Good Luck
dinsdag 29 december 2009 om 22:06
dinsdag 29 december 2009 om 22:07
Gisteren was ze bij een vriendin die heel lief aanbood een paar uur op te passen en vandaag was mijn schoonmoeder er. Gaat prima hoor. Nog wel wat gedoe met melk enzo want ik heb geen schema en dat is lastig als je met afgekolfde melk aan de gang moet maar dat komt ook wel goed. Maandag 1e dag kdv....
Leuk een piratentaart!! Ik heb een leuke (lees oerlelijke) teletubbietaart gezien, ik denk dat hij die leuk vindt. Hoeveel geef jij uit voor een taart? Ik kan nu voor het eerst een taart bestellen!! Ik ben er echt blij van!!!! Twee jaar ziekenhuis, en een jaar wilde schoonmoeder perse, en nu mag ik!!! Joehoe!!!
Haha, jij met je playmobile! Het was met 20% korting, die koffer, en toen had ik het ineens thuis....
Haha, jij met je playmobile! Het was met 20% korting, die koffer, en toen had ik het ineens thuis....
quote:Suze2 schreef op 29 december 2009 @ 22:05:
Jeetje krijgt gewoon een Hema taart want ze lust het toch niet (is geen grapje, mijn kind lust geen taart (denkt ze want nog nooit geprobeerd))
Moet je juist zo,n mooie laten maken, dan eet ze hem wel of niet.... misschien wil ze hem wel bewaren, hahaha
Hemataart is ook lekker..
Jeetje krijgt gewoon een Hema taart want ze lust het toch niet (is geen grapje, mijn kind lust geen taart (denkt ze want nog nooit geprobeerd))
Moet je juist zo,n mooie laten maken, dan eet ze hem wel of niet.... misschien wil ze hem wel bewaren, hahaha
Hemataart is ook lekker..
dinsdag 29 december 2009 om 22:08
Hai Suus! Fijn je even te zien. Niet leuk dat je moet werken en hormonen op hol slaan en zo. Gaat het met Meetje op kdv? Heb je nog iets gehoord op die brief?
Amalia: Ties vindt zijn fiets helemaal goed. Wat mij betreft een aanrader hoor! Hij fietst er goed op, al moet hij natuurlijk nog wel wennen.
Amalia: Ties vindt zijn fiets helemaal goed. Wat mij betreft een aanrader hoor! Hij fietst er goed op, al moet hij natuurlijk nog wel wennen.
dinsdag 29 december 2009 om 22:11
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 22:07:
Leuk een piratentaart!! Ik heb een leuke (lees oerlelijke) teletubbietaart gezien, ik denk dat hij die leuk vindt. Hoeveel geef jij uit voor een taart? Ik kan nu voor het eerst een taart bestellen!! Ik ben er echt blij van!!!! Twee jaar ziekenhuis, en een jaar wilde schoonmoeder perse, en nu mag ik!!! Joehoe!!!
Gewoon wat het kost..
Maar volgens mij was ik vorig jaar iets van 50,- kwijt voor 25 personen, en ik ben op een gegeven moment maar groot gaan snijden, anders had ik er nog wel een keer 25 kunnen uitnodigen . was echt zo,n leuke taart.
Vindt T teletubbies nog leuk?
was het ook zo,n 3d knutselwerk?
Gewoon wat het kost..
Maar volgens mij was ik vorig jaar iets van 50,- kwijt voor 25 personen, en ik ben op een gegeven moment maar groot gaan snijden, anders had ik er nog wel een keer 25 kunnen uitnodigen . was echt zo,n leuke taart.
Vindt T teletubbies nog leuk?
was het ook zo,n 3d knutselwerk?
dinsdag 29 december 2009 om 22:12
quote:Suze2 schreef op 29 december 2009 @ 22:08:
Nance is ook niet leuk. Linda wel.
Mooie kado's voor de kleine man Bam!
Jin, sorry heur, die playmobil zooi hier is een hit.
Hier ook, Juul heeft het boswachtershuis nu en dat was echt een schot in de roos.
Ik helemaal blij want na al dat weggooide geld van dat LP
Nance is ook niet leuk. Linda wel.
Mooie kado's voor de kleine man Bam!
Jin, sorry heur, die playmobil zooi hier is een hit.
Hier ook, Juul heeft het boswachtershuis nu en dat was echt een schot in de roos.
Ik helemaal blij want na al dat weggooide geld van dat LP
dinsdag 29 december 2009 om 22:15
Ach ja, het is werk he. Laten we zeggen dat als ik er niet voor betaald zou worden...
Nee hoor, ik het leuke collega's dus best gezellig om er weer te zijn. Maar lekker fluffen met mijn baby is nog veel gezelliger.
Ach, komt goed. Het kwam bij Jeetje ook goed en bij Star is het ook al goed dus over 2 a 3 weken is het leed geleden
Jin, je eerste taart?!? De lelijkste die ze hebben! En vooral grooooooot
Bridge, ze doen echt niet aan wennen vooraf en aangezien ik dat echt niet ga betalen gaat ze dus maandag direct een hele dag. Maar goed, ik moet zeggen dat het vergeleken met de groep waar Jeetje zit echt heel erg rustig is op die babygroep. Op maandag maar 5 baby's op 2 leidsters geloof ik. Het moet maar, zucht (dat zijn de hormonen die spreken
)
Nee hoor, ik het leuke collega's dus best gezellig om er weer te zijn. Maar lekker fluffen met mijn baby is nog veel gezelliger.
Ach, komt goed. Het kwam bij Jeetje ook goed en bij Star is het ook al goed dus over 2 a 3 weken is het leed geleden
Jin, je eerste taart?!? De lelijkste die ze hebben! En vooral grooooooot
Bridge, ze doen echt niet aan wennen vooraf en aangezien ik dat echt niet ga betalen gaat ze dus maandag direct een hele dag. Maar goed, ik moet zeggen dat het vergeleken met de groep waar Jeetje zit echt heel erg rustig is op die babygroep. Op maandag maar 5 baby's op 2 leidsters geloof ik. Het moet maar, zucht (dat zijn de hormonen die spreken
dinsdag 29 december 2009 om 22:15
LP is hier ook echt niks. Ik heb het pontificaal in de kamer van jongste gezet zodat er in ieder geval iemand naar KIJKT .
Aha, ik voel em aankomen, die hutkoffer van Playmobil wordt het, ik voel het gewoon .
Oudste is tot nu toe niet gevoelig voor tv en figuurtjes zeg maar (zacht uitgedrukt). Hij wordt bijv. van een dvd van Muis van jongste heel erg rustig (soms). En Tipsy vindt ie leuk ja (geloof ik).
Aha, ik voel em aankomen, die hutkoffer van Playmobil wordt het, ik voel het gewoon .
Oudste is tot nu toe niet gevoelig voor tv en figuurtjes zeg maar (zacht uitgedrukt). Hij wordt bijv. van een dvd van Muis van jongste heel erg rustig (soms). En Tipsy vindt ie leuk ja (geloof ik).
dinsdag 29 december 2009 om 22:31
dinsdag 29 december 2009 om 22:41
haha uitslapen tot ze wakker zijn, dat is voor mij zeven uur!!! Zit elke ochtend rond de klok van zes beneden zodat mijn zeer hard werkende man (heeft nu ook weer twee uur vertraging) en mijn geliefde jongste nog even kunnen slapen. Maar heeft ook wel wat hoor, in alle vroegte memory spelen onder de kerstboom .