3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)

zaterdag 26 december 2009 om 01:33
Iry, Roos, .. ik heb vaker naar docu's zitten kijken over eetstoornissen en het lijkt me ook een heel machteloos iets... wat me vaak opvalt is dat het lijkt alsof degene die het overkomt wel zien en snappen dat het misgaat, maar dat ze er niks aan lijken te kunnen doen.. soort van meekijken vanaf de zijlijn..
zaterdag 26 december 2009 om 01:37
Maar heb nu gesmeekt, gedreigd en een pruillipje in de strijd gegooid om medicatie te krijgen die off label zijn en nog niet zo bekend zijn om voor deze problematiek in te zetten.
En uiteindelijk gekregen(ben de wanhoop nabij), dus hoop echt dat het gaat werken en eindelijk eens van die eetbuien afkom.
Liever laat ik het onderwerp nu even rusten oke?
Wil het goede gevoel van vandaag graag vasthouden.
Ik weet dat ik het zelf in de groep gooide, en op een ander moment beantwoord ik graag vragen want praat er op zich heel makkelijk over.
Maar nu laat ik het graag even hierbij
En uiteindelijk gekregen(ben de wanhoop nabij), dus hoop echt dat het gaat werken en eindelijk eens van die eetbuien afkom.
Liever laat ik het onderwerp nu even rusten oke?
Wil het goede gevoel van vandaag graag vasthouden.
Ik weet dat ik het zelf in de groep gooide, en op een ander moment beantwoord ik graag vragen want praat er op zich heel makkelijk over.
Maar nu laat ik het graag even hierbij

zaterdag 26 december 2009 om 01:44
He nou voel ik mij weer rot dat ik dat gezegd heb.
Lieve Roos,als je er wat over kwijt wil is dat meer dan prima hoor.
Ik bedoelde meer dat ik niet alle aandacht op mij wilde vestigen.
Het is oke om er gedachten over uit te wisselen, echt.
Boog, het klopt wel dat je machteloos bent.
Just a puppet on a string zeg ik altijd.
Ik weet exact wat er fout gaat , hoe het werkt, waarom en hoe, ben een wandelend kenniscentrum.
Maar toch kan ik het niet voor elkaar krijgen om met al die info verandering voor elkaar te boksen.
Ja even, maar niet een constante.
Lieve Roos,als je er wat over kwijt wil is dat meer dan prima hoor.
Ik bedoelde meer dat ik niet alle aandacht op mij wilde vestigen.
Het is oke om er gedachten over uit te wisselen, echt.
Boog, het klopt wel dat je machteloos bent.
Just a puppet on a string zeg ik altijd.
Ik weet exact wat er fout gaat , hoe het werkt, waarom en hoe, ben een wandelend kenniscentrum.
Maar toch kan ik het niet voor elkaar krijgen om met al die info verandering voor elkaar te boksen.
Ja even, maar niet een constante.

zaterdag 26 december 2009 om 11:20
zaterdag 26 december 2009 om 11:30
Heerlijk is dat hè. Ik had gelijk een lente gevoel haha.
Alles weer beetje rustig freak?
Hoe oud is mini? jaar of 5 geloof ik hè?
Ow... btw... weet je nog dat ik het een poos geleden had over die witte chocolade ijstaart (om te delen met z'n allen)?
Tut zei het gister al: hij is lekkerrrrrrrrrrrrrr
Een zoete aanval van hier tot het eind van de straat maar oh oh oh wat smaakt hij goed.
Ook maar klein stukje van nodig want is mega machtig (slagroom, chcocla, brownie).
Vanmiddag gaan we de meiden ophalen, die mogen er ook nog van mee snoepen
Alles weer beetje rustig freak?
Hoe oud is mini? jaar of 5 geloof ik hè?
Ow... btw... weet je nog dat ik het een poos geleden had over die witte chocolade ijstaart (om te delen met z'n allen)?
Tut zei het gister al: hij is lekkerrrrrrrrrrrrrr
Een zoete aanval van hier tot het eind van de straat maar oh oh oh wat smaakt hij goed.
Ook maar klein stukje van nodig want is mega machtig (slagroom, chcocla, brownie).
Vanmiddag gaan we de meiden ophalen, die mogen er ook nog van mee snoepen

zaterdag 26 december 2009 om 11:30
Goedemorgen!!!
Zag gelukkig ook dat de sneeuw vrijwel helemaal weg is. Ben ik ook wel tevreden over.
Iry,
Ik ga binnenkort even op jouw topic lezen en wat schrijven. Ben nu bezig met therapie voor BED en misschien kan ik daar een beetje me ei kwijt daarover als dat mag.
Appel,
Ik snap dat het niet leuk is dat je schoonmoeder geen zin heeft om moeite voor jullie te doen. Of althans zo lijkt het nu.
Zag gelukkig ook dat de sneeuw vrijwel helemaal weg is. Ben ik ook wel tevreden over.
Iry,
Ik ga binnenkort even op jouw topic lezen en wat schrijven. Ben nu bezig met therapie voor BED en misschien kan ik daar een beetje me ei kwijt daarover als dat mag.
Appel,
Ik snap dat het niet leuk is dat je schoonmoeder geen zin heeft om moeite voor jullie te doen. Of althans zo lijkt het nu.