3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
dinsdag 29 december 2009 om 02:30
Soms maken verwachtingen een ontspannen contact lastig.
De kunst is om dat los te laten.
Geen teleurstellingen, geen krampachtig contact en de drempel verlaagt omdat er geen schuldgevoel meer ten grondslag ligt.
Maar dat vergt wel wat om dat te kunnen,en beide partijen moet deze instelling aan kunnen gaan.
De kunst is om dat los te laten.
Geen teleurstellingen, geen krampachtig contact en de drempel verlaagt omdat er geen schuldgevoel meer ten grondslag ligt.
Maar dat vergt wel wat om dat te kunnen,en beide partijen moet deze instelling aan kunnen gaan.
dinsdag 29 december 2009 om 02:32
dinsdag 29 december 2009 om 02:33
Ja, Iry, zo doe ik het ook met mijn ouders, ik verwacht gewoon niet meer dat ze vragen naar mijn gezondheid. Of dat we het thema dood bespreken. Ze doen alsof er niets aan de hand is en ik doe dat maar een beetje mee.
Dat voelt beter dan me de hele tijd opwinden over het feit dat ze niet in de realiteit staan.
Soms lukt het niet. Moeders is na de overgang btje psychotisch geworden en communiceren is dan soms echt lastig. Laat me dan toch weer verleiden tot ruzie. En da's niet fijn.
Dat voelt beter dan me de hele tijd opwinden over het feit dat ze niet in de realiteit staan.
Soms lukt het niet. Moeders is na de overgang btje psychotisch geworden en communiceren is dan soms echt lastig. Laat me dan toch weer verleiden tot ruzie. En da's niet fijn.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 29 december 2009 om 02:36
dinsdag 29 december 2009 om 02:37
Ik kan heel goed met broer opschieten al is mijn broer wat geslotener en heul anders dan ik.
Schoonzus en ik zijn echt twee handen op 1 buik, daar heb ik het zo mee getroffen.
Ze is echt mijn steun en toe verlaat en helpt mij vaak, gezien ik nogal een probleemkind ben.
Maar weet wel daar dat echt een voorecht is waar ik dankbaar voor mag zijn.
Je fam. kan je nu eenmaal niet kiezen, je hebt het ermee te doen, en dat klikt wel of niet.
Ik hoop dat het met mijn kinderen goed blijft klikken, maar dat kan best lastig worden gezien de grote leeftijdsverschillen misschien.
Schoonzus en ik zijn echt twee handen op 1 buik, daar heb ik het zo mee getroffen.
Ze is echt mijn steun en toe verlaat en helpt mij vaak, gezien ik nogal een probleemkind ben.
Maar weet wel daar dat echt een voorecht is waar ik dankbaar voor mag zijn.
Je fam. kan je nu eenmaal niet kiezen, je hebt het ermee te doen, en dat klikt wel of niet.
Ik hoop dat het met mijn kinderen goed blijft klikken, maar dat kan best lastig worden gezien de grote leeftijdsverschillen misschien.
dinsdag 29 december 2009 om 02:38
quote:Bubbles_ schreef op 29 december 2009 @ 02:36:
Ik heb trouwens 1e kerstdag tortilla's met kipfilet gemaakt en die waren erg lekker.
Tortilla's heel even opwarmen, mengsel (honing, ketjap, cayennepeper en citroensap) erop smeren, plakje kipfilet erop, bosui en gele paprika (reepjes) erop en dat oprollen.
Was echt heel erg lekker.Heee die heb ik ook gemaakt. Had een heel hapjes/tapasbuffet gemaakt!
Ik heb trouwens 1e kerstdag tortilla's met kipfilet gemaakt en die waren erg lekker.
Tortilla's heel even opwarmen, mengsel (honing, ketjap, cayennepeper en citroensap) erop smeren, plakje kipfilet erop, bosui en gele paprika (reepjes) erop en dat oprollen.
Was echt heel erg lekker.Heee die heb ik ook gemaakt. Had een heel hapjes/tapasbuffet gemaakt!