Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, gefeliciteerd met Ties!!! Misschien dat ik mezelf niet kan bedwingen en even langsrij om Superman te zien.. :-)

Kokos, wat sneu!! Haar fantasie was op hol geslagen door iets wat ze hoorde misschien? Heb je er nog over nagepraat vandaag?

Dat gaat echt hard, Amalia!! Goed dat je bewust geniet. Hoe is je omvang?

Hel, net even aangekondigd dat we morgen naar E. gaan. Kan ie alvast aan het vrije idee wennen haha.

Ik ga zonder Tom Tom, lekker ouderwets met de Routeplanner. Zie je vanaf een uur of half 11!

Gaat goed hier, dankje Jinny! Kerstdagen vielen mee t.a.v. eten en vermoeidheid. Nog 8 dagen en dan de echo, schiet op he. Gaan we eens kijken of zich er een wezentje schuilhoudt..

Jij wat meer rust over oudste? Nu er serieus naar je verhaal is geluisterd?
quote:Jinny schreef op 27 december 2009 @ 12:03:

[...]

Der Ties lieve schat, het is der Ties!Lieve schat, ik spreek nog altijd mijn moerstaal heur
Ach die arme Lianne, wat een verdriet. Hoe kwam ze daar nou ineens bij? Arme mama ook, daar breekt je hart van zulke tranen.
Heerlijk, ordinaire spaghetti na de kerstdagen. Gaat er goed in moet ik zeggen
Zo, even uitbuiken van het uit eten net. Vanmmiddag 2 uur in de Monkey Town rondgehangen en daarna met de kinderen uit eten gegaan. Heerlijk visje gegeten. Lekker op tijd terug, ook fijn

Hel, The Lady zei dat we niet zoveel moesten Twitteren en sms-en (?????) maar meer persoonlijk contact moeten zoeken ofzo.

Kokos, wat zielig!!! Oh verschrikkelijk zoiets. Had ze ergens iets gehoord of op tv gezien? Je kan het niet achterhalen dan hè? Verschrikkelijk, zulk echt verdriet. Heel sneu. Ik zou ook meehuilen hoor.

Bridges; verjaardagverslag!!! Geen zieke Ties dit jaar (hij was tot nu toe elk jaar ziek toch of was hij dat niet?).

Star, spaghetti; altijd goed!
Ties, gefeliciteerd met je 4e verjaardag!

Bridges, man en zusje: gefeliciteerd met de grote knul!

Hoe is de raamschildering geworden dit jaar?

Leuke dag gehad?

Gaat de tijd toch snel, heel cliche, maar heel erg waar!

Verder niet bijgelezen, maar wilde even Ties feliciteren en ben weer weg nu.

Kom snel weer kletsen en lezen!

Groetjes!
Hallo!!!

Dank voor de felicitaties! We hebben hier zio'n enorm leuke dag gehad! Hij was echt helemaal blij, jarig, vrolijk en leuk. Hebben nog nooit zo'n leuke verjaardag gehad. (Los van het feit dat hij inderdaad eindelijk eens geen koorts en zo had) Hij ging al blij naar bed gisteren en kwam vanmorgen enthousiast onze kamer binnen. Helemaal in zijn nopjes met die auto en later beneden nog de fiets. Helemaal goed, hij rijdt er de hele dag binnen rondjes op. Daarna een mega visite, hele huis vol. Echt vol en ozo gezellig! Kind verwend. 's middags alleen nog 2 stellen vrienden dus toen heerlijk met borreltje erbij gezeten en daarna kindjes blijd naar bed. Meisje heeft zich prima gedragen. Vanmiddag wel driftbuitje, maar dat mocht de pret niet drukken. Dag was echt leuk!

Ga zo even foto's plaatsen...
Gezellig Bridge! Benieuwd naar de foto's.

Mijn baby is een geinponem aan het worden, ze speelt spelletjes tijdens het drinken. Loslaten, naar mij grijnzen en vervolgens met een hoop geluid als een piranha weer op borst te storten, mijn reactie vanuit haar ooghoeken in de gaten houdend. Heel schattig
Ah. Dat klinkt heel lief Star!
Oh, wat lief!! Vreet je 'r niet op?

Bridges, het zag er SUPER uit bij je, heel gezellig!! Fijn dat het nu een echt geslaagde verjaardag was. Traantje weggepinkt?
Bridge, klinkt als een leuke verjaardag! Fijn hoor.

Star, aaaah, dat klinkt wel erg lief!

Compu, fijn dat je snel de 1e echo hebt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, waar is J.'s party ook weer?? Was even B&B aan het zoeken. Ben je druk met voorbereidingen?
Compu, het staat op de hyves!

Ik zal volgende week ofzo eens een lijstje maken van wie komt en wie wat meeneemt.
Aaaah, een klein piranjaatje aan de borst, liehief!

Dat klinkt als een supergeslaagde dag Bridges, heerlijk!

Compu, we zien jullie morgen verschijnen! Gezellig. Kan Trix op ons in elk geval niks meer aan te merken hebben.
Foto's op onze website...
Leuke foto's Bridge, knappe superman zeg! En wat een boel kadootjes!
Au au, ik hoop dat het een lief piranhaatje is

Bridges, klinkt helemaal top!!! Die fiets fietst dus goed? Ha, goed nieuws.

Compu, ben je langsgereden bij Bridges of even op de koffie gegaan?

Hel gezellige Compudate dus morgen. Have fun!
Ha, vanmorgen in alle vroegte naar de Lidl gegaan en het laatste skipak in de goede maat weten te bemachtigen in de drukte echt een hele lillike rooie, maar Jonathan vond hem wel mooi en ging het skipak knuffelen
Goedemorguh!

Iedereen een fijne kerst gehad?

Wij waren ook al vroeg bij de Liddl om ook een skiset te scoren. Ik vind ze hartstikke leuk ( ik heb wel de set, vond het aan een ding geval, ook niet zo fraai heb jij die?)

Hier wel een fijne kerst gehad, alleen weer een kerst om nooit meer te vergeten. Wij waren 1ste kerstdag naar kindje wiegen, en toen we terug kwamen bleken we er niet in te kunnen....

Manlief had de verkeerde sleutels meegenomen....HANDIGE HARRY...

Nog een half uur geprobeerd om binnen te komen via de betere weg zeg maar, en toen was bammie het zat en heb ik maar een ruitje ingetikt....

het zal ook eens een keer normaal gaan hier X_D
Ze hadden de setjes niet meer in de goede maat (vanaf maat 122-128), anders had ik ook liever de set gehaald. Maar voor nu is het even beter dan niks, en Jonathan vind hem wel mooi (is gek op felle kleurtjes ). Hoe laat was jij in de Lidl dan? Ik had opgezocht dat hij half 9 open was, dus ik er naar toe, was hij allang open en van alles ook al weg. Irritant.
Wij waren er 10 over half 9 ofzo.

Ik heb maat 122-128 gekocht. Het is voor volgend jaar namelijk. Het was hier ook al ver op, echt niet te geloven, volgens mij liggen ze in slaapzak voor de deur, hahahaha

Maakt ook niks uit, als hij het maar lekker warm heeft.
Ja, dat vind ik ook! Welke kleur heb jij gehaald? Ik vond die aquablauwe zo mooi van dat setje. Jonathan groeit denk ik niet zo hard dat hij volgend jaar al in maat 122 kan.
Ohh Ties: Gefeliciteerd man, met je kleutershap

Fijne dag gehad las ik, Bridges en wat een berg kadoos. Echt een prachtige fiets, stoer!
Ben benieuwd of Mamax ook nog is gegaan voor de skipakjes.
quote:Maleficent schreef op 28 december 2009 @ 10:30:

Ja, dat vind ik ook! Welke kleur heb jij gehaald? Ik vond die aquablauwe zo mooi van dat setje. Jonathan groeit denk ik niet zo hard dat hij volgend jaar al in maat 122 kan.

De rode hebben we, lekker fel.

Ja die aquablauwe had ik ook wel gewild (je bedoeld toch die felle blauwe?), maar die was echt voor meisjes zat een soort van bloem applicatie op.

Ik weet ook niet hoor of Juul het past volgend jaar, maar als het te groot is vind ik het geen punt ( al draagt Juul nu 116 van jas, dus dan zal hij volgend jaar wel daar in hangen denk ik). Ik vind de Jasjes wel vrij klein vallen overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven