niet he, dat woord?)

Ik probeer dan aan de hand van de reacties te reconstrueren waar het zo ongeveer over gegaan moet zijn. Soms is de OP gequote maar dat is de lol niet, de lol is om zelf te bedenken wat het probleem was.

Ik ga even in de verongelijkte modus een OP zogenaamd weggehaald hebben, verzinnen jullie dan het probleem er bij?

En reageer vooral op elkaar hoor, kijken wat voor drama we er van kunnen maken!

Ik heb de OP weggehaald want ik word niet serieus genomen. Ok, ik maakte een kapitale spelfout maar moet ik daar nou op afgerekend worden?

Blijkbaar is het niet mogelijk om op een normale manier over dit onderwerp te praten en de opmerking over mijn ex zijn familie vond ik niet kunnen. Ik heb best respect voor andermans regels. Ik wilde geen kritiek maar een luisterend oor want ik voel me heel rot er door want nu kan ik ook niet met mijn hobby verder, heeft iemand daar wel eens aan gedacht, vast niet.

Dat met die laxeerpillen was een ongeluk, waarom gelooft niemand mij? Ik kon ook niet weten dat de WC boven stuk was.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar het juridisch loket, is altijd handig
Topic staat trouwens wel op de verkeerde plek, moet naar relasies, psyche of kinderen, jullie waren immers aan het klussen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ik zeg:

Maar dat mag je toch niet meer zeggen?!
Jeetje noanne, wat ben jij een naar mens. TO heeft een serieus probleem ja!?
quote:Xander68 schreef op 22 december 2009 @ 10:13:

Is het echt waar dat je de WC zelf heb moeten overschilderen toen je met je laxeerpillen bij je schoonouders op de plee zat? Had je niet beter kunnen mikken in de pot?

Ik moet zeggen dat ik je schoonouders wel gelijk geef hoor.....sorry!Typies iets voor een man om te zeggen, je voelt je zeker wel een hele vent met je matsjogedrag.
Kijk, dat je laxeermiddelen gebruikt omdat je eeuwig en altijd verstopt bent, dat kan ik me eventueel nog voorstellen. Maar 'per ongeluk' in de soep gegooid...?

Ik denk dat je eerlijk moet zijn tegen jezelf. Pas dan begint de weg naar genezing.

Succes!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ok, zal even serieus reageren:

Ik begrijp dus dat je, omdat je "vriendjuh" verstopt zat, maar geen laxeerpillen in wilde nemen, een halve pot in de groentensoep hebt gegooid. Daarvan heb je zelf ook gegeten.

Toen jij buikkrampen kreeg was de WC beneden bezet en die boven bleek kapot. Omdat het niet meer te houden was heb je toen de tuba van je schoonloeder gebruikt.

En dan durf je nog met droge ogen te beweren dat je niet snapt waarom ze daar boos op je werden?
Maar TO...misschien is het handig dat je ook gewoon even antwoord geeft op de vragen die er gesteld worden...? Zo komen we nooit verder!

pfff...open dan geen topic als je niet wilt horen wat we hier zeggen...
Heb je er al wel met je vriend over gepraat?
En waarom zat je nu eigenlijk met je hand in het kruis van je schoonvader?

Mèn, dat is toch vragen om problemen.

Ja, hij zal er geen moeite mee hebben. Maar djiezus, dat doe je toch niet in de keuken waar zijn vrouw bij staat.

Ik vind je echt ongelofelijk!

En leer eens spellen!
Ik lees net in een ander topic dat TO vrijgezel is... Ze heeft dus helemaal geen schoenmoeder en loopt ons hier voor de gek te houden!
Ik snap trouwens niet dat anderen dáár niet over vallen.

Jullie reageren alleen op die tuba, maar ik vind dat stukje in het lichtgrijs geschreven eigenlijk nog veel erger.
Ik zou ook contact opnemen met Keith Bakker. Laxeerpillen zijn heel verslavend, dat weet iedereen. De gewenning die je nu hebt opgebouwd is problematisch. Omdat je nu afhankelijk bent van hele hoge dosissen heeft je schoonfamilie en onmenselijke hoeveelheid van die troep binnengekregen van die soep.

Je kunt dit niet langer ontkennen, zoek hulp!
quote:BosAap schreef op 22 december 2009 @ 10:26:

Ik lees net in een ander topic dat TO vrijgezel is... Ze heeft dus helemaal geen schoenmoeder en loopt ons hier voor de gek te houden!Goeiemorgen BosAap, mij eerst voor naar mens uitmaken en er nu ook zelf achterkomen dat TO en de waarheid niet helemaal met elkaar matchen. T is kerstvakantie hoor.
Ik snap niet waarom iedereen hier zo fel is. We roepen altijd dat TO's het "een plekje moeten geven". En nu geeft TO het een plekje en dan is het weer niet goed!

*zucht*
Lys, helaas heeft TO haar OP al weer weggehaald. Is dus echt een huilie.
Ik zeg: trol.
Dat is waar nummerzoveel. Het is al heel knap dat ze hier een topic over opende. Dit is haar eerste stapje naar erkenning en misschien uiteindelijk: hulp
Djiez, Nummerzoveel, heb jij de OT wel goed gelezen?

Ze vraagt op deze manier toch zelf om problemen.
quote:Iden schreef op 22 december 2009 @ 10:14:

Ik vond het een beetje een warrig verhaal. Als ik het goed begrijp heeft je Tokkie-schoonmoeder in jouw tuba gescheten?

Nou en?

Wees blij dat je eens schoonmoeder hebt had!

En: sorry hoor, maar wie speelt er nu tuba? Zoek een andere hobby, korfbal of zo!

Wat een respectloze opmerking, de harmonie is alles wat ik nog heb!

Hier oefent me vriend met blazen. Misschien begrijp je nu waarom ik hem terug wil!

quote:Mieomij schreef op 22 december 2009 @ 10:29:

Ik zeg: trol.

Ik zeg: dat mag je volgens mij niet meer zeggen!

Waarom eigenlijk? Vanwege de RVD ofzo?
Oh ja hoor, en de OT is weg...
Ohw, en dat vind ik nou zo flauw he. Dan zit er weer eens een TO met een ongebruikelijk probleem, en direct wordt ze weer voor Trol uitgemaakt! "Het Groepje" zeker weer?!?!
quote:Capibara schreef op 22 december 2009 @ 10:25:

Heb je er al wel met je vriend over gepraat?We hebben ge-SMS-t maar hij heeft nu zijn mobiel uitstaan denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven