Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
*kuch*

Lieve Enka, nog van harte met je verjaardag! Mooi kado en lekker dagje weg lees ik.

Even bijlezen, hoop geoh'd zie ik
Suus, hai

Ouderschapsverlof gaat op mijn verjaardag in

Met vier uurtjes per week had ik ook drie jaar voort gekund, maar daar wilden ze dus niet aan

Maak jij er echt vier jaar gebruik van of kijk je het even aan?

Jin, lekker blij met taart zie ik

Trouwens, mijn lieve baby heeft nu al drie nachten doorgeslapen

Hel, Mare ook vrij bewerkelijk laatste tijd he geloof ik? Naar is dat, zeker als je toch echt weg moet/even geen aandacht kan geven. Ga je haar wel voorbereiden op reis?

Hier wel sleesneeuw. Ceetje is met haar daddy naar buiten nu. Ik ben thuis vandaag want hartstikke migraine vannacht :puke:
Namen op groep? Ooooooooooo ik ga kijken.

Droomde vanncht over L, B en Valerie. Vraag me niet waarom.
Gefeliciteerd Kevin
Hoera voor Star en de Starbaby!!! Heerlijk zeg. Doet ze beter dan Cee destijds toch, of vergis ik me?

Wie is als enige op de verjaardag uitgenodigd Hel?

Ik ben wachtende op mijn pareltjes. Ouders zouden hier tussen 3 en half 4 zijn. Kwart voor 4 dus, die mensen zijn nou echt nooit op tijd. Heel vermoeiend. Niet dat ik beters te doen heb hoor, maar het lijkt me zo vermoeiend om altijd maar te laat te komen.

Oooh leuk mijn hele goede vriendin is 1 dag zwanger van de 3e!!! 1 dag, want ze heeft gisteren de test gedaan. Ze belt altijd meteen iedereen, gek kind. Haar bevallingen zijn ook altijd één grote come together.

Maargoed, helemaal leuk. Ik hoop dat alles goed gaat, en dat we straks samen weer 2 ukkies hebben. Ze stond bij haar 1e zwangerschap bij mij huilend boven L's wieg omdat ze toen net de test had gedaan. Niet echt gepland toen, maar ondertussen is ze getrouwd, en nr 3 dus onderweg. Erg gaaf!!!
Oja, achter die pareltjes moest nog een kotssmiley ha ha!
De Ceebaby sliep met 2.5 pas door Amalia, op een paar toevalstreffers na

Pareltjes is nog erger dan wondertjes

1 dag zwanger

Leuk dat het zo gelijk op gaat.

Waar heb jij je vakantie trouwens geboekt? Doe eens link op de groep waar in de Dordogne jullie heen gaan? Ik twijfel tussen Dordogne en Atlantische Kust.
Bij Eurocamp. Duur hoor.

Ik zal even linken in het vakantietopic
Alles in het hoogseizoen is duur zag ik

Voor minder dan 1000,- voor een week is er niet al te veel. Of ik zoek verkeerd
Heb je al gekeken bij Vrij-uit?

Daar hebben wij geboekt en zit een hele handige zoekfunctie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vrij-uit zoeken op:

Village du soleil

Les Hameaux du Perrier

Port Lalande

Sunêlia Au Soleil d'Oc

allemaal in de Dordogne
Amaal ik heb het gezien hoor, reactie aldaar

Wij gaan weer Garda doen. Zet link straks wel even op groep.

quote:Maleficent schreef op 30 december 2009 @ 16:17:

Heb je al gekeken bij Vrij-uit?

Daar hebben wij geboekt en zit een hele handige zoekfunctie.Ja, maar ook daar niet al te goedkoop
Die lichtroze polo is echt schattig. Voor kleine Jonathannetjes.
nee, onder de 1000 komt je niet per week....
quote:amalia schreef op 30 december 2009 @ 16:48:

nee, onder de 1000 komt je niet per week....de mijne kost 910 per week idd. Wat een geld he?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh mijn kind wil sleutels aan haar broekzak. Ik moet snel achterhalen bij wie ze dat in godsnaam heeft gezien en die persoon dan elimineren.
Hastikke hip toch?
Ik zit nog in de telmodus, bah wat een kutwerk zeg haha

Zie dat jullie al vakanties aan het plannen zijn.

1000 euro voor 1 week...slik... en wij wilden dit jaar ook eens wat verder kijken dan het hollands gras...

Als ik die prijzen zo lees...
Vakantieman, gezellig he??? :
Wij gaan 2 weken voor 500 euries. Ik maak dus nog even gebruik van de niet-leerplicht en op Malman zijn werk vinden ze het ook fijn als hij buiten het hoogseizoen gaat.
Ik zou ook wel gebruik willen maken van voorseizoen maar dan zit ik dus met Jeetje thuis en moet ik opvang gaan zitten regelen a 50 euro p/d, als er al plek is op de BSO. Dan maar in hoog seizoen, scheelt weer 3 weken gedoe....

Bam, het kan echt wel goedkoper hoor. Ook in het hoogseizoen. Maar wij zijn nogal gehecht aan comfort zeg maar

Maar idd Jin, gezellig hoor!
Hai!

Nou heen idee of het toeval is maar ik lijk heel voorzichtig mijn lieve meisje weer terug te krijgen. vanmorgen laatste beetje AB gehad en teller blijft steken op 2 driftbuien vanmorgen. Vanmiddag na slaapje was ze enorm lief en goed gehumeurd. We hebben een hele tijd zitten kleien en was zomaar erg leuk. Dus duimen dat dit doorgaat!

(Geen idee ook of het kan, of dat al zosnel uitgewerkt kan zijn...)

Vakantie, nog geen idee wat we doen. Zien we nog wel.
quote:Suze2 schreef op 30 december 2009 @ 19:39:

Ik zou ook wel gebruik willen maken van voorseizoen maar dan zit ik dus met Jeetje thuis en moet ik opvang gaan zitten regelen a 50 euro p/d, als er al plek is op de BSO. Dan maar in hoog seizoen, scheelt weer 3 weken gedoe....

Bam, het kan echt wel goedkoper hoor. Ook in het hoogseizoen. Maar wij zijn nogal gehecht aan comfort zeg maar

Maar idd Jin, gezellig hoor! Helaas heb ik die eigenschap ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven