Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Hallo Sabrina,

ik weet sinds een week dat ik zwanger ben van de tweede. Ik ben 26 april uitgerekend, maar zou graag hier willen schrijven. Op het april-forum zijn ze al met zovelen en al wat verder zwanger. Ik ben vandaag 5w1d zwanger.

Ik ben 34 jaar, getrouwd en heb een dochter van net drie. Ik hoop dat we snel met een leuk clubje zijn.

Jij bent nu iets meer dan 4 weken zwanger he? Wist je het voor de test al? Heb je al kwaaltjes?

Groetjes, Plevier
Daar is dan het volgende mei-topic :-)

Gefeliciteerd! Een jaar geleden kwam ik er nu ongeveer zelf achter dat ik zwanger was. Mijn baby kwam uiteindelijk in april, maar was wel uitgerekend in mei. Kan je uit ervaring vertellen dat mei babies geweldig zijn!

Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap en er komen vast snel mensen die zich bij je aansluiten.

Geniet ervan, want het cliche is zo waar --> het gaat erg snel allemaal!!
Van harte gefeliciteerd allemaal!!!

Geniet lekker van deze tijd....het gaat allemaal zo snel! Ja, ik ook al ;)

Groetjes Pinky

Mamma van Stijn (26-05-2007) Dat 'mamma' blijft wennen
Hallo Plevier,

Heel gezellig dat je hier wil komen kletsen.

En idd meiden de tijd vliegt voorbij. Zo weet ik nog dat ik in oktober 2005 er achter kwam dat ik voor het eerst zwanger was en nu hebben we nog geen maand geleden de 1e verjaardag van onze dochter Eveline gevierd!!!

Het is een hele vrolijke, tevrede meid waar ik mijn handen al vol aan heb. Ik ben sinds deze maand officieel huismoeder en vind het heerlijk. Zeker nu ik gezien heb hoe snel het allemaal gaat.

Eveline is trouwens 12 dagen na uitgerekende datum geboren!

Ik ben 24 jaar en woon op dit moment nog in Amerongen en ga ergens in het 1e kwartaal 2008 verhuizen naar Doorwerth!

Nou weer een heel bericht van mij.
oh ps niet reageren bij eveline haar site over haar broertje, want er zijn familieleden die het nog niet weten!

haha
of zusje haha
Ha het mei 2008 topic! De mei 2007 mama's zaten al op jullie te wachten...

Meiden, van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap. Mei-babies zijn COOL!

Sissi (mama van Joran, 20-05-2007)
Gefeliciteerd dames! Ook ik heb een mei-kindje, maar wel een illegaal mei-kindje. Was eigenlijk pas in juli 2006 uitgerekend, maar mevrouwtje kwam meer dan twee maanden te vroeg. ZO graag wilde ze in mei geboren worden!

Mei-kindjes zijn leuk! (ookal zijn ze illegaal ).

Ik schrijf nog steeds elke dag met de meiden die ik hier heb leren kennen op een eigen forum, je kunt ontzettend veel aan elkaar hebben.

Geniet er van!!!
Hoi meiden,

Hier ook een mei-mama 2007, ik was 4 mei 2007 uitgerekend, maar mijn meisje besloot toch een april kindje te worden.

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan, de cliches zijn waar...het gaat zo snel!

Ik hoop dat jullie net zo veel steun, plezier en gezelligheid hebben als wij op ons mei 2007 forum hebben

Liefs Snoetie, mama van Charissa 29-04-2007
Wow daar issie dan eindelijk: een mei 2008-topic. Zelf schrijf ik mee op het mei 2007 topic, al is mijn zoon op 22 april geboren.

Toevallig had ik precies vandaag een jaar geleden een positieve test! Het resultaat ligt nu boven heerlijk in dromeland!

Geniet er van meiden, het is zo bijzonder! Voor je het weet heb je een kleintje!

Liefs, Eef
Zo daar ben ik weer!

Tot nog toe gaat alles goed, alleen begint de vermoeitheid weer een beetje toe te slaan en daar had ik bij eveline ook last van. Maar als dat alles is ( net als de vorige keer ) vind ik het prima.

Vandaag heb ik het shirt binnen gekregen die ik voor Eveline besteld heb bij koterkado.

Het is een roze shirt bedrukt met paarse letter: "Ik word grote zus!!!"

Morgen ga ik naar mijn ouders en dan trekken we dit shirt aan.

Oma doet altijd haar jas uit dus ik ben benieuwd hoelang het duurd voor ze het ziet!

Hoe is het verder met jou Plevier? Hoe voel jij je?
Hoi Sabrina en Plevier,

Gefeliciteerd met de goede berichten!!!!

Als de positieve testen van vandaag kloppen ben ik ook zwanger van een mei-kindje! Zou het leuk vinden om dan mee te schrijven. Tís voor mij nog heel onwerkelijk en heel pril, dus wacht nog even rustig af..maar word wel al stiekum steeds blijer..Ben zelf ook geboren in mei en ben rond 4 mei uitgerekend.

Liefs van Joy
Ja, ik weet het, ben er snel bij... afgelopen zaterdag zw.schapstest gedaan, moet die dag eigenlijk ongesteld worden.... YESSSS zwanger! Als mijn eigen berekening klopt ben ik 3 mei uitgerekend. Dit wordt ons 4e kindje, we hebben al een zoon van ruim 2 1/2, en afgelopen mei ben ik bevallen van een helaas overleden tweeling na een zwangerschap van 19 weken... Zoals jullie begrijpen is deze zwangerschap voor mij heel erg spannend, ben het vertrouwen een beetje kwijt. Ben dus wisselend enthousiast, eerlijk gezegd durf ik nog niet suoer blij te zijn.

Gelukkig heb ik 13 september de eerste echo al, hopelijk is alles goed en kan ik, al is het wat wiebelig, op een roze wolkje gaan zitten.

--------------------------------------------------------------------------------
Hé Joy en Hayat,

Heel erg leuk als jullie hier mee willen schrijven. Ik ben net zo vroeg als jullie hoor!

Ik heb woensdag getest terwijl ik donderdag ongi moest worden. Haha vast een voorgevoel.

Ik ben 1 mei uitgerekend van mijn 2e kindje.

Het is wel leuk dat wij dan allemaal zo heel dicht bij elkaar uitgerekend zijn.

Joy ben jij zwanger van jouw eerste kindje?

En Hayat wat lijkt me dat zwaar zeg...een miskraam en al helemaal van een tweeling, ik kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed mag gaan.

Ben benieuwd 13 september naar de echo! Ik ga voor je duimen
Lijkt me ook heel leuk om hier te schrijven!

Sabrina, heb jij jouw ouders het goede nieuws al verteld?

Ik heb gisteren de data nog eens opnieuw uitgerekend en ik kom op 6 mei uit. Ik had afgelopen dinsdag een dun streepje en gisteren bij de Clear Blue digitaal de duidelijke boodschap Zwanger. Dit is inderdaad de eerste keer dat ik zwanger ben, vorig jaar getrouwd (de "ware "laat tegengekomen, ik ben nu 37) en we waren sinds deze vorige maand net begonnen met klussen. Ik kan het bijna niet geloven dat het zo snel raak is. Ik ben vandaag naar de huisarts geweest en wordt doorverwezen naar de gyn in september. Heb een medische indicatie doordat ik vorig jaar (precies op de dag 1 jaar geleden hoorde dat ik een lis moest ondergaan aan de baarmoedermond vanwege matig afwijkende cellen. Is allemaal goed verlopen, maar zou net in september een tweede controle uitstrijkje krijgen.

Alles wat ik nu voel is compleet nieuw en spannend!! Gisteravond voelde ik heel duidelijk dat mijn borsten aan het veranderen waren en ik zag opeens duidelijke aders erop aan de bovenkant. Verder heb ik het ook sávond heel koud en kruip ik dicht tegen Joyman aan,hihi. Ben trouwens niet misselijk (hopen dat het zo blijft!

Voelen jullie al beginnende zwangerschapsverschijnselen? veranderen
Hé Joy,

Toevallig heb ik gister het grote nieuws aan mijn ouders verteld, d.m.v. een shirt die mijn dochter aan had met Ík word grote zus!!!' het duurde even voor ze het zagen, maar de reacties waren heel leuk!

Ik heb soms last van moeheid en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook, maar als dat weer alles is vind ik het niet erg.

Heb jij het al verteld?
He Sabrina,

Wat een leuk idee dat t-shirt! En wat een ideale zwangerschap heb je gehad bij de eerste. Daar teken ik ook voor! Ik heb het ook al (gisteren) aan mijn ouders en schoonouders (vandaag) verteld. Ook aan mijn beste vriendinnen (die hadden het mij ook zo snel verteld). Iedereen was erg verrast en blij. Verder houden we het stil, tot de eerste echo en testen. Vannacht heb ik een paar uur wakker gelegen, helemaal hyper van dit onverwachtse nieuws, blij en ik vind het ook een beetje eng. Ben heel benieuwd wanneer zich hier nog meer mei-schrijvers gaan melden.. Dan kunnen we hier een geheim feestje vieren!
haha ik had het ook de eerste nacht na de test dat ik slecht in slaap kwam. Is toch weer spannend!

Ik hoop in ieder geval ook dat er meer mei-moeders komen!

Nou ik ga mijn meis in bed leggen
Ik voel eigenlijk niet veel van de zwangerschap tot nu toe. Het enige is dat ik vreselijk verstrooid ben, had ik de vorige keren ook. Sleutels in de deur laten zitten, niet mee weten hoe ik een apparaat moet resetten op mijn werk, terwijl ik er al jaren mee werk... Maar verder hoop ik dat het net als de eerste keer zal zijn, toen had ikafgezien van maagzuur op het eind nergens last van. Onze ouders weten het, en een goede vriendin van me. En mijn zus niet te vergeten. De rest wil ik het echt pas vertellen al ik 12 weken ben, dan is ook de uitslag van de vlokkentest bekend.
Die verstrooidheid herken ik ik vergeet nog bijna mezelf..

Verder ben ik ook moe en voel ik van alles in mijn buik, tís ook allemaal nieuw...Blijft ook onwerkelijk, af en toe denk ik zal ik een nieuwe test doen? Maar ik hou mezelf in...heb vanaf vorige week al getest (had zo'n voorgevoel) maar dat was een week te vroeg. Dus al heel wat geld uitgegeven aan testen deze maand.

Hoe gaat het bij jullie?
Hehe, viva kent me weer. Ik kon alleen reacties plaatsen bij beauty....

Welkom Joy en Hayat, leuk weer wat zwangeren erbij. Hayat, wat verdrietig voor jullie om jullie baby's te moeten verliezen.

Joy, leuk hoor, zwanger van de eerste, het is dan allemaal zo nieuw. Gelukkig kun je aan ons van alles vragen, wij zijn zeer ervaren haha.

Hier alles goed hoor. Ben ook verstrooid, lastig is dat he? Verder een zwaar gevoel in mijn buik, af en toe misselijk, borsten a la Pamela (met prachtige aders erop) en een taille die aan het verdwijnen is. Jeetje, bij de vorige had ik al zo snel allerlei kwaaltjes, maar dit slaat alles. Wij vertellen pas na de eerste echo aan de buitenwereld dat we een kindje krijgen. Als ik 7 weken ben zal ik vk eens bellen.

Ga nu naar bed, want o ja, ook errug MOE!!

Groetjes, Plevier

5w6d
Dames,

Ik wil me ook graag "aanmelden" voor het Mei 2008 topic.

Wij zijn namelijk ZWANGER. Vandaag 3x positief getest.

Als het klopt ben ik 6 mei uitgerekend!

Gr Kive
Heey meiden,

Wat gezellig het worden er steeds meer!

Hayat ik heb gelukkig niet echt last van die verstrooidheid. Ik moet af en toe tegen mijzelf zeggen dat ik zwanger ben. Ik had eerst dat ik erg moe was, maar dat valt nu eigenlijk de af gelopen dagen ook erg mee! Soms wat trekkerige spieren en banden onder in mijn buik en ja een vreselijk goed werkende neus! Weet je trouwens waardoor je je kindjes ben verloren? Of wil je het er niet over hebben? Kan ik ook begrijpen hoor!

Joy ik liep toevallig vandaag in de kruidvat en toen dacht ik ook zal ik nog een test voor de zekerheid kopen...maar ja dan was ik allang ongi geworden. Maar ik begrijp precies wat je bedoeld, want met mijn 1e zwangerschap hed ik dat ook.

Plevier ik hoop dat je kwaaltjes niet erger worden...en ja die vermoeidheid had ik de vorige keer ook, maar tot nog toe is het niet vreselijk erg gelukkig.

Kive welkom op dit topic!

Inmiddels is Eveline druk aan het kruipen, staan en stappen....heerlijk zo'n pientere meid om je heen de hele dag.
naam leeftijd kindjes uitgerekend

Plevier 34 1 26-4-2008

Sabrina 24 1 1-5-2008

Hayat 3 3-5-2008

Joy 37 4-5-2008

Kive 6-5-2008

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven