Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 10:13
allemaal.
Floor, is de trammelant alweer weg?
Bianca, fijne dag gewenst bij je moeder
BAM, weltrusten
hoe hou je het vol om zo laat de nacht door te gaan!
Ik heb haast geen sigaretten meer, baal, ik hoop toch wel dat er een super of pomp open is. Het is hier overigens spekglad.....
Floor, is de trammelant alweer weg?
Bianca, fijne dag gewenst bij je moeder
BAM, weltrusten
hoe hou je het vol om zo laat de nacht door te gaan!
Ik heb haast geen sigaretten meer, baal, ik hoop toch wel dat er een super of pomp open is. Het is hier overigens spekglad.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 25 december 2009 om 10:18
Misschien is er een pomp in de buurt straat voor peuken?
Anders een restaurant vanmiddag. Die hebben vaak wel zo'n automaat staan.
Wel mooi k*t als je op zo'n dag zonder peuken zit met zulk slecht weer.
Ik rook nu 2 maanden niet meer en het gaat me nog steeds goed af
Hoe is het freak? Beetje kunnen slapen vannacht?
Floor, trammelant met werper weer over? Hoop het wel.
Anders een restaurant vanmiddag. Die hebben vaak wel zo'n automaat staan.
Wel mooi k*t als je op zo'n dag zonder peuken zit met zulk slecht weer.
Ik rook nu 2 maanden niet meer en het gaat me nog steeds goed af
Hoe is het freak? Beetje kunnen slapen vannacht?
Floor, trammelant met werper weer over? Hoop het wel.
vrijdag 25 december 2009 om 10:20
vrijdag 25 december 2009 om 10:21
Goedemorgen Freak, leuk dat je gaat kerst-ontbijten met Mini
He, Bub, knap, twee maanden niet roken, en tja, ik ga wel eventjes kijken bij de pomp zometeen. Eerst maar een kijkje nemen in mijn "rommella" of daar niet een half pakje motshag ligt.
He, Bub, knap, twee maanden niet roken, en tja, ik ga wel eventjes kijken bij de pomp zometeen. Eerst maar een kijkje nemen in mijn "rommella" of daar niet een half pakje motshag ligt.
vrijdag 25 december 2009 om 10:39
Nou ik moet niet, maar mijn dochter is daar al.
En hoewel we niet echt kerst vieren voel ik me toch een beetje schuldig dat ik hier zit en mijn dochter daar.....
Verder zit ik nog in dubio vanwege Straathond, die heeft het niet zo op stations en treinen ( ik moet dan drie keer overstappen) en nu Straathond met dat oog zit zal hij het helemaal eng vinden, stress.
En hoewel we niet echt kerst vieren voel ik me toch een beetje schuldig dat ik hier zit en mijn dochter daar.....
Verder zit ik nog in dubio vanwege Straathond, die heeft het niet zo op stations en treinen ( ik moet dan drie keer overstappen) en nu Straathond met dat oog zit zal hij het helemaal eng vinden, stress.
vrijdag 25 december 2009 om 10:56
Ex-zwager kwam net zijn stiefdochter bij mij ophalen. Meteen commentaar op hoe zijn vriendin stiefdochter opvoedde en dat hij het veeeel beter deed. Ik heb m fijntjes medegedeeld dat hij zijn kind in mijn optiek tot een jankerig watje opvoedt die zich straks kapot schrikt als ze in de echte wereld terecht komt waar niet iedereen haar in roze watjes verpakt en lief tegen dr is. Daarop stampvoette hij boos weg
Zow, even koffie drinken en dan puinruimen
Zow, even koffie drinken en dan puinruimen