Good Luck
dinsdag 22 december 2009 om 11:49
Klinkt goed Star! leuk!
Had ik al verteld hier dat de locatie van het trouwen vorige week flink in de brand stond? keuken volledig uitgebrand, restaurant rook en waterschade. Net gebeld en ze gaan in februari weer open, uiterlijk 1 maart. Dan moet het dus niet 2 weken tegen zitten, maar daar gaan we dan ook maar niet vanuit...
Had ik al verteld hier dat de locatie van het trouwen vorige week flink in de brand stond? keuken volledig uitgebrand, restaurant rook en waterschade. Net gebeld en ze gaan in februari weer open, uiterlijk 1 maart. Dan moet het dus niet 2 weken tegen zitten, maar daar gaan we dan ook maar niet vanuit...
dinsdag 22 december 2009 om 11:52
dinsdag 22 december 2009 om 11:58
Groene chocolade :puke: Ik heb een keer groene ketchup gehad, was ook al zo :puke:
Bridge, ziet het er in ieder geval wel helemaal gelikt uit. Fris geverfd enzo!
Star, moet ik nog voorproeven? Ga je zelf soesjes maken, of zelf ontdooien?
Amaal, nog maar 28 weken dus !
Even voor mijn jongste zoon, die heeft net op de wc geplast!
Bridge, ziet het er in ieder geval wel helemaal gelikt uit. Fris geverfd enzo!
Star, moet ik nog voorproeven? Ga je zelf soesjes maken, of zelf ontdooien?
Amaal, nog maar 28 weken dus !
Even voor mijn jongste zoon, die heeft net op de wc geplast!
dinsdag 22 december 2009 om 11:58
dinsdag 22 december 2009 om 12:06
voor Mini! En beterschap voor Maxi, Mamax
Star, klinkt erg leuk die soesjes taart, staat ook in de nieuwste Delicious in het wit, daar plakken ze met glazuur.
Amalia, hoe gaat het met L? Is de koorts alweer verdwenen? Nou ja hij is mee naar Opa en Oma dus het gaat vast beter.
Suus, jammer zeg van je auto dat hij het toch gewoon doet
Star, klinkt erg leuk die soesjes taart, staat ook in de nieuwste Delicious in het wit, daar plakken ze met glazuur.
Amalia, hoe gaat het met L? Is de koorts alweer verdwenen? Nou ja hij is mee naar Opa en Oma dus het gaat vast beter.
Suus, jammer zeg van je auto dat hij het toch gewoon doet
dinsdag 22 december 2009 om 12:09
Bridges, dat is wel balen zeg van de locatie, kwamen ze zelf ook nog met een alternatief als ze het niet zouden halen?
Veel succes met de fietsenjacht.
Bam, heb je je laatste werkdag al gehad? Is het geen optie om jullie tuin te overdekken en dan een straalkacheltje voor Juuls verjaardag? Vrienden hadden dat vorige week gedaan bij de verjaardag van hun dochter (werd ook 4) en voor 25 euro een springkussen in de tuin gepropt. Kids werden door het springen alleen al helemaal warm.
Veel succes met de fietsenjacht.
Bam, heb je je laatste werkdag al gehad? Is het geen optie om jullie tuin te overdekken en dan een straalkacheltje voor Juuls verjaardag? Vrienden hadden dat vorige week gedaan bij de verjaardag van hun dochter (werd ook 4) en voor 25 euro een springkussen in de tuin gepropt. Kids werden door het springen alleen al helemaal warm.
dinsdag 22 december 2009 om 12:12
dinsdag 22 december 2009 om 12:20
dinsdag 22 december 2009 om 12:29
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 11:58:
Geen groene chocolade, ik maak rode en groene glazuur. Tandjes zullen uit die bekkies vallen
Sterretjes heb ik ook idd. Moet alleen nog even kijken of die soesjes gestapeld willen worden zonder slagroom oid
Oei dat had je nog niet verteld Bridge! Duimen dat het goed komt!witte of bruine chocolade smelten en die er over/tussen gooien
Geen groene chocolade, ik maak rode en groene glazuur. Tandjes zullen uit die bekkies vallen
Sterretjes heb ik ook idd. Moet alleen nog even kijken of die soesjes gestapeld willen worden zonder slagroom oid
Oei dat had je nog niet verteld Bridge! Duimen dat het goed komt!witte of bruine chocolade smelten en die er over/tussen gooien