A perfect day again...
donderdag 24 december 2009 om 12:45
donderdag 24 december 2009 om 23:03
Oh wat erg van de moeder van Yas
Herkenbaar Freak, ik ben ook teveel afgevallen dit jaar, maar dat is wat zoiets met je doet, ben wel onder de indruk van hoe jij er mee omgaat
Wat een geweldige sneeuwfoto's van Milo Dreamer, maar zo je hondjes kwijt zijn is een drama. Gelukkig goed afgelopen, maar je zou zo man toch.
Dubbel feest bij jullie dus Kay, alvast gefeliciteerd!
En allemaal leuk in de kleren dus:-)
Fijn om te lezen de kerst samen met LL Thee, geniet ervan, maar dat doe je natuurlijk al:-)
Zwaai zwaai Jasmine
Met oud en nieuw gaan we zeker de kroeg in Dee
Herkenbaar Freak, ik ben ook teveel afgevallen dit jaar, maar dat is wat zoiets met je doet, ben wel onder de indruk van hoe jij er mee omgaat
Wat een geweldige sneeuwfoto's van Milo Dreamer, maar zo je hondjes kwijt zijn is een drama. Gelukkig goed afgelopen, maar je zou zo man toch.
Dubbel feest bij jullie dus Kay, alvast gefeliciteerd!
En allemaal leuk in de kleren dus:-)
Fijn om te lezen de kerst samen met LL Thee, geniet ervan, maar dat doe je natuurlijk al:-)
Zwaai zwaai Jasmine
Met oud en nieuw gaan we zeker de kroeg in Dee
.
vrijdag 25 december 2009 om 08:47
Tweeling, jij ook fijne kerst. Ik weet niet wat er allemaal bij jou aan de hand is/was/is, maar hoop dat het vanaf nu weer beter gaat!
En voor de rest natuurlijk ook fijne kerst
Ik bedacht me eergisteren, wandelend met Milo onder een heldere sterrenhemel, dat het nieuwe jaar eigenlijk al begonnen is. Tegelijkertijd met de langste nacht was er nieuwe maan. Een mooier begin kan er toch niet zijn
En voor de rest natuurlijk ook fijne kerst
Ik bedacht me eergisteren, wandelend met Milo onder een heldere sterrenhemel, dat het nieuwe jaar eigenlijk al begonnen is. Tegelijkertijd met de langste nacht was er nieuwe maan. Een mooier begin kan er toch niet zijn
Later is nu
vrijdag 25 december 2009 om 12:20
Allemaal hele gezellige dagen! *zwaait naar iedereen*
Twin, fijn om je weer te lezen hier!
Wat erg van de moeder van Yas.
Dreamer wat een schrik dat Milo zomaar weg was. Gelukkig dat hij snel weer heelhuids thuis was.
Thee fijn dat je kerst samen met LL viert.
Twin, fijn om je weer te lezen hier!
Wat erg van de moeder van Yas.
Dreamer wat een schrik dat Milo zomaar weg was. Gelukkig dat hij snel weer heelhuids thuis was.
Thee fijn dat je kerst samen met LL viert.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 25 december 2009 om 16:56
Hallo allemaal, fijne kerst!!
(ik wilde net zoals de rest van mijn gezin een gezellig relaxed pyjamadagje houden, maar ik moest eruit om de katten van mijn broer & schoonzus eten te geven (kwartier/20 minuten met de auto). En om nou in pyjama door de politie aangehouden te worden, met kerst, neuh....Dus ik ben als enige aangekleed )
Haai Twin, fijn om je weer eens te zien hier!
(ik wilde net zoals de rest van mijn gezin een gezellig relaxed pyjamadagje houden, maar ik moest eruit om de katten van mijn broer & schoonzus eten te geven (kwartier/20 minuten met de auto). En om nou in pyjama door de politie aangehouden te worden, met kerst, neuh....Dus ik ben als enige aangekleed )
Haai Twin, fijn om je weer eens te zien hier!
vrijdag 25 december 2009 om 20:02
Hier heeft alleen LD het volgehouden, pyjamadag. Nou hebben Elvis en ik geen pyjama, dus joggingbroekdag is het wel. Nou zit Elvis inmiddels in z'n 3e joggingbroek. We hadden vandaag lekkage, dus heeft hij sneeuw/ijs/water geruimd uit de goot en van 't dak. Echt gezellig. EN ijzig koud ook, begreep ik. (z'n schoenen zijn niet waterdicht en het water stond enkelhoog, bij de 2e keer heeft ie laarzen kunnen lenen van buurman) Ik wilde wel helpen, maar we hebben alleen een lage ladder en ik was bang dat ik niet meer van het dak zou durven Nu ligt hij moe te wezen, maar de lekkerij is wel over, gelukkig. Pff.. liep op een gegeven moment langs een stopcontact ook nog.
Niet zo'n fijne kerst dus nog. Wel spelletje gedaan, vanmiddag, daarna gourmet en zometeen weer spelletje
Niet zo'n fijne kerst dus nog. Wel spelletje gedaan, vanmiddag, daarna gourmet en zometeen weer spelletje
Later is nu
vrijdag 25 december 2009 om 20:20
Klinkt niet als gezellig die waterellende... buuf en ik twijfelde vanochtend ook heel even of het allemaal wel goed zou komen..water kwam in gootsteen omhoog als we douchten... maar het is goed gegaan.... maar gourmet en spelletjes is dan wel weer leuk
Bij mijn ouders was het gezellig... eten was heerlijk.. maar nu in alle rust weer even op het forum is ook wel weer erg lekker!
Carlien en Jas..... genieten jullie ook een beetje?????
En Thee.. alle voorbereidingen op tijd klaar gekregen meis?
Bij mijn ouders was het gezellig... eten was heerlijk.. maar nu in alle rust weer even op het forum is ook wel weer erg lekker!
Carlien en Jas..... genieten jullie ook een beetje?????
En Thee.. alle voorbereidingen op tijd klaar gekregen meis?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 26 december 2009 om 13:32
zondag 27 december 2009 om 02:02
Hier verjaardag van Lionel doorgekomen, loeder was op dag zelf pas om half 5 hier . Nou ja dat werd in ons ritme (wat al losser was vanwege kerst) snel koffie naar binnen gieten, hup 2e kopje en ik begon aan het eten. Half 7 eten en om half negen hebben we loeder op bus gezet.....
Vandaag ging het wat rustiger; ouders kwamen ruim op tijd, rustig koffie, borrel met hapjes, rustig aan eten, lekker rustig gegeten, afgewassen koffie gedronken en uitgezwaaid.
Laatste verhaal klinkt voor mij rustiger
Vandaag ging het wat rustiger; ouders kwamen ruim op tijd, rustig koffie, borrel met hapjes, rustig aan eten, lekker rustig gegeten, afgewassen koffie gedronken en uitgezwaaid.
Laatste verhaal klinkt voor mij rustiger
zondag 27 december 2009 om 08:53
Nog gefeliciteerd met Lionel dan
Ik zit nu nog alleen beneden, Elvis is alweer vertrokken richting.. eh.. meeste van jullie, eigenlijk. Een toernooi. Is elk jaar rond deze tijd. Kinderen liggen nog op bed. Gisteren weer laat. Hebben leuk spelletje gedaan bij schoonzus met familie. Echt, het wordt steeds leuker, met de kinderen, die onze 'volwassen' spellen mee kunnen doen. Nu dus Party & Co. Tekenen, omschrijven, uitbeelden of een vraag. Ze weten niet alles, kennen niet iedereen, maar LD wist bijvoorbeeld een vraag wel, die de rest van haar team niet wist. Zij balen, want omdat de vragen vaak erg moeilijk zijn, (en over actualiteiten van voor hun tijd gaan) stelden de kinderen die juist.
Zometeen komen een oom en tante langs.. is zus van m'n moeder, hele aardige mensen, maar zie ze weinig. Leuk dat ze langskomen
(moet alleen als razende roeland ietwat gaan opruimen en omdat we niet op visite gerekend hadden, hebben we niet veel in huis.. nahja.. moeten ze maar eerder bellen)
Ik zit nu nog alleen beneden, Elvis is alweer vertrokken richting.. eh.. meeste van jullie, eigenlijk. Een toernooi. Is elk jaar rond deze tijd. Kinderen liggen nog op bed. Gisteren weer laat. Hebben leuk spelletje gedaan bij schoonzus met familie. Echt, het wordt steeds leuker, met de kinderen, die onze 'volwassen' spellen mee kunnen doen. Nu dus Party & Co. Tekenen, omschrijven, uitbeelden of een vraag. Ze weten niet alles, kennen niet iedereen, maar LD wist bijvoorbeeld een vraag wel, die de rest van haar team niet wist. Zij balen, want omdat de vragen vaak erg moeilijk zijn, (en over actualiteiten van voor hun tijd gaan) stelden de kinderen die juist.
Zometeen komen een oom en tante langs.. is zus van m'n moeder, hele aardige mensen, maar zie ze weinig. Leuk dat ze langskomen
Later is nu
zondag 27 december 2009 om 14:22
He nog de felicitaties Caylin
Veel plezier met visite Dreamer
Pfff Kerst is weer voorbij...
Vanochtend eerst in tijden weer eens lekker wezen sporten (mini mocht even naar opa en oma)
Toen gezellig daar een bakkie gedaan en ik zit nu in sportkloffie even overal bij te lezen
Restje gourmet maar vanavond dus heb het errug makkelijk
Veel plezier met visite Dreamer
Pfff Kerst is weer voorbij...
Vanochtend eerst in tijden weer eens lekker wezen sporten (mini mocht even naar opa en oma)
Toen gezellig daar een bakkie gedaan en ik zit nu in sportkloffie even overal bij te lezen
Restje gourmet maar vanavond dus heb het errug makkelijk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zondag 27 december 2009 om 15:32
Hmm. hier wilden de kinderen niet de overgebleven hartige taart van gisteren als avondeten. Dus.. dat hebben we nu als lunch gehad. Maarrrr.. gewoon brood was als avondeten dan óók weer niet goed, dus nu zijn ze kijken of de toko in de buurt open is (volgens mij zag ik die vaker zondags open) en halen olijven en ander lekkers als avondeten. Ofzoiets. Ik zie wel. (Prinsje en Prinsesje) Ze nemen gelijk Milo mee uit
Later is nu
zondag 27 december 2009 om 22:46
Wat leuk Carlien, gefeliciteerd!! Een kersthondje
Hoe is ie? Bang? Enthousiast? Druk? Vertel!!
Nou, ik heb wel eens chips op brood gezien bij een serie of film. Amerikaans, vast en zeker. Maar ze hebben hier toch eerst brood en daarna chips gehad. Ik heb geroosterd brood met gebakken champignons gehad, heerlijk!
Hoe is ie? Bang? Enthousiast? Druk? Vertel!!
Nou, ik heb wel eens chips op brood gezien bij een serie of film. Amerikaans, vast en zeker. Maar ze hebben hier toch eerst brood en daarna chips gehad. Ik heb geroosterd brood met gebakken champignons gehad, heerlijk!
Later is nu
zondag 27 december 2009 om 23:33
Hij is enthousiast! Helemaal niet bang, loopt lekker te kwispelen, heel nieuwsgierig (zou het liefst met de katten willen spelen maar die zitten daar nou nog even niet op te wachten). Ons eerste hondje (die 17 is geworden) hebben we ook net na de kerst, in de kerstvakantie, in huis genomen, trouwens!
Oh, mjammie, gebakken champignons op geroosterd brood!!! Lekker!!!
Oh, mjammie, gebakken champignons op geroosterd brood!!! Lekker!!!