Wat moet ik hiervan denken en hoe ga ik hiermee om?

29-12-2009 21:42 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:50:

@Wuiles

Het zal toch niet... Moeten we over een maand of 9 weer zo'n verhaal doorworstelen... Nee toch?!?Dan zijn we volgens TO's berekening wel een jaar verder
quote:nummerzoveel schreef op 29 december 2009 @ 22:50:

@Wuiles

Het zal toch niet... Moeten we over een maand of 9 weer zo'n verhaal doorworstelen... Nee toch?!?
Jee, ik ben sprakeloos
quote:SanAshWish schreef op 29 december 2009 @ 21:42:

De eerste week was drama. Toen had ik geregeld dat een goede vriend de honden 2 dagen zou uitlaten. We hadden afgesproken op zaterdag 18:00 uur de honden uit te laten. Omn 17:00 uur hing zijn moeder al aan de telefoon. Hij is er niet. Dus hier werd mijn ex ook para. Ik zei wat doen jullie dom, de afspraak is om 18:00 uur. Nou ik heb die kennis gebeld en gevraagd eerder te gaan. Nou hij is om 17:30 uur gegaan en mijn schoonmoeder wou niet meer dat een ander de honden moest uitlaten. Was te veel gezeik. Nou ik snapta dat niet. Toen twee weken daarna moest mijn ex 130 km. rijden op zaterdag om de honden uit te laten, en dan weer 130 km. terug. En zulke dingen gebeurde telkens. Dus zei ik waarom geen hondenhotel??? Nou dat hebben ze een aantal keer gedaan maar de honden werden ziek daarna. Dus dat deden ze niet meer. Nou toen werd er besproken dat zijn broertje het wel op zaterdag zou doen. Nou ik weet maar dat weet mijn ex niet dat de honden nooit op zaterdag werden uitgelaten omdat zijn broertje zijn afspraak niet nakwam. Alleen durfde zijn moeder dat niet te vertellen. Ik heb het wel gezegd maar dat ontkende zij natuurlijk! Maar de ellende was dat nu elke zondag van 11:00 uur werd gebeld hoe laat mijn ex weer naar huis ging om de honden ut te laten. Om 15:00 uur werd gebeld dat de honden te eten kregen dus snel daarna uitgelaten moesten worden. En ja dat moest mijn ex doen. Om 16:00 uur belde ze weer op om te vragen of ie al vertrokken was. Ik lijk wel een domme gans.......TO mag zichzelf dan wel een domme gans vinden, ik vind haar aardig bij de tijd
Nee toch meds, zo kennen we je niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SanAshWish schreef op 29 december 2009 @ 22:04:

Jullie hebben allemaal gelijk. Ik ben net uit elkaar en er gaat van alles door mijn hoofd. Ik zal mijn tekst van hierboven morgen beter proberen te onderbouwen. Want ik snap er ook niets meer van.

[/b]

Jij gaat gewoon lekker naar je bed nadat wij ons allemaal (behalve wuiles ) door je verhaal heen hebben geworsteld?

Je spreekt jezelf nogal tegen want je schrijft eerst dat zijn familie er alles aan gedaan heeft om jullie weer bij elkaar te krijgen omdat ze jou niet kwijt wilden als schoondochter/zus.

Als dat zo was zouden ze niet steeds bellen en zijn broertje zou de honden uit laten (worden die honden echt maar 1x per dag uitgelaten?).

In ieder geval is je ex duidelijk geweest: hij wil niet meer dus laat hem los en ontzeg hem in ieder geval zijn kinderen niet. Bespring hem niet meer elke keer dat je hem ziet want voor je het weet heb je nóg meer kinderen (hoeveel heb je er eigenlijk?).
Nouschi, oh ja das waar ook, morgen samenvatting... Ik kan niet wachten [insert sarcasm]

Maar t heeft wel entertainment waarde, dat dan weer wel
Ja, dit hoort op Entertainment.
Slaap lekker morgen weer een dag vol pennenvruchten...

quote:ladiosa schreef op 29 december 2009 @ 23:07:

Nouschi, oh ja das waar ook, morgen samenvatting... Ik kan niet wachten [insert sarcasm]

Maar t heeft wel entertainment waarde, dat dan weer welSorry verkeerd gelezen, ze gaat morgen haar verhaal beter proberen te onderbouwen, maak je borst maar nat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
1. Wat moet ik hier van denken?

Jouw kinderen zijn belangrijker dan de honden van zijn moeder.

2. Hoe ga ik hiermee om?

Goed zorgen voor de kinderen die je al hebt. Geen nieuwe kinderen bij maken, geen nieuwe vriend zoeken die zich als kind gedraagt.
Ennnnnnn weg is ie!!! Wie had het nog maar weer voorspelt? Ladiosa?
quote:SanAshWish schreef op 29 december 2009 @ 21:42:

Laat maar zitten mensen. Ik krijg niet de mogelijkheid om jullie vragen te beantwoorden.

Welterusten allemaal.

En bedankt voor jullie "lieve reacties"

Ah kom op, dat kun je echt niet maken!

Er zijn (behalve de ranzige vingerraadsels) ook echt wel serieuze reacties geplaatst hoor!

Wat had je eigenlijk verwacht?
Ik zit vanavond op 2 topics mee te schrijven, 1 wordt helemaal verwijderd andere de OP. gaat weer lekker.
hahaha nee nouschi, ik heb niet gezegd dat ze zou verdwijnen, ik dacht dat ze zou gaan klagen.

Heb wel half gelijk gekregen. Ze bedankt voor de lieve reacties-tussen-aanhalingstekens.

Gelukkig zijn er mensen zo helder geweest de OP te quoten.

Ben wel erg benieuwd naar andere topic dan trouwens
Wéér een openingspost weg?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
't is nog steeds kerstvakantie hè.
quote:Charlotte69 schreef op 29 december 2009 @ 23:59:

't is nog steeds kerstvakantie hè.

O, jullie zijn aan het narren omdat je tijd overhebt? Aha!

quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 december 2009 @ 00:00:

[...]

O, jullie zijn aan het narren omdat je tijd overhebt? Aha!

Heb jij 'm gelezen die OP?

Dan snap je vast dat we TO een ondankbaar wicht vinden.
quote:Charlotte69 schreef op 30 december 2009 @ 00:03:

[...]

Heb jij 'm gelezen die OP?

Nee. Heb weer eens alles gemist.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 december 2009 @ 00:06:

[...]

Nee. Heb weer eens alles gemist.Wees blij!
Zo erg?
Ik snap het niet helemaal?

TO zit ergens mee. De openingspost is wat wazig, en jullie hakken haar in stukken?? Ze zit duidelijk ergens mee, en alleen Korenwolf reageert normaal.

vrouwen...
Volgens mij deed TO mee met een wedstrijd "wie schrijft de langste OP?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven