Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Fijne feestdagen trouwens allemaal! En lieve mutsjes, doen jullie wel voorzichtig op de weg vanavond en morgen. Die waarschuwing is altijd handig tijdens de feestdagen. Goed excuus als je niet naar je afspraak wilt
quote:vrolijk schreef op 24 december 2009 @ 18:39:

[...]

Ik vroeg het me ook al af Pammie iets kerstballerigs.....
We hebben een film gekeken, boterhammetjes gegeten en sauzijnbroodjes. Kindertjes mochten de bak waar het slagroom/wittechocomengsel in had gezeten leeglikken en nu logeren ze bij elkaar. Al met al best gezellig nog. Nu ga ik de tulband maken (heb eerst de wittechocoladeijstaart gemaakt) en dan gaan we HP kijken (of AYNIL - Pamman kennende allebei )
Sterkte met de hoofdpijn Esmee!

En wat onwijs lief van Mannie
quote:[message=4733659,noline]Pammie schreef op 24 en dan gaan we HP kijken (of AYNIL - Pamman kennende allebei )

eeee.... wie?

dagje van Esmee klinkt als Heul gezellig.; ik kan er ook zo van genieten, met eentje op stap. en sterkte met je hoofdpijn.

Ik ga zo eensch verder met Millenium
All you need is love. Maar die kijken we dus niet. Sowieso kijken 'we' niet want ik heb tot op heden alleen maar in de keuken gestaan of puingeruimd.

Mannie was met slapen gaan totaal overstuur. Mini had hem verteld dat er vuur onder vloer zit... De kern van de aarde zit technically speaking inderdaad onder de vloer en Mini was niet te vermurwen. Waardoor Mannie alleen maar harder ging huilen. Uiteindelijk heb ik aan de hand van een pinda m&m uitgelegd dat de aarde uit heel veel lagen bestaat en dat het 'vuur' echt héél héél diep zit . Pfff.
Ik ga naar bed met de Linda en een kruikje. Ik ben nu eigenlijk 'haar naam was Sarah' aan het lezen maar het grijpt me naar de strot. Ik word zo naar van oorlogsboeken.

Nou meisje, fijne kerstochtend alvast!

Hoi lieve mutsjes, ik ben weer een beetje offline, en de komende dagen zeker ook dus bij deze een heel fijne kerst voor jullie allemaal!!! Vrede op aarde en alles. En weltrusten ook.
Pam zelfs met een Kerst -Avatar!

ik ga zo ook eens lekker slapen; fijne Kerstdagen allemaal, idd veel vrede op aarde allemaal en doe voorzichtig emt de gladheid.

I 'm dreaming of a white Christmas..."

Hier dus alles wit :-) , maar jammer genoeg regent het langzaam weg

Iedereen lekker ontbeten en nu gaan we eens douchen
en Nogmaals, Fijne Kerst allemaal!

Fijne kerst allemaal!

Hier is het nog wit maar regent het heel hard weg. Jammer.

Mini en Mannie waren om kwart over 6 wakker, ik ben er bijgekropen en toen sliepen ze door tot 8 uur. Gelukkig maar want vanavond zal het ook niet vroeg zijn en het is ook vreselijk spannend dan opa en opa en oom er zijn.

Iedereen is aangekleed behalve ik dus dat ga ik maar eens doen.
Merry Christmas Mutsen!
Ik ben alleen Pamman, kinderen en opa zijn oom halen. Andere opa is hond uitlaten. Wat een heerlijke rust..
Dat zijn de beste momenten op Kerst Pammie .
quote:Morrie schreef op 25 december 2009 @ 13:11:

Merry Christmas Mutsen!

Jullie ook!

hier zitten we in alle rust te lezen, achter de DVD, of achter de PC.

dat is ook prima. Jammer alleen van dat flutweer, want weinig sneeuw hier
Hier ook zo'n dagje Sok, heerlijk!

Harrie is nu even de hond van een vriendin uitlaten met Schorrie en Knorrie slaapt. O nee, ik hoor hem, hij is wakker....
ja, ik geniet er ook behoorlijk van. Vanavond gaan we kaasfonduen, dus weinig voorbereiding. Morgen wel vanalles doen, maar dat vind ik dan ook prima.
Wij eten zalmsalade en makreel met toast. Is ook weinig aan voor te bereiden. En morgen inderdaad wel de hort op, en dan moet ik 2 toetjes in elkaar zetten maar dat is dan ook niet erg.
Hier staat de varkenshaas van AH Excellent in de oven, lekker makkelijk. Zo wat aardappels bakken. Vanmorgen bij schoonouders was weer gedoe, wat een types. Werkelijk het kan nooit eens normaal daar!

Vanmiddag lekker rustig. Esman heeft sneeuw staan scheppen omdat hij bang is dat de water-/sneeuw-/drekbende vannacht vast gaat vriezen.

Ik mocht vanmorgen uitslapen met enorme hoofdpijn. Ben gisteren met Mannie op het grote bed in slaap gevallen. Tussendoor nog wat gegeten en gedronken en voorzichtig wat tv gekeken (voornamelijk zonder geluid) en toen weer gaan slapen. Nu gaat het gelukkig beter. Snap wel waar het door komt, deze menstruatie is niet grappig.

Fijne avond allemaal! Wij hangen voor de tv met lekkere dingen, altijd prima.
Is iedereen aan het uitbuiken??

Wij waren bij schoonouder vandaag. Maar die lui hebben zo'n koud huis, ik heb het niet 1 keer lekker warm gehad. Balen.
quote:remma schreef op 25 december 2009 @ 23:09:

Is iedereen aan het uitbuiken??

Wij waren bij schoonouder vandaag. Maar die lui hebben zo'n koud huis, ik heb het niet 1 keer lekker warm gehad. Balen.Millenium he, Millenium en wat irritant dat het zo koud was bij je schoonouders. Extra trui/vest hielp niet? of moest je er op je kerstbest uitzien?
Brrr dat klinkt niet fijn.

TV viel gisteren wat tegen. Mijn wederhelft zat vol enthousiasme Alles is Liefde te kijken. Ik heb hem erg hard uitgelachen .

Mannie en Mini doen verschillende toneelstukjes vanmorgen en Moppie probeert vooruit te komen op de houten bakfiets, ziet er lief uit.

Geen idee wat we gaan doen vandaag. Wat mij betreft een pyjamadag, maar de kinderen moeten eigenlijk nog even 'uitgelaten' worden.
hier aan het koken en de kinderen spelen met de Thomsatrein. Sokman is douchen, ik ga nog wat Allerhanderecepten uitprinten en eigenlijk wil ik dat het spul ook uitgelaten mag worden. Gisteren de hele dag binnen gezeten en dat is niet goed voor de mensch
Hier net wakker uit bed. De koffie is klaar, dus first things first.

Zometeen met het spul naar mijn moeder om daar 2e Kerstdag te vieren.

Ik vond Alles is liefde een leuke film. Ik heb em een poosje geleden al eens gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven