Doutzen Kroes
zaterdag 17 november 2007 om 14:32
Ik zag haar pas bij de Wereld draait door. Ik vind haar zo'n verwonderlijk mooi meisje! Echt niet normaal meer. Ik zag haar weleens op foto's, maar op tv vond ik haar echt super knap..
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
Wilde dit gewoon even kwijt. Heb het bij weinig mensen dat ik iemand zo mooi vind.
Wat vinden jullie??
Of bij wie hebben jullie dit??
vrijdag 2 oktober 2009 om 17:44
zondag 18 oktober 2009 om 11:15
Ik vind Carice ook erg mooi. Verder vind ik Doutzen wel mooi, maar ze is niet de allermooiste vrouw imho. Ik vind Naomi Campbell echt prachtig, die heeft echt een perfect geproportioneerd gezicht.
En Cindy Crawford is ook erg mooi. Bovendien stamt ze uit de tijd dat modellen nog borsten en heupen mochten hebben.
En Cindy Crawford is ook erg mooi. Bovendien stamt ze uit de tijd dat modellen nog borsten en heupen mochten hebben.
zondag 18 oktober 2009 om 11:36
quote:wieweet72 schreef op 18 oktober 2009 @ 11:21:
er zijn zoveel mooie vrouwen in nederland dat ik nu bij doutzen zoiets heb van wow die springt er mijlenver boven uit.
Ik denk gewoon dat ze is waar ze nu is door een beetje geluk
Denk dat het een combinatie is van looks, werkhouding, persoonlijkheid en geluk.
Overigens vind ik Kate Moss wel het übermodel, gewoon doordat ze al zo'n lange carrière heeft. Maar echt mooi vind ik haar niet, fotogeniek wel.
er zijn zoveel mooie vrouwen in nederland dat ik nu bij doutzen zoiets heb van wow die springt er mijlenver boven uit.
Ik denk gewoon dat ze is waar ze nu is door een beetje geluk
Denk dat het een combinatie is van looks, werkhouding, persoonlijkheid en geluk.
Overigens vind ik Kate Moss wel het übermodel, gewoon doordat ze al zo'n lange carrière heeft. Maar echt mooi vind ik haar niet, fotogeniek wel.
zondag 18 oktober 2009 om 12:11
Sinds dat ze zoo beroemd is vind ik haar er minder mooi uitzien. ze heeft inderdaad een mooi gezicht maar tegenwoordig vind ik d'r lijf veelste afgetraind voor een topmodel, en dat blonde haar vind ik ook minder mooi bij d'r.
Op deze foto met donker haar van een aantal jaren geleden vind ik haar wel prachtig..
Op deze foto met donker haar van een aantal jaren geleden vind ik haar wel prachtig..
woensdag 23 december 2009 om 12:19
quote:Stekelvarken schreef op 23 december 2009 @ 11:47:
Toen Doutzen bij dat programma van Johnny de Mol te gast was, heb ik echt bijna zitten huilen. Ze is niet alleen mooi maar heeft ook een erg groot hart. Een geweldige meid is het!
[afbeelding]Nou, ik ook!! Ik vond dat een hele mooie, ontroerende aflevering.
Toen Doutzen bij dat programma van Johnny de Mol te gast was, heb ik echt bijna zitten huilen. Ze is niet alleen mooi maar heeft ook een erg groot hart. Een geweldige meid is het!
[afbeelding]Nou, ik ook!! Ik vond dat een hele mooie, ontroerende aflevering.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 23 december 2009 om 13:24
woensdag 23 december 2009 om 15:36
ik vind haar ook niet bijzonder (uiterlijk) maar vind haar wel ambitieus en staat met de beide benen op de grond...
Een simpele meid en geen diva zoals naomi campbell of wie dan ook..
Al ken ik haar natuurlijk niet maar meer op basis van hoe zij overkomt op TV
Kate Moss vind ik echt een WOW factor hebben maar ja verschilt per persoon denk ik
Een simpele meid en geen diva zoals naomi campbell of wie dan ook..
Al ken ik haar natuurlijk niet maar meer op basis van hoe zij overkomt op TV
Kate Moss vind ik echt een WOW factor hebben maar ja verschilt per persoon denk ik