Man en de kerstboodschappen

23-12-2009 15:14 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
AARGH!!!

Mannen, ze komen echt van een andere planeet, het kan gewoon niet anders!

Gistermiddag zouden we de kerstboodschappen doen, dus ik op tijd uit werk komen. Is hij niet thuis. Komt twee uur later rustig aankakken. Dus wij naar de winkel, hoop spullen gehaald, maar we moesten nog naar een andere supermarkt. Het was al donker en etenstijd (kindeke was ook mee).

Hij: 'we gaan morgenmiddag wel, als ik uit werk kom'.

Nou vooruit dan maar. Belt ie net doodleuk op dat hij voor zijn werk nog naar een andere plek moet en pas om zeven uur vanavond klaar is met werken. Of ík dan even met kind, op de fiets, door de sneeuw alvast wat boodschappen kan gaan halen?!!!

Dan haalt hij vanavond de rest. Maar aangezien de supermarkt om 8 uur dicht gaat, lijkt het me heel knap als hij het haalt...

Ik kan hier zo kwaad om worden, hij snapt toch ook wel dat het bijna kerst is en dat we dan boodschappen nodig hebben? Af en toe denk ik dat mannen echt een deel van hun hersens missen hoor, het deel waar 'logica' in zit bijvoorbeeld?
.
quote:qwertu schreef op 23 december 2009 @ 22:00:

[...]

Oh, dat lijkt me óók leuk inderdaad. Ik kreeg gister bij wijze van spontane actie van een psych waar ik om geheel andere redenen was een pakket papier over "hoe om te gaan met driftige kinderen" en nogmaals haar telefoonnummer. Maar desalniettemin... denk ik dat ik dan toch de mijne maar houd. Al was het maar omdat een puber zomaar midden in Amsterdam neerzetten me geen goed idee lijkt. Ècht niet om iets anders hoor. Het prakt ook net iets minder handig dat karretje in...hahaha
Proppen Kippie, dan past alles
Het is al een bonk van 1.87,2....vanmorgen nog opgemeten.
Kan ook in een karretje hoor Kippie. Alleen dan niet meer in het zitje. Maar in het karretje kan echt wel hahaha. Als het moet passen er nog twee van die lange bonken in.
Is dat getest?
quote:jessy schreef op 23 december 2009 @ 16:14:

"AARGH!!!

Vrouwen, ze komen echt van een andere planeet, het kan gewoon niet anders!

Gistermiddag zouden we de kerstboodschappen doen. Kom ik thuis, vrouw compleet in de stress. Gezellig. Dus wij naar de winkel, hoop spullen gehaald, maar we moesten nog naar een andere supermarkt. Het was al donker en etenstijd (kindeke moest ook mee).

Dus ik zeg: 'we gaan morgenmiddag wel, als ik uit werk kom'.

In de hoop dat vrouw dan weer wat relaxter en ontspannen is.

Maar helaas, helaas, (Murphey's Law) baas vraagt net of ik wil overwerken en kan dan pas om 7 uur thuis zijn, en daar kom ik echt niet onderuit.

Bel ik net mijn vrouw op om de situatie uit te leggen en dat het me echt heel erg spijt. Ik zeg nog dat ik dan vanavond wel naar de supermarkt ga om de rest te halen. Ik bied het tenminste aan! Vrouw weer compleet in de stress! Vrouwen...

Ik kan hier zo kwaad om worden, ik snap heus wel dat het bijna kerst is en dat we dan boodschappen nodig hebben. Maar hallo, de winkels zijn morgen ook nog open en tweede kerstdag zijn de meeste winkels ook weer open. Alsof de wereld vergaat zeg! Af en toe denk ik dat vrouwen echt een deel van hun hersens missen hoor, het deel waar 'relativeringsvermogen' in zit bijvoorbeeld?"
quote:misschicken schreef op 23 december 2009 @ 22:44:

Is dat getest? Ja, in mijn studententijd dagelijks gedaan. Zat in een huis zowel met mannen als vrouwen en boodschappen voor het huis doen ging altijd zo. Oke, er bungelen van benen en armen over de rand. Maar ze zitten er echt wel in. En scheuren maar met die karretjes.
.
.
is ook benieuwd of de boodschapjes gedaan zijn ....
Heb vandaag in ieder geval voor de zekerheid maar een smsje gestuurd met de dingen erin genoemd die we het hardste nodig hebben (wc papier haha).

Ik heb overigens gisteren alleen de boodschappen gedaan, dat jullie niet denken dat ik mijn vriend altijd voor het winkelwagentje span ofzo....

en droog brood was figuurlijk bedoeld bij de weg he!
Ik was vanmiddag nog bij de AH. Wat een gekkenhuis. Ik zag al die stellen/echtparen in discussie over wat er nog ingeslagen moest worden. Ik voel me een happy single!
Wat heb ik dan een topman!!! Mijn mannetje doet boodschappen, doet de huishouding, regelt de kids, kookt en runt ook nog een cateringservice. En ik zit lekker op mijn werk :>))))))))) Sorry dames maar het kan echt.
En? Iedereen een fijne kerst gehad? TO? Geen droog brood gegeten??
Mijn man doet altijd het grootste deel van de boodschappen

Ook deze kerst weer.

En hij kookt meestal.

Wat dat betreft ben ik een bofferd!

Ik kan ook lekker koken, maar hij vindt het 'leuk'!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven