Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 13:58:

Haha, Ceetje is er ggrappig!!! Heel erg grappig .

Mijn redding is nabij . Een kennisje belde om te vragen of we zo komen spelen, bij hun thuis. We spelen eigenlijk altijd hier, maar ik vind het een Heel Goed Plan. Lekker de teringzooi vanavond pas opruimen. Ze heeft twee kindjes leeftijd van oudste en anderhalf jaar ouder. Joehoe, weet wel wat je uitnodigt .Whahahahahaha
Bam, ik heb ook een goed luisterend ventje, maar wel met een enorm karakter haha. Hij luistert wel naar me hoor, kom zeg, hij is drie! En jongste is een modelvent, we konden oefenen met oudste .
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 13:58:

Haha, Ceetje is er ggrappig!!! Heel erg grappig .

Mijn redding is nabij . Een kennisje belde om te vragen of we zo komen spelen, bij hun thuis. We spelen eigenlijk altijd hier, maar ik vind het een Heel Goed Plan. Lekker de teringzooi vanavond pas opruimen. Ze heeft twee kindjes leeftijd van oudste en anderhalf jaar ouder. Joehoe, weet wel wat je uitnodigt .Gezellig en fijn dat je er even tussen uit kunt. Ach ze zal wel denken over een paar uur sluit ik de deur achter ze
Veel plezier Jin! Fijn!

Hmmm... Gluhwein is overal uitverkocht sms-t mijn schoonmoeder net. Had ik zo'n trek in voor oudjaarsavond... Jammer...
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 13:59:

Bam, dank voor je inspiratie. Heb vier kindersneeuwscheppen gekocht. De laatste die ze hadden!!

Zowww 4 nog wel, jij doet luxe

het was hier een succes!
Ikea heeft ook zag ik net Bridges. Is dat een optie? Best lekker hoor .
Zelf maken Bridge.
Ook voor kindjes waar we mee op vakantie gaan, als cadeautje Bam.
Hmmm... tripje naar ikea? niet gek op zich...

Hoe maak je dat Star? Ik bedoel, heb je dat wel eens gedaan? google straks wel even.
http://eten-en-drinken.in ... -zelf-gluhwein-maken.html
nu al uitverkocht?, dan doen ze toch iets niet goed met de inkoop. Komt het niet meer binnen?

Wij hebben net een fiets voor Julian gekocht,Leuk!, hopelijk ventjuh er helemaal blij mee. Hij staat al te pronken in huis.

Nu nog even verstoppen
Welke is het geworden uiteindelijk Bam?
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 14:03:

Ook voor kindjes waar we mee op vakantie gaan, als cadeautje Bam.

zoiets dacht ik al hoor, ik was even in de stangmodes....

wanneer ga je eigenlijks?

Deze is het geworden.

Er stond ook een Cars fiets die nog redelijk te behappen was, maar goed voordeel dat Juul er niet bij is, dan kan hij ook niet kiezen
Vertel ik nog wel op de groep oke Bam?

Welke fiets is het geworden?

Ik heb de hele logeerkamer volgestouwd met cadeaus, sleutel rondgedraaid, erg handig, zo´n logeerkamer in de kelder. Jouw fiets past er best bij hoor .
Stoer zeg!!!! Blits!
Ik ga even naar beneden, tot vanavond!
Stoere fiets!

Ik weet nog geen kadootje voor Cee voor verjaardag. Gelukkig heb ik nog even.
haha laat ik nu een handige inloopkast hebben hier op mijn werk... dat scheelt me een paar uurtjes rijden

Ben alleen aan het balansen daar, maar Juul komt vanavond pas weer thuis van zijn logeerpartijtje
Speelse Jin!
quote:Star schreef op 29 december 2009 @ 14:09:

Stoere fiets!

Ik weet nog geen kadootje voor Cee voor verjaardag. Gelukkig heb ik nog even.

Haha hier heeft Juul mazzel, want had al wat andere cadeautjes gekocht een hele tijd geleden, dus die krijgt hij ook. O.a de speeltuin van playmobil

Hij wordt echt verwend dit keer, maar goed ik denk maar zo hij wordt maar 1x 4
Whahahaha dat excuus heb je elk jaar
Maak het nu wel heel bont, maar ja is ook zonde om het achter de kast te laten staan , duurt zolang voor het weer sinterklaas is
zo, nu maar weer even verder in de telmodus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven