Het 3000+ topic het geluksdeel 13!
dinsdag 22 december 2009 om 16:00
Wat begonnen is als een geintje van Floor en Bam, is uitgegroeid tot een geweldige groep die lief en leed met elkaar deelt, waar veel gelachen wordt met hier en daar een traan.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is.
Veel plezier allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 25 december 2009 om 20:54
Strateeg is niet echt spannend. maar er wordt over mij achter de schermen van het forum enorm gelult en dat heeft in mijn prive leven voor problemen gezorgd. Ik weet uit welke hoek het komt . Maar vandaar dus niet hier maar daar. Niet omdat jij het niet mag weten . Maar alles wat je hier tikt is voor eeuwigheid genoteerd. De engels kunnen alles teruglezen wat jij verwijderd hebt.
vrijdag 25 december 2009 om 20:56
quote:stratego schreef op 25 december 2009 @ 20:53:
Ha nee Freak, het lukt me niet. Typisch story of my life geval.
kun je niet eventjes een andere nick aanmaken en dan op een ander topic je verhaal doen? Joh als ik het kan kan jij het ook.. gewoon naar www.hyves.nl en profiel aanmaken... heul simpel
Ha nee Freak, het lukt me niet. Typisch story of my life geval.
kun je niet eventjes een andere nick aanmaken en dan op een ander topic je verhaal doen? Joh als ik het kan kan jij het ook.. gewoon naar www.hyves.nl en profiel aanmaken... heul simpel
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 25 december 2009 om 20:57
quote:schaap1001 schreef op 25 december 2009 @ 20:54:
Strateeg is niet echt spannend. maar er wordt over mij achter de schermen van het forum enorm gelult en dat heeft in mijn prive leven voor problemen gezorgd. Ik weet uit welke hoek het komt . Maar vandaar dus niet hier maar daar. Niet omdat jij het niet mag weten . Maar alles wat je hier tikt is voor eeuwigheid genoteerd. De engels kunnen alles teruglezen wat jij verwijderd hebt.He gadver.. *ikke echt naief dus* dit wist ik niet...
Strateeg is niet echt spannend. maar er wordt over mij achter de schermen van het forum enorm gelult en dat heeft in mijn prive leven voor problemen gezorgd. Ik weet uit welke hoek het komt . Maar vandaar dus niet hier maar daar. Niet omdat jij het niet mag weten . Maar alles wat je hier tikt is voor eeuwigheid genoteerd. De engels kunnen alles teruglezen wat jij verwijderd hebt.He gadver.. *ikke echt naief dus* dit wist ik niet...
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd