Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 11:05
Hallo meisjes.....
Wat een mooie liedjes vannacht...
Floor alles weer goed met werper?????
Straat geen sigaretten...ah ik zou gek worden... en sterkte met Straathond
Hoi Bubbles.. hier geen sneeuw maar regen... gelukkig maar moet zo de auto in.
Roos veel plezier bij mams
Lunaan sterkte met je kater....
Bi wat een mooie kerstavond heb je uiteindelijk gehad ...fijn
Hier goed geslapen gelukkig.. en mini vanochtend vroeg heel blij gemaakt met haar kerstkadootje
Lekker samen ontbeten.... nu douchen en naar pap en mams....
Wat een mooie liedjes vannacht...
Floor alles weer goed met werper?????
Straat geen sigaretten...ah ik zou gek worden... en sterkte met Straathond
Hoi Bubbles.. hier geen sneeuw maar regen... gelukkig maar moet zo de auto in.
Roos veel plezier bij mams
Lunaan sterkte met je kater....
Bi wat een mooie kerstavond heb je uiteindelijk gehad ...fijn
Hier goed geslapen gelukkig.. en mini vanochtend vroeg heel blij gemaakt met haar kerstkadootje
Lekker samen ontbeten.... nu douchen en naar pap en mams....
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 25 december 2009 om 11:08
vrijdag 25 december 2009 om 11:17
Freakje
Bianc, wat een mooie avond is het geworden en ik weet zeker dat niemand van jullie dit zal vergeten, zeker die jongen niet
Floor, hoe staat het met de trammelant?
Iry en Bammetje, jullie zijn kanjers
en voor iedereen die ik nog niet heb genoemd:
Bianc, wat een mooie avond is het geworden en ik weet zeker dat niemand van jullie dit zal vergeten, zeker die jongen niet
Floor, hoe staat het met de trammelant?
Iry en Bammetje, jullie zijn kanjers
en voor iedereen die ik nog niet heb genoemd:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 11:18
quote:rosanna08 schreef op 25 december 2009 @ 10:58:
was dat dat schattige blonde meisje bij jou Min?Schattig blond meisje was dus zijn stiefdochter, hij heeft zelf nog een dochter (ik geloof dat dat officieel mijn nichtje moet heten omdat ik toen zij geboren werd nog bij Dude was). Zijn eigen dochter is in zijn optiek veeel beter dan zijn stiefdochter, en daar krijg ik het stevig van op mijn heupen inmidels.
was dat dat schattige blonde meisje bij jou Min?Schattig blond meisje was dus zijn stiefdochter, hij heeft zelf nog een dochter (ik geloof dat dat officieel mijn nichtje moet heten omdat ik toen zij geboren werd nog bij Dude was). Zijn eigen dochter is in zijn optiek veeel beter dan zijn stiefdochter, en daar krijg ik het stevig van op mijn heupen inmidels.
vrijdag 25 december 2009 om 11:22
quote:rosanna08 schreef op 25 december 2009 @ 11:19:
tsssssssk ik vond het een schattig en pittig dametje Min, die gozer tikt niet lekker in zijn kupke Psies, dus ik heb m even terug op zijn plek gezet. Mafkees. En als ik echt vals had willen wezen dan had ik m ook nog gevraagd hoe ontzettend veel hij eigenlijk opvoedt, die 5 uurtjes per week.
tsssssssk ik vond het een schattig en pittig dametje Min, die gozer tikt niet lekker in zijn kupke Psies, dus ik heb m even terug op zijn plek gezet. Mafkees. En als ik echt vals had willen wezen dan had ik m ook nog gevraagd hoe ontzettend veel hij eigenlijk opvoedt, die 5 uurtjes per week.