**September 2009**

14-07-2009 20:45 2755 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik maak een nieuw topic, zodat we Mayls ( ) niet lastig hoeven te vallen met gezeur over de tabel. Ik heb nog nooit een tabel gemaakt, dus het kan even duren voor het klopt.

NaamLeeftijdKind nr.GeborenNaamBijzonderhedenMayls28213 juliZaidEngeltje Nadine34226 augustusLuuk8500 gram

64 cmMinie2313 septemberMiniemeisje6980 gram

66 cmBieteltje3424 septemberSander6500 gram

63 cmMamasax2528 septemberBastiaan8340 gram

68 cmChoca33212 septemberTom7230 gram

64,5 cmKwimmie30115 septemberFinn8076 gram

69 cmVisje28117 septemberSilje6210 gram

66 cmSoshiva37118 septemberBink6500 gram

65 cmJojo35220 septemberDochter6010 gram

63 cmSaxmania31227 septemberSaxbaby8550 gram

69 cmLynx37130 septemberNick6920 gram

64 cmLinda29130 septemberThijs6540 gram

63 cmLieselotje3837 oktoberKeesje6985 gram

67 cm
Wow, Visje: gefeliciteerd!!!

Kan me voorstellen dat het even een schok is maar goed om te horen dat jullie er wel allebei blij mee zijn! Mijn nichtje heeft ook twee kindjes binnen een jaar, is heel erg leuk! Wel even druk maar dan is het toch wel met twee, ook als ze twee jaar schelen!

Kijk ik een dagje niet is er zo'n groot nieuws!!! Later meer, wilde nu alleen even snel reageren op het babynieuws
Visje, hoe was de 2e test? Wat fijn dat je vriend positief reageerde zeg, kan me namelijk voorstellen dat hij zich net als jij een ongeluk geschrokken moet zijn. Maar net wat Choca zegt of ze nu 1 of 2 jaar schelen druk blijft het.

Vandaag weer naar het cb voor de 2e prikjes en een bak met vragen. Opeens komt er vanalles bovendrijven hier .

Gisteren voor het eerst weer gaan sporten en werkelijk alles doet pijn haha, maar conditioneel gezien was het eigenlijk nog dik in orde. Ben dus best trots op mezelf.
Nou vandaag weer twee testen gedaan. Een test van apotheek thuismerk, deze was negatief. Daarnet weer een test met predictor gedaan en die was positief... Kan dus zijn dat ik wel zwanger ben, maar echt nog heel pril. Vond het streepje ook lichter dan gisteren. Misschien toch nog zwangerschapshormonen van Silje... Aarggghh, wordt gek van deze onzekerheid! Dat wordt dus gewoon wachten tot volgende week.

Vanmorgen met Silje op controle geweest in het ziekenhuis. Zij waren tevreden met haar gewicht. Gezien ze goed gegroeid is, willen ze nog steeds geen medicijnen uitschrijven tegen de reflux. Gelukkig drinkt ze nu ook beter en huilt ze ook minder. Hopelijk is ze er nu aan het overheen groeien. Wel komt ze nu weer s nachts voor een flesje. Vannacht er ook weer vier keer uit geweest. Drie keer speen, daarna maar flesje gegeven.

Nou ik ga een hapje eten.
wow visje....wat spannend zeg!! een streepje hoe licht ook is een streepje toch???? kan je nu nog zwangerschapshormonen van Silje in je lichaam hebben????

hier weer terug van 2 heerlijke dagen zuid limburg. Heerlijk uiteten geweest in Valkenburg en gister lekker geskied in Landgraaf. Vaak naar oma gebeld om te horen hoe het ging, maar onze man was erg braaf...super lief!!!

en nu alweer lekker thuis...openhaard aan...

visje volgens mij liggen wij op hetzelfde vlak qua werken...alleen heb ik geen hbo opleiding....maar zou ik wel graag bij jeugdzorg aan het werk gaan..maar helaas

Heb zo een sollicitatiegesprek bij een instelling voor gehandicpaten..wel voor een 0-uren contract..maar beter iets dan niets. en zeker als ze kunnen zeggen dat ik regelmatig opgeroepen zou gaan worden..wil gewoon van de weekenden en feestdagen af...en die week erna nog een gesprek voor ambulant begeleider...en heb ik nog een vacature lopen voor een administratieve functie.. ik hoop zo dat het wat is en mijn baan nu op kan zeggen. heb ook 2 maanden opzegtermijn...dus wil een beetje haast maken..

thijs heeft verder gelukkig geen last gehad van de prikjes...

Tot later meiden!~

x
ff heel snel want haasthaasthaast

Maar Visje....................WOWWWWWWW heftig joh, Kan mij je dubbele gevoel goed voorstellen. Ik wacht heel even met feliciteren, tot je het zeker weet, maar ga wel voor je duimen. Tja en lichaam is een maf ding. En weer september, echt grappig hoor. Sander was trouwens op 27 aug, uitgerekend en zijn broer was op 26 aug uitgerekend (en 24/8 geboren) dus ook hier twee vlak na elkaar jarig (maar dan wel 2 jaar ertussen haha)

zie je, ik ga weer doordraven, dus uit die pc en aan het werk!
Ow Visje ik kan me helemaal voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid. Wat zegt je gevoel?

Linda klinkt heerlijk dat weekendje weg zo samen. Heb je je ventje niet te erg gemist? Hoop dat je snel een nieuwe baan vind die je helemaal top vind, en dat hoop ik voor alle meiden die op zoek zijn

Begrijp nu het woord consternatiebureau nog beter . De arts hoorde een ruisje bij Finn, nou wij schrokken ons het leplazarus natuurlijk. Maar goed we moesten de huisarts maar even laten luisteren en hem laten beslissen. Gelukkig konden we meteen terecht en er is niks aan de hand, mijn gevoel zei dat al wel, maar liever het zekere voor het onzekere he. Voor de tabel Finn is 64cm en 6538gr Prikjes gingen weer perfect. Wisten jullie trouwens dat je voor de 4 maanden de kleintjes niet meer dan 8u achter elkaar mag laten slapen. Wij hadden hier geen idee van en ik moet eerlijk bekennen dat er al weleens 10u tussen heeft gezeten bij ons. Neem dat ook met een grote korrel zout hoor.
Linda hoe ging je sollicitatiegesprek? Kan goed begrijpen dat je geen zin meer heb in avonddiensten en weekenddiensten. Vind je een nul-uren contract niet te onzeker? Je weet niet hoeveel uren je die week moet werken, kan altijd opgeroepen worden dan toch? Hoe doe je dat dan met oppas?

Kwimmie: mijn gevoel is nogal wisselend. Mijn hart zegt: " Ja je bent zwanger!!". Ook omdat ik zo'n vreemd gevoel in mijn onderbuik heb. Beetje zeurderig zeg maar. Dat had ik bij Sil ook. Maar ja, dat kan ook tussen de oren zitten, omdat ik het ergens ook wel heel graag zwanger wil zijn. Natuurlijk is de timing niet echt perfect.

Mijn hersenen zeggen. De kans is wel heel klein dat ik echt zwanger ben. Ik heb de pil geslikt ( ben maar een keer vergeten), daarnaast hebben twee testen vandaag duidelijk gezegd dat ik niet zwanger ben ( heb later vandaag ook een test van clearblue gedaan voor de zekerheid).

Het blijft toch knagen waarom geeft Predictor dan wel een positief resultaat? Tja, zit niest anders op dan afwachten... pff, ik ben al niet zo geduldig...
Trouwens overdat slapen Kwimmie. Silje slaapt soms ook gewoon 10-11 uur achter elkaar hoor. Ik moet haar soms echt om negen uur wakker maken voor haar fles. Vind het onzin over dat max 8 uur slapen. Ik heb trouwens gehoord dat ze 12 uur achter elkaar max mogen slapen.

Kan me ook voorstellen dat je je helemaal wild schrok van die zogenaamde ruis. Ze zijn soms echt paniekzaaiers hoor. Gelukkig dat de huisarts niets hoorde. Moet echt een enorme opluchting zijn geweest.
Nog een vraagje aan Soshiva. Ik was even aan het teruglezen op dit forum. Hoe is het trouwens afgelopen met de naam van jullie manneke? Vrienden van jullie hadden dezelfde naam gekozen/gepikt. Hebben jullie kindjes nou dezelfde naam? Hoe reageerde hun?
Sorry, maar ik kom er op het moment niet aan toe om alles bij te houden. Het is druk op het werk met de kerstgekte. Vanochtend ook om kwart voor 7 begonnen en vanavond tegen 7u pas thuis. Mis mijn kleine man ook heel erg. Gelukkig nu 4 dagen vrij en genieten van hem.

Linda fijn om te horen dat jullie zo genoten hebben en dat het met Thijs allemaal goed is gegaan. Ben ook benieuwd hoe het met je sollicitatie gesprek is gegaan. Kun je dat op deze manier dan regelen met de oppas? Ik snap zo goed dat je van de weekenden en feestdagen af wil.

Lies hoe is het met je toernooi gegaan? Jeetje wat heb je veel getennist zeg. Knap hoor! Inderdaad wel jammer dat er door al dat bewegen geen kilo af is.

Heb trouwens je recept met de ossenhaaspuntjes ook genoteerd hiero :-)

Voor nu ga ik Nick zo zijn laatste fles geven en dan heerlijk mijn bedje in. Het dekentje staat al aan, dus lekker warm.

Weltrusten!

Kwimmie wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Gelukkig maar dat er niets aan de hand was en dat je gevoel het juist had. Inderdaad consternatiebureau. Nick slaapt hier ook wel meer dan 8uur hoor. Volgens mij is dat ook geen probleem.

Heb trouwens vandaag mijn pakketje van simply colors binnen gekregen. Helemaal blij!

Visje o wat een onzekerheid. Zou ook zo ongeduldig zijn hoor. Dat afwachten is ook slopend. Hoop dat je toch een beetje rust vind en wel genieten van jullie eerste kerst hoor. Wel erg fijn dat je vriend positief reageerde.
hoi hoi,

het doorslapen zit er niet meer in hoor. 1 nacht wel de ander niet..dan 2 wel....4 niet.....ach zolang hij zo lief kletst als vannacht.....

het viel mij wel mee met het missen. ik was natuurlijk ook druk met skien. Al hebben we wel vaak gebeld.

Thijs slaapt hier ook meer dan 8 uur hoor....niet teveel zorgen om maken!

Ik heb nog een sollicitatie lopen bij de kinderopvang. ook dit gaat om een 0-uren contract. hoop dat ik dat samen zou kunnen doen. Ik heb al 3 dagen opvang voor Thijs...dus dat is geen probleem...en als ik hem mee zou kunnen nemen op de andere dagen....

ze hebben aangegeven. Hoe flexibeler ik me opstel (welke doelgroep, welke afdeling, welke tijden) dan is er meer werk.

En is het niets, dan zoek ik gewoon verder.

Heb volgende week ook nog een gesprek voor een baan van 20-24 uur. En nog een brief lopen voor een administratieve functie...ik denk nog even na tot het gesprek van maandag en dan moet ik toch echt mijn baan op gaan zeggen.

Nu naar de osteopaat en de winkel.

x
kwimmie: dat heb ik met de eerste nog nooit gehoord dat ze niet meer dan 8 uur achter elkaar mogen slapen... Dat deed hij eigenlijk ook niet, want hij kwam tussen 2200-2300 en dan om 6.00 uur weer dus ja dat is dan net acht uur.

Wat is hij al groot trouwens!!

Dochterlief slaapt met of zonder wakker maken nog steeds niet door... gisternacht was het 4 uur en vannacht was het 3 uur en volgens mij ook nog 430 of 530 (maar ik was zo slaperig dat ik ze maar gewoon heb aangelegd). Ze is nog steeds erg verkouden dus ze werd eigenlijk wakker omdat ze niet goed kon ademhalen... heb al extra zoutoplossing in huis gehaald..

Zoonlief slaapt de laatste dagen nog steeds slecht.. zelfs overdag... hij maakt meestal drie uur achter elkaar maar had nu al drie dagen niet of nauwelijks geslapen... Hij is ook erg verkouden dus hoest zich dan wakker...

En ik kan je melden: daar wordt hij heeeeel vervelend van... Mijn vriend heeft m vandaag om 9.30 uur weer op bed gelegd.. en hij zou m vanmiddag ook nog laten slapen... Hopelijk dat hij weer een beetje bijkomt, want zo gaat de verkoudheid ook niet echt over en er komen nog genoeg 'rare' dagen aan....

@visje: ik duim ook stiekum wel voor je... :-)... ik vind het wel dapper hoor... Ik vind het nu met name af en toe vermoeiend (slaaptekort) twee snel achter elkaar, maar als ze nog niet eens een jaar schelen.... dan is dat volgens mij alleen maar nog heftiger.
de boodschappen zijn in huis. wat een drukte zeg!! alsof het gratis was.....

manlief is naar de osteopaat geweest.....hij vond het erg zielig....ik vond zelf al dat het zo wel genoeg was geweest....en manlief vond het maar een rare dokter..dus hierbij stopt de osteopaat. Wel gaan we hem nu op zijn buik in bed leggen...minder druk op zijn hoofd....

vandaag heeft de (h)ex even een mailtje gestuurd wanneer ze op vakantie gaan. Tot afgelopen weekend wisten ze het nog niet zeker en vandaag hebben ze ineens geboekt....snoepen ze er gewoon weer een weekend vanaf.....Van onze vakantie...dus nu moeten wij rekening houden met boeken.....grrr... afgelopen zomer zijn wij expres op maandag gaan rijden, omdat ze niet eerder mochten komen en zij meld het nu gewoon even....

als ik bij mijn werkgever blijf, heb ik niet eens vakantie gelijk met de kids...en kunnen we niet eens weg....

x
Oh Linda, wat een toestanden zeg! Ik ben zelf kind van gescheiden ouders (ik was 9 broer 7), maar kan me niet herinneren dat er zoveel heisa is geweest. M'n vader had ons gewoon om het weekend, en 1 week in de vakantie en niks schuiven of touwtrekken, gewoon met elkaar rekening houden en aan de afgesproken tijden houden, ook in de vakanties. Of we hebben er nooit wat van gemerkt, dan kan ook natuurlijk....

Bezoek aan osteopaat lijkt zielig, maar is het toch niet hoor (maar dat is mijn mening...) De eerste 2 keer heeft Luuk ook 45 en 30 min. liggen huilen/krijsen, maar de laatste keer al bijna niet meer en ik verwacht dat volgende week de laatste keer is. Het gaat ook echt super hier!

O, man komt thuis en ik moet het dorp nog even in dus ben er weer vantussen!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
@linda: sterkte... wat rot dat het zo gaat.... Het is jammer dat de ex afspraken niet na wil komen... kan me voorstellen dat dat ook een hoop ergernis geeft... ik heb ook geen oplossing... een gesprek tussen beide expartners misschien?

Maar ik denk (gezien hoe ze reageert) dat de scheiding niet al te lekker is verlopen zeg maar...
kwimmie: Maak je alsjeblieft niet druk om dat cb... zucht, jou de stuipen op het lijf jagen.. en die 8 uur slapen.. onzin.. alleen als je kindje niet goed groeit of nog erg klein is kan het niet goed zijn maar jouw mannetje is echt wel groot genoeg om langer te slapen. B. slaapt al weken 11 uur... en krijgt er niks van ;)

linda: idd, het leek wel gratis. ik was er vanochtend om 8 uur en het was al mega druk!! om 11 uur nog iets wat ik vergeten was halen, toen was het helemaal erschrikkelijk.

zie dat je lekker druk bent met solliciteren. goed hoor! Zo te lezen ben je echt klaar met je huidige baan! hopelijk lukt het!

Visje: het blijft spannend...ik duim voor je... maandag maar weer een test??

Lynx: druk druk druk met het werk... nu ff lekker genieten met de kerstdagen van je mannetje! ik vond ook aant begin met C. dat ik erg veel miste, maar je komt straks echt in een lekker ritme!!

Nou hier een drukke kerst voor de boeg. eten eten eten bij familie en schoonfamilie. sorry, maar ik ben nooit zo van het verplichte gedoe. waarom kunnen we niet gewoon in het weekend lekker samen eten?? maar oke... we gaan wel weer en dan gaan we na het weekend echt weer aan de kilos.. die sneeuw is echt een goed excuus om niet te gaan hardlopen!!
trouwens over die osteopaat... ik deel de mening van nadine wel.. het lijkt heel zielig maar B. heeft er echt profijt van gehad! maaaaar als je geen goed gevoel over de arts hebt snap ik je wel natuurlijk. dat is wel belangrijk dat je je op je gemak voelt!
Thijs is nu 3 keer geweest bij de osteopaat....en ik zie geen verschil......heb meer gevoel bij de fysio...en heb me al neergelegd bij het idee dat hij straks misschien een helmpje krijgt...al doe ik er nu nog alles aan om het te voorkomen!

heb de openhaard al aangestoken...thijs ligt hier even heerlijk bij mij op de bank te slapen...schatje!

nadine: mijn ouders zijn gescheiden toen ik 11 was...ook heb ik er niet al teveel van meegekregen denk ik...al was mijn vader ook sneller tevreden als ik niet kwam...hij had het druk met andere dingen....

jojo: nee een gesprek tussen beiden is onmogelijk...ze weigert alles...

ik hou zelf ook niet van al die verplichtingen die horen bij kerstmis.....doe liever wat gezelligs met eigen gezin ipv de schoonfamilies. mijn ouders zijn aan het verbouwen en doen niets bijzonders met de kerst, dus dat scheelt alweer een bezoek....

de jongens komen 2e kerstdag en gaan we naar schoonzus....dat is wel gezellig!

Fijne avond!

x
In het nieuwe jaar gaan wij ook beter letten op wat wij eten.....dan wil ik de kilo's er ook af gaan werken....wandelen.....fietsen...
Nog even over dat lange slapen. Ieder moet het voor zich weten hoor, maar het heeft wel degelijk een reden dat ze dat zeggen. Als ze op die leeftijd te lang geen voeding krijgen, daalt de bloedsuikerspiegel te ver en daar kunnen ze weer suf van worden, lusteloos en nog meer gaan slapen. Zolang je maar goed naar je kindje blijft kijken moet ieder doen wat hem/haar goed dunkt zeg ik dan maar.....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Wow Visje, wat spannend!!! Ook ik zal voor je duimen, want volgens mij zou je het wel heel leuk vinden of niet?

Hier is het erg hectisch geweest, vandaar mijn afwezigheid. Zoiezo is het retedruk op mijn werk en daarnaast waren er nachten bij dat we er 14x uit zijn geweest voor babysax. Mijn man en ik wisselden het wel af, maar toch ben je 's ochtends gebroken en dan gewoon de hele dag werken, pffff.

Van de kinderarts Losec en Motilium gekregen en over 4 weken terug komen, het zal mij benieuwen. Was wel een beetje een contactgestoorde duffe doos. Wat ik jammer vond, is dat ze volledig op ons verhaal (reflux) doorborduurde en hem verder niet onderzocht. Ik kom toch bij een arts zodat die de diagnose stelt en niet op onze diagnose af gaat? Nou ja, we zullen het wel zien.

Voor de tabel: 74 cm, 7210 gram We mogen hem ook meer voeding geven dan 5x 200. Hij mag maximaal 185 ml per kg lichaamsgewicht, dus nu geven we hem 235 elke fles sinds gisteren en het kan toeval zijn, maar vannacht sliep hij door. Misschien in combimet de babymassage die hij gisteren heeft gehad. Als het maar werkt.

O, hij begint om zijn fles te piepen. Misschien lees ik later nog even bij. Anders iedereen een hele fijne kerst! Voor het eerst met zijn drietjes, viertjes of vijven!
Vanmorgen nog een test gedaan, weer predictor en (helaas) was deze negatief. Ben toch wel een beetje teleurgesteld hoor. Waren dus denk ik toch verdwaalde HCG hormonen. Las trouwens ergens dat als je rond je eisprong een test doet deze ook een positieve uitslag kan geven.

Nou ja, als ik het relativeer is het ook beter, ik ben nu druk aan het solliciteren en zou niet zo fijn zijn om als ik net ergens begonnen ben mee te delen dat ik zwanger ben.

Jeetje Sax wat is hij groot! Wat jammer dat de arts hem niet onderzocht ( en wat vreemd!, wel fijn dat jullie medicatie meegekregen hebben, ik baal echt dat Silje dat weer niet kreeg.

O jee, zij begint ook te miepen om haar fles.

Later meer!

Fijne dagen iedereen!!
Sax ik ben danig onder de indruk van de lengte en het gewicht van jullie kereltje. Vond dat moppie van ons al een flinkerd .

Visje, wat een tegenvaller . Kreeg namelijk net als de andere meiden het idee dat je er stiekem wel heel erg blij mee was. Misschien toch even met de huisarts bellen maandag, om te vragen hoe het zit met de hormonen enz.

Hebben jullie allemaal een lekkere eerste kerstdag gehad? Wij waren lekker met z'n 3tjes, heerlijk genieten al was Finn wat dreinerig (door de prikjes denk ik) wel fijn dat we juist nu geen afspraken hadden . Morgen eten we bij schoonouders en derde kerstdag lekker bij mijn paps en mams, mams is ook jarig die dag.

Verder maak ik me niet druk om het cb hoor, dat ruisje was ff schrikken. Die muts had gewoon moeten vertellen welke gradaties er zijn zoals de huisarts heeft gedaan. Finn heeft overigens zelf op gepaste wijze wraak genomen en d'r ontzettend onder geplast. Over dat te lang slapen maak ik me ook geen zorgen, kijk heel goed naar het mannetje en hij is verre van sloom of slaperig na een lange nacht

Fijne dagen verder lieve meiden
sax pfff 14 keer eruit???? heb ik gemist waarom?? je zal idd wel moe zijn in combinatie met werken.

een flinke man heb je zeg!! lust hij ook echt meer voeding? hier gaat er 4x210 in met 7 schepjes....

visje wat balen zeg!!

kwimmie van harte met je mams! hoe is het nu met finn?

het is idd schrikken als ze denken dat er wat mis is, maar vertrouw op je gevoel!!

hier prima kerstdagen gehad....1e niets bijzonders...lekker samen thuis en 's avonds uiteten met z'n 2tjes..thijs werd uitgenodigd door opa en oma...

gister kwamen de jongens en hebben we de dag doorgebracht bij schoonzus, zwager en kids....

en vandaag relaxen....man gaat nog met de jongens naar de film straks...alvin en de chipmunks.....

ga ik even wandelen als het droog blijft.

jullie lekkere dagen gehad?

morgen komt mijn nichtje een dag spelen en gaat man met 3 kids zwemmen.....en heb ik om 12 uur mijn soll gesprek. en moet ik hard nadenken over mijn werk...toch heel eng om zomaar je vaste baan op te zeggen. misschien moet ik anders eerst een maand aan het werk gaan en afwachten hoe het gaat...maak ik geen overhaaste beslissing.

x
Hoi lieve meiden, hoe was jullie kerst? Hier een rustige kerst gehad (beetje saai zelfs). Kerstavond bij mijn vader, stiefmoeder en halfzusjes geweest. Het was er vrij druk omdat een aantal zussen met gezin van mijn stiefmoeder er ook waren. Teveel prikkels dus voor Silje, die raakte echt volledig overstuur en bleef een uur krijsen. Ze wilde niet eten al had ze op een gegeven moment al 5,5 uur niet gegeten. Uiteindelijk hebben we er 30 cc in gekregen door haar in een schommelstoeltje te zetten waar ze een beetje rustig van werd. Na 30 cc begon ze weer te krijsen. Het liefst wilde mijn vriend en ik weer naar huis, maar iedereen drong aan om te blijven. Mijn vader is met haar op de bank gaan zitten voor de TV en gelukkig kalmeerde ze toen. De rest van de avond is ze vrij rustig gebleven. Wel heeft ze die avond ook veel last gehad van gal spugen. Arme meid. Ik was ook aardig moe die avond na vele gebroken nachten. Silje slaapt nu erg onrustig en wil weer elke nacht eten. Moet er gemiddeld een keer of drie/vier uit per nacht. Die van jullie toch ook? Zal dus wel een groeispurt zijn.

Eerste kerstdag alleen thuis met zijn drieen. Ik miste mijn moeder wel erg. Vind het erg jammer dat ze er niet bij is nu met Silje's eerste kerst. Ook de klap dat mijn opa in September overleden is met wie ik een hele goede band had is eerste kerstdag gekomen. Het feit dat hij Silje niet heeft kunnen zien ( hij is 9 september overleden) en dat ik hem niet meer zal zien drong ineens tot mij door. Wel een beetje laat, maar ik wilde er nooit over nadenken of praten en toen ik in Noorwegen was wilde ik ook niet naar zijn graf omdat ik bang was dat ik te emotioneel zou worden. Ineens drong het tot me door eerste kerstdag. Was even huilen maar nu heb ik er al meer rust over. Ik heb het nu wel een plekje gegeven.

Tweede kerstdag was ook erg rustig. We zijn bij mijn vriend zijn vader even koffie wezen drinken en verder niets bijzonders gedaan. Lekker kerstfilms gekeken.

Silje is erg vrolijk de laatste tijd. Ze lacht en brabbelt de hele dag door. Heerlijk gewoon

Verder was ik inderdaad erg teleurgesteld toen de testen negatief waren. Blijft wel knagen waarom ik twee positieve testen had. Volgens internet moeten de HCG hormonen toch echt uit mijn lichaam zijn. Ga deze week nog een test doen, omdat als ik van mijn laatste bloeding uit moet gaan ik pas vanaf morgen kan testen. Maar ja, ik had zulke vreemde bloedingen, weet nog geen eens of dat een echte ongesteldheid was. Heb me voor genomen nog een test te doen, dan wil ik het los laten.

Linda: heel veel succes met je sollicitatiegesprek morgen!! Hoe wil je een maand lang die twee banen combineren dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven