Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 24 december 2009 om 19:31
Lieve maisjes,
Nog altijd lees ik met jullie mee. Ik post niet mee omdat ik dat niet kan bijbenen. Jullie gaan zo onwijs snel en ik kan dat niet meer volgen, zeg maar.
Graag wil ik jullie fijne, gezellige en toch ook liefdevolle kerstdagen wensen. Dat het nieuwe jaar jullie veel goeds en liefs mag brengen.
Nog altijd lees ik met jullie mee. Ik post niet mee omdat ik dat niet kan bijbenen. Jullie gaan zo onwijs snel en ik kan dat niet meer volgen, zeg maar.
Graag wil ik jullie fijne, gezellige en toch ook liefdevolle kerstdagen wensen. Dat het nieuwe jaar jullie veel goeds en liefs mag brengen.
donderdag 24 december 2009 om 19:43
Roos,
Ik ga niet kijken in ieder geval. Misschien gooi ik Harry er wel in.
Schoonmoeder zei net tussen neus en lippen door dat ze morgen waarschijnlijk niet komt omdat haar auto vast staat. Nou dan is ze echt de enige hier in de omgeving. Is enorm gaan dooien. Ze zou ook pas na 11 uur komen dus niet gevaarlijk meer. Belt ze zelf ook niet even over nee is dat mijn man over iets anders belt.
Trouwens met het ov. is het ook goed te doen hoor, ook met dit weer. Tjees heb soms zo'n hekel aan haar.
Ik ga niet kijken in ieder geval. Misschien gooi ik Harry er wel in.
Schoonmoeder zei net tussen neus en lippen door dat ze morgen waarschijnlijk niet komt omdat haar auto vast staat. Nou dan is ze echt de enige hier in de omgeving. Is enorm gaan dooien. Ze zou ook pas na 11 uur komen dus niet gevaarlijk meer. Belt ze zelf ook niet even over nee is dat mijn man over iets anders belt.
Trouwens met het ov. is het ook goed te doen hoor, ook met dit weer. Tjees heb soms zo'n hekel aan haar.