Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lekker hertenbiefstuk. En een aangereden hert is niet ziek dus sommigen vinden dat okee om te eten. Ik zou dat echt never nooit doen maarja, je hebt gekken. Waar laat je het in je auto vraag je je af hè?

Was hij echt dood? Niet bewusteloos ofzo en dat ie zich weer in het bos heeft gesleept? Zou me doodschrikk-en als ik het zou zien liggen, laat staan dat je het op je motorkap krijgt...

Nou, iets vrolijks; we hebben net de zomervakantie geboekt 10 dagen Dordogne voor de hoofdprijs, minder. Via de camping zelf was alles al weg, dus via Eurocamp geboekt. Nou, ik hoop maar die die veeeel betere plekken heeft ofzo, want het scheelt echt veel. Maargoed, ziet er leuk uit. 10 dagen met een baby van 6-8 weken lijkt me ook wel genoeg... ha ha. Lekker optimistisch, maar nu MOETEN we wel zeg maar. En dan aansluitend met mijn ouders en zus +gezin; helemaal goed. Laat het maar zomer worden!
Zo. Superman staat op het raam. Ik ben weer tevreden. Ben benieuwd naar het koppie morgenochtend!
Leuk Bridges! Je hebt een plaatje kunnen vinden dus? Foto op de groep?

Ben ook heel benieuwd hoe hij reageert. Ik vind je maar creatief hoor!
Hiep hiep hoera!!! Ties is jarig!!!!

Hoe vindt hij superman Bridges? En zijn cadeaus?

Mal, bah een hert. Akelig dat mensen dat meenemen zeg, brrr.

Amalia, nogmaals respect voor dat schaatsen!!

Zo, man heeft oproepdienst en we gaan nu even snel naar de overdekte speeltuin. Kindjes moeten er echt even uit en het is ijzig koud, dus naar buiten is geen optie voor jongste.

Ties van harte!!!!!
Gefeliciteerd Ties!

Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, mijn plaatje komt niet door, maar denk er een mooie verjaardagstaart bij!!!

Deze dan?
Noujaaaaaa, de plaatjes worden gewoon niet geplakt bij mij, heel irritant....

Pff mijn kinderen worden onrustig. Het wordt tijd dat we er op uit gaan

Gisteravond in bed even op mijn rug gelegen met m'n handen op mijn buik; volgens mij voelde in Desteny heen en weer zwemmen, zo grappig. Die heeft natuurlijk nog alle ruimte. 17 weken trouwens vandaag, nu gaat het echt snel. Bedenk me nu dat het écht opeens best snel gaat, dat ik al richting de helft ga en ik wel heel erg moet gaan genieten, want dit wordt echt de laatste....
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd, een heuse kleuter die Ties
Leuk Amalia, Desteny voelen

Dordogne, gaaaaaaaaaaaf. Jij hebt al geboekt dus, ben benieuwd of jij wel zo stoer bent met persgeperste baby weg
Moet nu wel Star, ik heb al geboekt en ga niet 2000 euro door de plee spoelen...

Hoop alleen dat ik tegen die tijd wel mag zwemmen. Bedacht ik me gisteren vlak na het boeken.
quote:Star schreef op 27 december 2009 @ 11:50:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd, een heuse kleuter die Ties Der Ties lieve schat, het is der Ties!
Zo, op de minuut af een uur gespeeld in die speeltuin. Toen, tring en moest man weer aan de arbeid. We renden de speeltuin uit en hij is nu weer op weg. Pfff. Maar goed, een uur is toch maar een uur uitrazen.

Nu heb ik een tent voor ze gemaakt onder de tafel.
Amalia, na een bevalling zo lang in de auto zitten lijkt me toch ook best een opgave! Wel erg leuk, vakantie in het vooruitzicht.

Juud, wat voor taart had jij gebakken voor jongste? Heb je een speciaal lactosevrij recept? Of Mal misschien?

Compu, hoe gaat het?
quote:Jinny schreef op 27 december 2009 @ 12:19:

Amalia, na een bevalling zo lang in de auto zitten lijkt me toch ook best een opgave! Wel erg leuk, vakantie in het vooruitzicht.

Wat grappig, zit toevallig net naar een vliegticket te kijken ha ha. Maar meer omdat het toch 1000 km is met 3 kinderen. Dacht dat ik met B en Desteny kan vliegen en man met L in de auto. Zie dat het vanaf 70 euro is, maar als het duurder is vind ik het niet de moeite.

Toch lekker een uur uitgeraasd! Vind het best lang hoor, met die kou. Of is het een binnenspeeltuin?
Hmm, niet te doen. 10 over half 8 's ochtends vanuit Rotterdam. Nou, ik wil niet naar Rotterdam, uit principe En helemaal niet om half 8 's ochtends. Lekker met de auto dus. Ik ga wel op een opblaaskussentje zitten
Ties

GEFELICITEERD!!!
Hierdepiephoeraaaaa, Ties van harte gefeliciteerd! Bridges en man jullie ook met je kleuterzoon naturlijk. Was 'ie verrast met Superman op het raam? En wil kleine drikftkopje zich een beetje gedragen vandaag?

Amalia, dapper, vakantie geboekt!

Suus, wat had Trix over virtuele contacten dan? Wanneer ga je weer werken, morgen al?

Mal, wat vaag zeg, met dat hert... Sowieso ook vaag dat jullie weer naar huis moesten. Ze kunnen toch ook op je 06 terugbellen?

Jin, dat was een vluggertje in de speeltuin.

Een tsjoerie van de dochter, mooi is dat, hahaha!

Ben ik zomaar helemaal alleen thuis. Kind is bij mijn ouders blijven logeren gisteren en vriend is naar zijn moeder voor familiegebeuren. Ik zou natuurlijk aan al dat achterstallige huishoudwerk kunnen beginnen. Maarja..
Hieper de piep hoeraaaaaa voor Ties!

Nog veel plezier!

quote:enka schreef op 24 december 2009 @ 12:03:

T maakte vanmorgen zijn laatste vakje open van de adventkalender, komt R weer binnen (die was Quispel uitlaten) en die zegt "Heb je nou geen chocolaatje voor papa bewaard?" Waarop T kort maar krachtig zegt "Nee, jij was te laat."
En zo zijn de kerstdagen al weer over. Het was heel gezellig, samen met mijn ouders, broer/schoonzus/nichtje. Meisje heeft heerlijk gegeten van de gourmet (vorige keer vond ze het maar niks).

En jullie hebben het ook gezellig gehad lees ik.

Mal, wat een goed nieuws van oma en van het functioneringsgesprek van Malman.

Ha, die Julius. Voor een kat is het ook niks om buiten te zijn. Sita verdeeld haar energie in huis, rent trappen op en af en speelt met plastic vorkjes van Lianne.

Ai, een edelhert dood aan de kant. Vreemd dat 'ie weg was. Ik heb een keer een ree tegen mijn auto gehad. Alleen de zijkant, maar de schade was aanzienlijk.

Jin, gezellig naar het circus geweest. Leuk! Oudste van jou krijgt vast een technisch beroep :-)

Amaal, wat lief hoe L. op jouw jurk en buik reageert

Een zwemmende Desteny. Mooi.

En al vakantie geboekt, lekker joh!

Bridges, fijn dat meisje weer aan het opknappen is. Niet gezellig met driftbuien maar misschien moet ze haar energie kwijt? Hopelijk snel over.

Hel, hai. Lekker chillen.
Gisteravond was Lianne ineens erg overstuur. Ik stond met haar in de badkamer, had haar tanden gepoetst, stond mijn eigen tanden te poetsen. Ze zei iets wat ik niet verstond en stond voorovergebogen over de wc. Toen begon ze hard te huilen, echt verdriet, schokkende schoudertjes. Ik vroeg wat er was, maar ze kon het niet duidelijk maken. Op schoot genomen en alleen maar tegen me aan gehouden, ze hield me stevig vast, dikke tranen. Toen ze wat rustiger werd vroeg ik haar of ze kon vertellen wat er was. Ik begreep iets met 10 jaar en 'als wij weggaan'.

Ik dacht na of ik iets had gezegd, maar kon niks bedenken. Toen ze weer wat rustiger was vroeg ik haar nog een keer:"Als je 10 jaar bent gaan papa en mama weg?"

Ze keek me aan en begon weer hardverscheurend te huilen en ja.... als ze tien jaar was gingen wij weg.

Dus ik:"Ach schat, wij gaan niet weg". Man erbij geroepen en die heeft ook wat op haar in gepraat. Langzaam werd ze wat rustiger en begon M. grapjes te maken waar ze om moest lachen.

Ik ging met haar naar haar kamer en dacht dat het over was. In haar kamer ging ze onder haar dekbed liggen en ik zei dat ze haar pyjama nog aan moest. Ze had het net aan of ze begon ineens weer hard te huilen. Weer hetzelfde en later was het met grote snikken: als ik heel oud ben dan zijn jullie er niet meer.

Toen hield ik het zelf ook niet meer droog, dat intense verdriet van haar....

Dus ik zei:"Nou gaat mama ook huilen". Daarna heb ik haar wat afgeleid door een knuffelbeest en heb ik Jip en Janneke gelezen. Toen is ze in slaap gevallen.

Vanochtend was het eerste wat ze zei:"Ik blijf altijd bij jullie mama". Toen heb ik maar gezegd dat dat inderdaad zo was.
Och Kokos, daar moet ik zelfs door het scherm heen van huilen, zo'n enorm kleuterverdriet... Kan je nagaan wat er allemaal in die hoofdjes omgaat, en hoe vermoeiend en verwarrend dat soms voor ze moet zijn. Je kon 'dr zeker wel platknuffelen vanochtend?!
Zo, iedereen aan het uitbuiken? Wij hebben vandaag na alle drukte een lekker dagje niets, heerlijk. L werd al om 5.30 wakker maar met wisseldiensten hebben we toch nog een beetje uit kunnen slapen. Net nog even uitgewaaid en nu lekker aan het nietsnutten.

Amalia, wat lief van L en wat lekker die vakantie in het vooruitzicht! En ook best stoer van je.

Kokos, wat zielig dat verhaal van Lianne, heeft ze iets ergens gehoord of op tv gezien? En jullie hebben dus ook lekkere dagen achter de rug.

Bridges, veel plezier vandaag (kaartje komt later want hij past niet door de brievenbus ) Heb je een foto van je raamkunst?

Hel, jij dus ook een lekker trainingsbroekdagje, nee nu niet HH dingen gaan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven