Mutsen in de mist

20-11-2009 16:47 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
en waar het op slaat... ik heb geen idee! maar het bekt wel lekker
Die hebben we gelukkig niet gevonden. Pamman lag al blauw om mijn pogingen om een bal te raken bij tennissen en hoe vaak ik daarbij op mijn snufferd ging (op tv dan hé ) En dat terwijl ik 15 jaar getennist heb!
Dit zit geloof ik bij de Fit bedenk ik mij nu.

Het viel mij ook allemaal vies tegen. Moet hem ook weer eens aanslingeren, dan beweeg ik wat vaker .
Mijn huidige pens bezien moeten we dit ook vaker doen
Ik ga eensch kijken of ik mijn echtgenoot mee kan de sleuren naar de echtelijke sponde (heb je geen Wii meer nodig )

Weltrusten
Hahahaha

Ik ga ook naar bed. Ga alleen niet naast die snotterende, hoestende en snurkende vent van mij liggen. Dan slaap ik voor geen meter, dus die Wii heb ik echt nog wel even nodig

Trusten kerstmutsjes
Lidl heeft vanaf maandag ook sneeuwlaarzen in de aanbieding maar ik heb niet gezien welke maat, denk eigenlijk eerder kindermaten dan hele kleine maten.

Vorige week hadden ze bij de Schoenenreus ook nog wat blauwe in maat 20/21, maar dat zal inmiddels misschien ook wel op zijn. Als ik het geweten had had ik ze voor je meegenomen hoor.

Zo pfffff.... uitgegeten voor de komende weken denk ik. We hebben gegrild vnavond maar er was veel te veel, bij mijn ouders is er ook altijd veel te veel eten. Maar het was wel heel gezellig.

Kindjes zijn 2 dagen veel te laat naar bed gegaan, vanmorgen sliepen ze gelukkig uit, hopelijk morgenochtendd ook.

Probeerde bij mijn ouders thuis nog hier in te loggen maar dat lukte niet, kwam steeds niet op het forum door één of andere foutmelding.

Goedemorgen!

Mannie was om half 7 wakker, Mini lag bij mij dus ik heb hem bij Pamman gelegd zodat zij niet wakker zou worden (en in de hoop dat hij nog even zou slapen). Pamman zat vroeg beneden Mini werd pas om 10 over half 9 wakker. Lekker.

Kinderen staan weer te bowlen. Pamman heeft een Wii gekocht via Marktplaats, die gaat hij vanmiddag ophalen. Strakjes hebben we een doop. Ik ga ontbijt maken.

Esmee, ik heb op de site van de Lidl gekeken maar ik zag alleen meisjessneeuwlaarzen en er stonden geen maten bij. Ik moest mijn postcode invoeren, wellicht is het bij een filiaal bij jullie anders.

Mini gooit steeds 'stwikes'
Zo zingt Mini al dagen "romleren is moeilijk te leren". Jongleren kan ze wel uitspreken, maar niet zingen .

Dank voor de tip. In buurdorp hebben ze ook jongenslaarzen staat er. Zien er wel groot uit, maar zeker de moeite waard om te gaan kijken. Eigenlijk heeft hij maat 19, maar dat is echt onbegonnen werk. Wel schattig die kleine voetjes, maar onpraktisch

Zie ook chocoladefontein in de aanbieding. Hoop dat ik mijzelf in bedwang kan houden haha.

En Citro hebben jullie uit kunnen slapen? Wij tot 6.45 uur en dat is best wat hier.

Nu zitten Mannie en Mini samen hamertje tik te doen, heel lief.

Ik maak boodschappenbriefje voor morgen. Er komen 2 vriendenstellen en iedereen maakt tapas. Zin in!
ik zou me nú wel in kunnen houden met de chocloadefontein; heb ternauwernood een spijkerbroek aan kunnen krijgen (moest echt op bed gaan liggen ) dus na Oud&Nieuw moet er hoognodig actie worden ondernomen.

Mijn neef en nicht hadden gisteren dus ook de WII meegenomen en Poek en Slof waren er niet bij weg te slaan. Poek kon redelijk bowlen, maar als iemand haar wilde helpen werd ze toch een partij fél.Ongelooflijk wat een draakje heb ik gebaard. Slof keek zijn ogen uit en zei steeds 'Ojee!' of 'Bijna!' als Poek ballen omgooide. Heel komisch.

Misschien inderdaad maar eens op MP kijken; aan de andere kant vind ik ze eigenlijk ook nog wat te jong voor een spelcomputer, of ben ik nu een ouderweste muts?

oja, Poek had nog een leuke"mam, die kip boven je tanden, zie zorgt er toch voor dat je tanden niet uitvallen?' Kip? Als je weet dat ze elk stukje vlees consequent kip noemt, komt het wel wat logischer over.
Ja hoor moppie, die kip houdt je tanden bij elkaar .

Mmm, dank voor de waarschuwing. Ik moet ook niet zwaarder worden inderdaad.

Wij hebben een Wii, maar dat weten de kinderen niet. Zijn er nog nooit mee in aanraking gekomen, dus herkennen hem ook niet. Mannie mag pas sinds een half jaar op de computer, dus ik vind het wel prima.
Man is ook hevig geinteresseerd in een wii, maar van mij hoeft het nog niet eigenlijk.

hahaha, kip, hoe verzint ze het.

Bij ons is trouwens ieder stukje vlees of vis (of vega) : worst. Mandarijn wordt dan ook boos als ik zeg dat we vissticks eten; Nee! is worst! ok dan, jij worst, wij vissticks

Het viel niet tegen, 7 uur Limoen doorgelekt, gelukkig alleen d'r pyjamabroek, dus met een droge pyjamabroek heeft ze nog een uurtje geslapen (of is in bed gebleven in ieder geval).

Wat trouwens nog wel erg grappig was: mijn moeder had kleding voor de kinderen gekocht, voor Mandarijn een leuk vestje, met, pandabeertjes, dacht mijn moeder. Waren dus doodshoofden, had ze niet gezien Ik begrijp uberhaupt niet waarom ze bij H&M voor kinderen kleding met doodshoofden verkopen, maar goed, het was verder wel een leuk vest, dus nu heeft ie een vest met doodshoofden.
Wat grappig, half Nederland heeft volgens mij de afgelopen dagen geWII-t - met de WII van de andere helft van Nederland. Wij niet trouwens, wij hebben een hele klassieke kerst-met-familie gehad. Man is er een beetje ziek door geworden en ligt nu in bed. Pluis ook, maar die maakt zoveel kabaal dat ik denk dat hij Man behoorlijk wakker houdt.

Na het kerstdiner lag hij in zijn bed "amuselepel!" te roepen.

Pammie, wat is Mannie toch een klein ventje! Vorig jaar nog maat 23? Pluis is nu al ongeveer aan maat 24 toe.

Wat bij jullie worst heet, heet bij ons ham, Citro, maar het werkt wel precies hetzelfde. Kip is de enige uitzondering: dat is Kip-tok-tok-tok. Eerst vertikte hij het kip te eten, dus wij dachten al een heel principieel vegetariertje in huis te hebben, maar inmiddels is hij over zijn bezwaren heen gestapt.

Blgh, ik heb net iets teveel chocolade naar binnen gewerkt, en ben nu misselijk. Broeken dicht wordt hier ook een probleem. Voor een deel komt dat door groeiende buik, maar iets minder eten de afgelopen week was ook wel verstandig geweest.

Sok, wat verwacht Zusnl eigenlijk? Dat broer helemaal geen bezoek krijgt? Dat de rest van de familie wel in haar plaats gaat?
Geloof dat ik dan ook een klein ventje heb, of is Pluis zo groot? Mannie heeft hier maat 26 en Mini maat 23 (aan de grote kant).

Doodshoofden zijn niet mijn ding. Dus ik snap je verbazing Citro.

Ik ga bij Mini zitten, die is als enige ook wakker.
Hier slaapt inmiddels iedereen, inclusief de kat, behalve ik dan.

Pluis heeft nu schoentjes maat 23, maar daar gaat hij het einde van de winter niet op halen. Het was geloof ik wel een maat 23 die een beetje klein viel, maar hij is ook wel echt veel jonger dan Esmini en Pammannie. Geen idee of jullie kinderen kleine voetjes hebben of die van mij grote schuiten.

Doodshoofden laat ik ook maar liever hangen in de winkel, maar als je ze nou kunt vermommen als panda, ok
humor; die moeder van jou, Citro. tijd voor een leesbril?

Slof heeft hier maat 24 en heeft duidelijk grotere voeten dan Poek.
Ik ben toch maar aan de grote schoonmaak begonnen hier, want men, wat een zooi. Ik werd er sjag van gewoon.
Hier ook grote schoonmaak. Mooie stok achter de deur dat er morgen visite komt die kind te slapen legt. Moet de bovenverdieping ook .

Onze kinderen hebben kleine voeten Miffy. Esman heeft ook kleine voeten en ik ben geloof ik gemiddeld met maat 39. Ze doen keurig een seizoen met hun schoenen dus mij hoor je niet klagen!

Ik ben tomatensoep aan het maken. Lekker makkelijk met stokbrood met verschillende kaasjes erbij.

Kinderen vroeg in bad hebben we bedacht en dan vroeg in bed haha. Ze hebben niet een al te best humeur dus 19.00 uur moet lukken .
Wij ook tomatensoep, met verschillende soorten brood en kaas
Hé da's toevallig!
wij eten varkenshaas en kerst-aaardappeltjes en broccoli.

Ben vanmiddag met mijn vader naar mijn broer geweest en nu is mijn vader hier. Af en toe valt-ie even weg waar Poek dan weer een foto van maakt. en hij zit zich steeds af te vragen wat ik nu aan het 'tikken' ben

Schoonmaakster komt hier dinsdag, das vroeg genoeg. Maar kan me voorstellen dat de zooi je af en toe naar de strot vliegt.

oja, vriendin zit vast in de VS; zou gisteren komen vliegen, maar ging niet door. Dinsdag nieuwe poging, ben benieuwd.
Ik wil wel een schoonmaakster, Remman niet :(
Dan moet Remman het voortaan maar regelen lijkt mij .

Ik wil ook een werkster, Esman ook wel. Nu nog eentje zoeken...

Da's een aardig verschil zeg, donderdag of dinsdag. Hoop dat ze het wel leuk heeft nog daar dan.
Tja, dat zou hij ook doen. Maar ja
Zo, we zijn ook weer terug van onze ronde NL. Ben nu wel redelijk afgefikt: het is ook weer ouderwets druk deze kerstvakantie. Veel vrienden uit buitenland die langs komen, kerstdagen bij familie, A-man tussendoor nog jarig en dan is het alweer oud en nieuw. Eigenlijk is het gewoon idioterie zat ik me te bedenken en wil ik gewoon een paar dagen met zijn vijven doorbrengen. Maar goed, op zich waren kerstdagen wel heel gezellig, alleen wat waren de kinderen DRUK. Veel te laat naar bed, te vroeg weer op en daar worden die van mij nogal hyper van (en dan druk ik me nog genuanceerd uit). Op tweede kerstdag hebben we ze voordat het bezoek bij mijn moeder kwam maar even een uur lang een grote buitentrap op en neer laten rennen en springen.

Nu dus weer proberen het spul in het normale ritme te krijgen.

Wat een kleine voetjes hebben ze bij jullie Esmee en Pammie. Maby gaat hier al richting maat 24 en Ot en Sien hebben alletwee al een tijdlang maat 30. Snowboots in kleine maten volgens mij wel bij de Schoenenreus, hoewel het nu wel moeilijk zal worden na alle sneeuw van de afgelopen dagen.
Schoonmaakster is trouwens IDEAAL. Ik wil nooit meer zonder en heb postuum spijt dat ik het niet 10 jaar eerder heb gedaan.

En hier geen WII. Sowieso zitten de kinderen hier eigenlijk nooit achter de computer, het interesseert ze weinig en ook spelletjes enzo vinden ze niet interessant. Zo mocht Ot meekijken/spelen op de DS van neefje gisteren (ik dacht dat vindt hij vast interessant en dan zit hij even stil), maar hij vond er niets aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven