Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
[quote]bambino schreef op 24 december 2009 @ 10:19:

Goedemorgen!

Ik heb geslapen van 20:00 tot 8:00 moet ik eens vaker doen

quote]

Wow, respect! Dat lukt me echt niet hier met al die mannen die altijd wat hebben. Heerlijk zeg!!!!
Zo, we gaan zo naar het kerstcircus. Ik ben benieuwd, veel zin in.
Leuk Jinny, het kerstcircus!

Het zag er vanmorgen ook erg schattig uit al die kindjes in pyjama en op slofjes.

Bridges voor meisje, wat sneu. Gaat het nu al wat beter met de AB?

Suze: T was helemaal blij met zijn kaart en die moest meteen naast zijn kerstboom.

Hel, veel lunchplezier!

Mal, succes met inkopen doen!

Bam, wauw!!! Zo lang slapen. Nee bij ons was het vanmorgen 05.00 uur toen vond L het wel weer genoeg, gaaaaaap

T maakte vanmorgen zijn laatste vakje open van de adventkalender, komt R weer binnen (die was Quispel uitlaten) en die zegt "Heb je nou geen chocolaatje voor papa bewaard?" Waarop T kort maar krachtig zegt "Nee, jij was te laat."
Deze kreeg ik net van een vriendin ipv kruidenboter of boursin:

een bakje mascarpone, bosje verse peterselie, 6 knoflook-tenen, peper & zout, zwarte olijven en wat citroensap; mengen en smeren maar
Hai

Weer laaaange nacht achter de rug. Ab heeft tijd nodig om in te werken. Heb wel het idee dat ze vanmorgen iets beter is. Ze at weer dus dat is ook fijn. Sneu hoor zo'n uk. Gelukkig niet hondsberoerd, maar echt niet lekker...

Mal: ai even spieken bij die jurkjes. Wel erg leuk!

Enka: klinkt erg leuk ja! En receptje ziet er ook lekker uit!

Jin: veel plezier, ben benieuwd!

Bam: ben je ziek? Niets voor jou, zo lang slapen!
quote:Maleficent schreef op 24 december 2009 @ 10:09:

Nog een tip voor wie er nog een King Louie jurkje zoekt. Vandaag nog alle jurkjes 50% korting. http://www.bridgettrends.nl/shop/

Ik heb deze voor ¤ 42 incl verzenden

[afbeelding]Das van dat Maaslandmonster, daar weiger ik te kopen
Leuk pyamaontbij zeg!

Veel plezier in circus Jin, leuk!
Is dat echt van Bridget? Nah, voor het eerst dat ik er sympathiek vindt, heb net nog een jurkje besteld
Stressed is just desserts spelled backwards
Whahaha welke nog meer dan?
Leuk hoor. Denk dat ik ze niet ga dragen alleen... Toch maar niet besteld...
King Louie roels
Lieve meiden,

Gezellige kerstdagen!!

quote:Star schreef op 24 december 2009 @ 14:27:

Whahaha welke nog meer dan?De zwarte kimono fleuri dress, ik wilde hem eigenlijk in het blauw maar die was op in mijn maat. Ach, als ze niet leuk staan kan ik ze met winst verkopen op MP, daar vragen ze als ze gedragen zijn nog 50 euro voor zo'n jurkje.
Mijn mams is ook leuk & handig. We wisten nog steeds niet wat we nu precies gingen doen met Kerst (vanwege oma ook). Belt mijn zus van; o jij regelt het allemaal voor morgen toch? eeeeh, ik wist van niks. Dus mijn moeder gebeld en die zei; ja, we gaan morgen naar jou, is wel goed toch? Ik: ja, wel goed, maar het is wel handig als ik dat zelf ook weet toch?

Dus net als de wiedeweerga van alles bijgehaald in de drukte.

Oma reageerde goed op de nieuwe medicatie, de nierfunctie was verbetert. Vandaag doen ze een hartecho.

wij zijn op bezoek geweest bij Oma en toen kwam de arts vertellen dat de medicatie zo goed werkt dat ze al naar huis mag morgen, als dan de bloedwaarden goed zijn. Maar de nierfunctie was enorm verbeterd nu haar medicatie is aangepast (zou ze dan verkeerde medicijnen hebben gehad vraag ik me dan af) en de hartecho was ook prima. Fieuw, dat is weer een hele zorg minder.

En Malman had een zeer goed functioneringsgesprek vanmiddag, dus die is ook weer blij en opgelucht.
Hé wat een goed nieuws Mal! Dat is fijn zo met de kerst!

(Hoe is het met Malman zijn werk qua crisis eigenlijk?)

Fijne kerstavond allemaal! Ik ga zo naar de kerk en daarna met schoonouders hier broodjes eten.
Bridge, het blijft voorlopig nog wel spannend, maar de tak die Malman heeft die loopt wel goed (auto en zorgverzekeringen). Het is meer de hypotheek kant die slecht loopt en hopelijk trekt dat volgend jaar meer aan.

Veel plezier vanavond en nog een kus voor Fieke.
Goed nieuws Mal! Da's een zorg minder.

Komen ze nu nog wel allemaal jouw kant op morgen?

Ik had net knallende ruzie met mijn broertje, beide tot janken aan toe. In 25 jaar nog nooit gebeurd. Gelukkig is het weer goed
Wat een fijn kerstcadeau Mal, dat oma weer naar huis mag! En een blije man is ook fijn. Last minute nog even kerstdiner regelen voor de familie, lekkere planning!

Veel plezier Bridges, en beterschap voor je kleine meiske.

Fijne kerst allemaal, doeidoei!
Jee, hoe dat zo Star?
We liepen elkaar in de zeik te nemen, gewoon zoals altijd en ineens pikte zowel hij als ik het niet meer en werd het gemeen. Hij verhuisstress en ik niet zo goed geslapen, dus bom barst dan wat eerder.
Oja, naar is dat als het ineens niet meer leuk is. Gelukkig wederzijds dan. En weer goed gemaakt. Kusje erop? Kerstsfeer niet om zeep?
Merry Christmas everyone!!!

Hier ligt een mooi pak sneeuw, joepie!!!
Vrolijk kerstfeest!!!!

hier sneeuw het, wat idylisch! Wel natte sneeuw maar het plaatje is leuk
Hier is het droge sneeuw

En voor de rest, ho ho ho, merry christmas

Nee geen kusje erop Hel Kerstsfeer niet om zeep geholpen. Maar euh, wat is kerstsfeer eigenlijk? Vrede op aarde en lief zijn enzo? Starman en ik hebben gisteravond American History X gekeken, past ook niet echt in het plaatje dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven