Mode & Beauty alle pijlers

Webshops acceptgiro

28-12-2009 12:28 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Weten jullie webshops voor kleding waar je betalen kunt met acceptgiro?

Ben nog zo ouderwets dat ik geen internetbankieren ter beschikkig heb...

Groeten.
wehkamp
h&m
doe geen moeite TO reageert toch nooit.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
neckermann

heine
esprit
of regel internetbankieren... veel makkelijker
quote:kitty elastic schreef op 28 december 2009 @ 12:54:

of regel internetbankieren... veel makkelijkerpsies is echt veel makkelijker dan het misschien lijkt...je gaat er geen spijt van krijgen
quote:kitty elastic schreef op 28 december 2009 @ 12:54:

of regel internetbankieren... veel makkelijkerja, dat natuurlijk sowieso, maar verstandig is het niet om bestellingen te doen bij webshops die betaling vooraf vragen, ik ben nu al vanaf september bezig om mijn geld (ca. 200 euro) terug te krijgen voor 'n niet geleverde zending van sportscheck.nl (dus wat je ook doet, bestel niet bij dat oplichtersbedrijf!!!)
En ook geen Chinees hardsteen terrastegels bij Natuursteenidee te Brakel. Je kunt fluiten naar je geld. En terrastegels ho maar. Trouwens geen webshop, maar even in het kader van onbetrouwbare koopwaartuig.
quote:Paque_in_Pink schreef op 28 december 2009 @ 12:39:

doe geen moeite TO reageert toch nooit.Ah, hebben we hier te maken met een nieuw keuteltje?
Nou in zijn algemeen is kopen via internet binnen Nederland veilig en goed geregeld. Mits je natuurlijkt bij betrouwbare webwinkels shopt. Winkels die een keurmerk hebben van het Thuiswinkel Waarborg zijn bijvoorbeeld prima te vertrouwen. Je vindt een lijst op http://www.thuiswinkel.or ... n.aspx?id=7912&subnavid=1

Verder is leren internetbankieren aan te raden. Als je vaardig genoeg bent op internet om zaken te bestellen, dan kun je ook internetbankieren. De banken sturen sowieso steeds meer aan op digitaal bankieren. Als je het nu niet aanleert en gaat gebruiken, wordt je 'achterstand' in kennis alleen maar groter.

SeniorWeb heeft een hele reeks over bankieren via diverse banken, misschien dat het je over een drempel heen helpt.

http://www.seniorweb.nl/c ... ?FolderID=51340&menuid=70

@elninjoo die site die je noemt is een Duitse. Dat kun je opzoeken via www.sidn.nl, je kijkt eerst of een bepaalde domeinnaam er staat geregistreerd, dan zie je dat het 'actief' is, dan klik je op Uitgebreid en klik je weer op Zoeken dan zie je het adres van de persoon of bedrijf achter een site.
quote:AgentL schreef op 28 december 2009 @ 13:30:

[...]

Ah, hebben we hier te maken met een nieuw keuteltje?

4 postings op 4 zelf geopende topics... begint er wel op te lijken.

Oh hoe zou het met Keutelina zijn. Heb ooit eens geteld, die heeft meer dan 70 helllpppp topic's geopend.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
of is het je bedoeling om te shoppen zonder geld? zo van dat betaal ik later wel een keertje?
Ik heb ook wel liever een acceptgiro bij bestellingen hoor. Ik heb nu bijvoorbeeld een paar laarzen gekocht bij de webshop van Omoda, en dus vooraf betaald. Maar als ze niet passen en ik ze terug moet sturen, is dat weer een gedoe met geld terug krijgen. Makkelijker om het achteraf te betalen, of niet te betalen als het retour gaat.

Bij andere dingen vind ik het juist wel makkelijk met Ideal, zoals de kappegroothandel, daar weet ik van dat er niks retour gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven