Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
vind het ook een leuke film; verbaast me niks dat Esman 'm leuk vond, want hij is dan weer wel zo gemaakt dat-ie voor mannen én vrouwen leuk is. kan zijn.

Tortilla staat klaar, rollade in de oven, stoofpeertjes staan op en ik zit nog te dubben of ik de pompoen/cranberries ga maken
Ik vond het ook een hele leuke film!

Hier zijn opa en opa en oom net weg. Kinderen zijn al uitgelaten met dank aan hondje van de opa's. Alleen, wat gaan we de rest van de dag doen?
tsja.... beetje lopen in het bos, net als de rest van het dorp/stad? spelletjes doen?

hier is de tortilla klaar, de rollade gebraden (én gaar, heb ik gecheckt, had nog nooit rollade gemaakt) de stoofpeertjes zijn klaar en de knakworstjes in minicroissantdeeg ook. Slof ligt te slapen (die ging vrijwillig naar bed) en over 1,5 uur reizen we af.

en ik heb er een zín in! (not)

Zusnietlief had weer eens mot gehad, dit keer met zuslief. zusnietlief weigert mee te draaien in het bezoekschema van broer; ze wilde niet in een routine komen van eens in de drie weken. En ze had er toch niet om gevraagd? Nee, wij ook niet en mijn vader ook niet. en mijn broer al helemaal niet. Zuslief had de hoorn er op gekwakt onder de uitroep 'dat zusnietlief op deze manier niet met Kerst hoefde te komen'. Afijn, mijn Pa heeft enigzins bemiddeld en we gaan nu collectief gezellig doen, maar ik vrees dat de spanning wel te snijden zal zijn. Ik heb bedongen dat ik niet ga rijden; ik moet véél drank hebben om dit enigzins te overleven
Sterkte Sok Klinkt niet gezellig. En jammer dat znl zo moeilijk doet over die bezoekjes. Eens in de drie weken, wat is dat nou? Het is je broer notabene.

Het hele huis is weer aan kant We hebben de Wii geleend van de buren en nu heb ik 3 bowlertjes voor mijn neus. Mini kan het écht goed Mannie doet het voor het eerst maar hij doet het per beurt beter.

Vanavond niet moeilijk doen met eten; beenhammetje van Excellent in de oven, broccoli en er is nog aardappelgratin over. En ijstaart als toetje.

Eten gisteren was hartstikke leuk. Iedereen deed wat, als er iemand stond te koken was er altijd wel iemand anders die de boel opruimde of de kinderen bezig hield. Toen ik vanmorgen beneden kwam had opa II de tafel al gedekt en de vaatwasser uitgeruimd. En hij was om 8 uur met de kinderen eruit gegaan (ik werd pas om half 10 wakker ).
Mannie is nu aan het boksen. Hij staat zo schattig te draaien met z'n kontje
Oh dat is balen Sok. Ik hoop dat jullie het nog een beetje gezellig hebben. Verder snap ik best dat ze liever niet in een bezoekschema wil zitten, daar zit niemand op te wachten. Maar hé dit is wel je familie.

Klinkt goed bij jullie Pammie.

Esman viel halverwege in de film en bleef hangen door het hoge gehalte mooie dames geloof ik. Ik heb eigenlijk niet echt mee gekeken. Als ik het begin heb gemist, vind ik het niet zo boeiend.

Wij hebben vanmorgen kleine afbakbroodjes gegeten en tussen de middag ragoutbakjes. Lekker en gezellig. Alleen slapen Mini en Moppie tegen elkaar in, dus samen naar buiten zit er niet in. Ben net ruim een uur aan het wandelen geweest met Moppie, heerlijk! Wilde graag condoleancekaart in de bus gooien, dus een mooi uitje. Onderweg is hij in slaap gevallen en nu slaapt hij verder in de tuin.
Het was bij vlagen een stuk minder gezellig bij ons Ze waren allebei kapot dus Mini kon het niet hebben als het met Wii-en niet zo ging als ze wilde. Ging ze vreselijk huilen. Uiteindelijk ben ik bij de buren een dvd gaan halen en hebben ze de film van Piet Piraat gekeken. Mannie was met naar bed gaan een drama, hij hielp zich zelfzelf helemaal over de emmer, kreeg ruzie met Pamman; 'papa slaade me en gaf me een kopstoot en duwde me tegen het bed!' Het joch verzint echt vanalles bijelkaar. Ik ben maar even bij hem gaan liggen en toen werd hij kalm. Nu ga ik gluhwein maken denk ik, de fles kijkt me heel lief aan

Sok, hoe was het bij jullie?

Esmee, alweer een beetje opgeknapt? Waarom heb je er zo'n last van nu?
overleefd. ik zou liegen als ik zou zeggen dat het niet gezellig was. Maar daar had zusnietlief weinig mee te maken. Die was vanaf moment 1 aan me geplakt en heeft het wereklijk de hele avond over zichzelf gehad, op een enkele uitzondering na.

Maar haar kinderen hadden we WII meegenomen en daar waren die van mij weer helemaal waus van
Herkenbaar Pam, hier ook vermoeid jongetje dat weinig kon hebben.

Geen idee waarom ik er last van heb dit keer. Door vertraging pil vergeten, meteen maar niet verder geslikt dus dit keer na 3 weken ipv 4. Misschien is dat het?

Onze rosbief van AH Excellent was erg lekker. Alleen liet Esman de rosevalaardappels met zeezout en rozemarijn uit de oven vallen... Maar die hebben we niet gemist haha. Snel kant-en-klare puree voor kids gemaakt.

Kids mochten nog even kerstcircus op tv kijken. Valt er een acrobaat tijdens zijn act van behoorlijke hoogte zegt Mini heel droog "Holy cow, ik schrok mij suk". Ik dacht dat ik het in mijn broek deed

Mijn taalgebruik toch maar eens gaan aanpassen . En haar leren dat het suF is haha.
We hebben de hechtpleister trouwens van Mannies kin gehaald; het liet los aan één kant dus weinig zinvol om te laten zitten. Het zag er niet zo mooi uit; het leek niet helemaal te sluiten en het leek een beetje ontstoken. Ik kon het niet zo goed zien omdat er oud bloed op zat. Baal er wel een beetje van, het zit dan wel onderop zijn kin maar zo wordt het zeker een litteken.
Ik heb op precies dezelfde plek een litteken. Kinderen zien het altijd omdat ze van onderen kijken. "Hé wat heb jij daar?" hoor ik dan. Ik zou het wel even in de gaten houden, ontsteken zou niet fijn zijn voor Mannie.

Esman is net snotterig naar bed vertrokken. Heul sielug natuurlijk .

Iemand nog een tip waar ik snowboots in maat 20 of 21 kan krijgen? Voor we weg gingen al gezocht, maar ik kan ze nergens vinden. Nu gaat de sneeuw wel wet, maar we hebben ze wel nodig voor op vakantie.
Remman heeft op die plek ook een litteken. Zijn moeder had de keukenvloer gedweild en riep:"niet op rennen, is glad." Maar Remman is van het proefondervindelijke dus die nam een aanloop en: kadeng.

Kerstdagen overleefd. Bij mijn moeder was het gezellig. We hadden een buffet met allerlei lekkere dingen.

Het spul zal hier de komende dagen ook wel niet te genieten zijn, 2 dagen laat op bed doet geen goed.
quote:esmee1975 schreef op 26 december 2009 @ 21:25:

Iemand nog een tip waar ik snowboots in maat 20 of 21 kan krijgen? Voor we weg gingen al gezocht, maar ik kan ze nergens vinden. Nu gaat de sneeuw wel wet, maar we hebben ze wel nodig voor op vakantie.Nee, ik heb me tijdens de sneeuwdagen ook al rot gezocht naar die dingen. hier in de stad waren ze nergens meer te krijgen.
Probleem was hier het kleine maatje. De rest kon ik nog wel vinden. Heb nog wel 21, maar met roze bloemetje (dat waren vorig jaar de enige die ik kon vinden) en dat vind ik sneu voor Moppie
Ooo, ok. Ik had iets te snel gelezen.
Uit.

ik ga in een gat vallen.
BOEM
zoiets ja
Ik leg er wat kussens onder

Oe dat is een groot gat!
maar je valt zacht zie ik
Boerenbond? Marktplaats? Wij hebben ze vorig jaar bij de BB gehaald, maatje 23 voor Mannie en die vielen klein (ik heb ze alleen niet meer anders had ik ze naar je opgestuurd).

Wij hebben gewiied, Pamman is vet ingemaakt met bowlen, daarna ik behoorlijk ingemaakt met tennissen, baseball vonden we allebei stom, in golfen waren we allebei even eh.. goed en ik heb een hoop geld gewonnen met de quiz. Nu ben ik moe
Oh dat heet hier anders die BB. Even aan Esman vragen morgen. Da's een goede. Die winkel vergeet ik altijd!

Morgen spierpijn haha.
Ben bang van wel
Kun je ook hoelahoepen? Esman moest namelijk erg lachen toen ik dat stond te doen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven