Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

16-12-2009 21:06 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een groeiende Erwt
Het klopt wat je zegt hoor Age. Dit soort dingen kunnen ten koste gaan van cliënten. Dat vind ik ook erg zorgelijk.

Helaas valt dat niet altijd tegen te houden. Mijn collega heeft de juiste papieren en de afgelopen jaren ook dit beroep uitgeoefend. Hij zal goed 'in de gaten gehouden worden' maar dat neemt niet weg dat alles vooraf al overzien kan worden.

*Belt J.P*
Een blog over doperwt! http://www.viva.nl/2009/12/30/intrigerende-topictitels/
Haa, leuk!

Age, ik heb je daar alle credits voor de topictitel gegeven hoor
Peas on earth!
Cool

Nee inderdaad Drift. Dat zijn dingen die je niet kunt voorkomen, het blijft mensenwerk...

In het kader van nieuwe wc-rollen ophangen:

Ik ga even m'n was bij de wasserette ophalen en dan ophangen aan de waslijn. Vervolgens richting trein om naar m'n mamsie te gaan! Doeg!

(ik lees jullie weer bij de in trein )
Leuk van die blog!

Even terug lezen
Oh, Drift Illegaal forummen. Ik hoop dat ex-manager het licht heeft gezien of dat iemand de ballen heeft om hem te vertellen dat hij zich aan jouw schema moet houden.

In het kader van dossieropbouw, hoorde ik net dat een collega een officiele waarschuwing heeft gekregen. Met brief enzo. Na een jaar lang kansen te hebben gehad. Zo hoort het ook.

Leuk blog idd!
Vandaag kwam trouwens dat boek binnen wat ik voor de verjaardag van vriend had willen geven

Gelukkig had ik het dus niet gelijk besteld.
Oeh, roddels op de werkvloer

Het eerste wat opdrachtgeefster van volgend project vraagt als ik haar spreek is of ik nog nieuwe roddels heb. En dan vooral over andere projecten, want het is zo'n wereldje waarin iedereen elkaar kent

Het is fucking godverdomme glad en koud. Maar gelukkig heb ik een koffer met warme kleren en regenlaarzen bij me: lekker buiten spelen met m'n nichtjes en neefje.

Ik hoorde net dat nu de jaarlijkse oliebolbakmiddag al is in huize MamaVanAge. Grommmm... Ik vond morgen een beter idee!
Hier lag wel sneeuw, in U helemaal niks
In U niet? Gek, ben nu onderweg en reis via U maar hier onderweg ligt wel wat sneeuw.
Er lag nog wel oudsneeuw, maar volgens collega's geen nieuw sneeuw gevallen. Waren verbaasd over mijn besneeuwde auto
Bij mij in de stad geen sneeuw inderdaad. Hier op het werk wel een klein beetje. Meeste is inmiddels weer weg

In Zwolle lag vanochtend een centimeter of 10 begreep ik.
Ik was vergeten om te lunchen en heb nu een broodje zalm gehaald bij Shakie's. Maar de trein is erg vol, is het asociaal om zo'n euhm 'sterk ruikend' broodje te gaan eten?
Tot vlak voor U lag er sneeuw, gezien vanuit de trein. Grappig
Vind ik niet hoor Age. Gewoon lekker doen
quote:AgentL schreef op 30 december 2009 @ 14:49:

Ik was vergeten om te lunchen en heb nu een broodje zalm gehaald bij Shakie's. Maar de trein is erg vol, is het asociaal om zo'n euhm 'sterk ruikend' broodje te gaan eten?

Gewoon doen! Flauw vallen van de honger geeft vast meer gedoe

Overigens forum ik niet illegaal. Een hogere macht heeft me toestemming gegeven om me door mijn met computerwerkzaamheden gevulde dagen heen te helpen
Hogere macht
Peas on earth!
Een Hogere Macht der Systeembeheerders?
Nee joh Age, dat zou te makkelijk zijn

Smaakt je broodje trouwens?
Eet nu een broodje zalm en de trein loopt leeg...

(maar dat kan ook komen omdat we op een station zijn aangekomen )
Broodje is heerlijk!! Shakie's rules!

(oh mijn God, wat een oude uitdrukking!)
Hier ook geen sneeuw trouwens, jammer!

Ik heb net vier waterijsjes achter elkaar opgegeten
Peas on earth!
Erwt! Ben je zwanger ofseau!

Jammer van boek trouwens! Heb je nu nog een ander kadootjesidee?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven