Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
quote:desteny schreef op 24 december 2009 @ 06:29:

[...]

GELE kaart!!!

je MOET saai zijn en saai eten hoor.

Precies! Ien alles moet saai zijn anders ben je offtopic en krijg je strafpuntjes hoor

Ik heb een hele saaie dag, lekker niets doen.

Steph saaie dagen dan toegewenst. Volgend jaar gewoon lekker de hort op, weet zeker dat je daar intens van gaat genieten. Nu eventjes maar het verplichte nummertje. En dan ben je er weer voor een jaar vanaf.
Pff, wat saai klinkt het hier zeg.

Ik heb nog saaie kaarten geschreven en ga zo aan de immer zo saaie was beginnen.

Lief slaapt nog gewoon door de kerststress heen. Straks begint het voor de vrienden en dat is wel saai *not*. Morgen alles opruimen, ook saai (echt waar). En dan tweede kerstdag word giga leuk *not*. saai dus.
quote:ieniemienie20 schreef op 24 december 2009 @ 04:46:

zeker niet saaiiiiiiiiiiii des en does:
Saaie Feestdagen allemaal.

Ik ga doeshen en me (voor zover het gaat) mooi saai maken.
lekker saai gewerkt vandaag en ik ben niet zielig hoor,werk altijd graag met feestdagen.

altijd leuke sfeer en lekker tijd voor de clieenten om ze ekstra te verwennen met uitgebreid badderen,insmeren met lotion,lekkere dingen eten.

echt saai genieten om te zien,hoe zij daar van genieten!!!

ben vandaag zelf ook saai verwend, de mensen waar ik 1x pwk poets,daar van kreeg ik;ekstra centje,mooie plant,kaarsjes,en vogenvoerhangingbasket saai he!!!

hopelijk valt ut weer morgen beetje mee,moet toch echt die vroege dienst werken.

aanschuiven bij mn vrienden ga ik morgen afzeggen.das net ff TE saai met ijzel.maar dat begrijpen zij ook wel.
Des wat saai dat je niet naar je vrienden gaat morgen. wel saai dat je vandaag nog cadeautjes hebt gekregen. Hoop dat je morgen mooi weer saai aan het werk kan

Saaie kerstavond allen! Vrede op aarde..saai zeg.
Wat een saaie dingen allemaal Steffie en Deztunnie.
Je doet goed en dankbaar werk Dez!

Als het weer meewerkt krijg ik morgen visite en ga ik de dag erna zelf ergens op visite. Maar goed, dan moet het weer wel mee blijven werken. Anders gaat het saai worden. Maar goed, wat niet kan, dat kan niet!
Dag lieve saaie maisjes!

Ik breek even in om jullie saaie kerstgroetjes te versturen.

I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
La Vie met rozen dat doe je dan mooi saai ontopic!

Jij ook hele fijn saaie kerstgroetjes terug. En blijf vooral zo saai kijken, vind de paarse oogschaduw (nee dat zijn heus geen wallen) om je ogen heen prachtig saai! En je muts ook
Ik heb speciaal voor jullie mijn kerstoutfit aan gedaan en mijn allersaaiste gezicht op gezet, best lief toch

En oh ja, ik had ook geen zin om mijn bh aan te doen..

Vanaaf blijf je lekker thuis, Does?
Je ziet er echt op je kerstbest uit La Vie. Ik ben vanavond thuis ja. Morgen en overmorgen al druk genoeg dus nu nog even lekker niets doen. De kerstdagen zullen uiteraard saai druk zijn. En ik ga er zeker niet van genieten!

Maar jij bent ook thuis he? Of ga je later nog op pad?
Thanks Does. Dit is mijn nieuwe vriend trouwens, we passen perfect bij elkaar! Wie ar sjooo heppie!

Nu nog thuis ja, helemaal alleen ( blijft raar) met een wijntje naast me, kaarsjes aan en lekkere chill out muziek op. Best ok dus Misschien ga ik straks nog even de stad in met wat vrienden, maar dat wordt sowieso later op de avond.

1e en 2e kerstdag wordt voor mij ook druk, wel gezellig, maar ben blij als alles weer back to normal is hoor..Dat wel.
Jeuj wat een stuk heb jij als vriend La Vie. Maar hij past wel mooi in jouw saaie leven. En daar gaat het om!
La Vie, wat een saaie plaatjes zeg.

Lag er om 2 uur in, nu is mijn kop wakker. Dat is saai. En het hele huis stinkt naar knoflook die iemand met overmate in een gerecht had gestopt. Voorlopig geen saai vampiers.

*probeert toch maar te slapen* *straks opruimen, ook saai*

Ik vier zelf geen kerst, maar wil jullie graag een paar fijne dagen wensen!

(ik ga nu lekker werken)

*zwaait*
Known to cause insanity in laboratory mice
hoi saaie kerstelfjes

ben toch nog naar mn vrienden geweest.het weer viel reuze mee behalve op de heenweg naar het werk niet.met een vaarjte van 40 over de snelweg!maar ach toen was ik al over de helft.dus na mn dienst ff door gereden.na de koffie weer terug gegaan en daarna ff bij de buurtjes gaan plakken.was ook saai,wijntjes gedronken en liedjes mee gejoeld!!

werken is gewoon saai met de feestdagen;allemaal saaie hapjes eten en aantutten.straks late dienst.ik neem geen eten mee,er is daar genoeg om aan te schuiven.ook saai.ik word steeds beter in saai zijn.ik wens jullie allemaal nog een saaie 2de kerstdag met veel liefde en warmte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven