Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 29 december 2009 @ 22:46:

Anders blijft ie niet stil , en ik gun mijn echt hard werkende man (is zwaar klote telkens in dit weer) elke extra minuut slaap.Ik heb diep respect voor je man ( en voor alle andere piloten ), het lijkt me echt pittig niet alleen nu, maar gewoon altijd. Je bent toch verantwoordelijk voor zoveel mensen.. Ik maak een diepe buiging..
Helemaal eens Bam, mooi gesprokenschreven.

En hoedje af ook voor alle pilotenvrouwen die om half 7 memory spelen onder de kerstboom om hun mannen te laten slapen.

Haai Jin, kinders lekker uitgeraasd vanmiddag? Zit er nog een vervolguitnodiging in?

Ik ga lekker slapen ladies, welterusten!
Goedemorgen!!
Goedemorgen! Bij jullie ook al weer sneeuw? Hier ligt een dun laagje van 2-3 cm.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen Bam!

Bij ons ook zo'n laagje Mal! Mare vond het "stom". Ga jij nog sleeen, sneeuwpop bouwen of iets anders leuks doen buiten?

Mare vond sowieso alles stom vanochtend, en moest ook heel hard huilen dat ik weg ging. Mamaaaa, mamaaaa... Dikke tranen. Ik loop al weken met buikpijn vanwege die stomme reis, eind januari, en dat wordt er zo niet beter op. Nou ja, laten we het er maar op houden dat het december/feestdagen/vakantie-onrust is.

Goed, aan het werk dan maar.
quote:Helenita2 schreef op 29 december 2009 @ 23:11:

Helemaal eens Bam, mooi gesprokenschreven.

En hoedje af ook voor alle pilotenvrouwen die om half 7 memory spelen onder de kerstboom om hun mannen te laten slapen.

Haai Jin, kinders lekker uitgeraasd vanmiddag? Zit er nog een vervolguitnodiging in?

Ik ga lekker slapen ladies, welterusten!

Hel, ik moet erg lachen om je bericht .Petje af he, voor mijn potje memory .

En ja, we mogen vast wel weer komen! Oudste werd uitgenodigd voor haar verjaarspartijtje in februari, als enige geloof ik (moet ik me nu achter de oren gaan krabben )?
quote:bambino schreef op 29 december 2009 @ 23:04:

[...]

Ik heb diep respect voor je man ( en voor alle andere piloten ), het lijkt me echt pittig niet alleen nu, maar gewoon altijd. Je bent toch verantwoordelijk voor zoveel mensen.. Ik maak een diepe buiging..Ik zal zo namens jou voor hem buigen (schrikt ie zich rot denk ik).
quote:Maleficent schreef op 30 december 2009 @ 08:55:

Goedemorgen! Bij jullie ook al weer sneeuw? Hier ligt een dun laagje van 2-3 cm.

Ik had helemaal geen sneeuw verwacht! En ik doe de deur open en hopla, een dik pak. Ben vroeg met de jongetjes naar de bakker op de slee geweest (lees jongste liep en oudste op de slee van jongste ).

Komt jouw pak goed van pas!!!!!
Ach lieve Hel. Hoe lang moet je op reis? Je kunt het, je kunt het, je kunt het, als superwoman op dit topic. Ik geloof in je hoor (klinkt lekker zoet he)!!!!
Nou, het is geen sleesneeuw maar ik heb toch maar het skipakje aangedaan bij Mr J. Hij liep helemaal te paraderen, klein homootje
Gatver, hier ook zo'n heel zielig sneu laagje sneeuw. Smelt alweer gelukkig.

Hmm, postbode komt aanlopen met een blauwe envelop. Kan er nog wel bij op de valreep van het ouwe jaar.

Ik zal idd wat namen op de groep zetten.

Zo, goed bezig hier; zolder uitgemest. We kunnen weer lopen.

Even lunchen, doei!

Enkaaaaa, nog van harte!!!!!!!!!
Ik zit er klaar voor Amaal....
Oh, je gaat eerst lunchen. Maak me gekkkkkk
Hier geen sneeuw. En het is ruim boven nul dus dat blijft ook lekker zo. Mooi want ik ben er wel even klaar mee. Ik zeg dat het tijd is voor de lente! H&M is het met me eens: de catalogus viel eergisteren op de mat. Vooral voor jongens hebben ze echt hele leuke dingen! Meisjes is niks dit jaar wat mij betreft. Ik doe basisstukken (3/4 leggings/broekjes en t-shirts zonder opdruk) en dat is het dan. Hopelijk komt er nog wat met de zomer collectie...

Maar nogmaals: voor jongens veel leuks qua shirts, spencertjes en andere kakkie toestanden dus ik zeg Mal, shopping time!
Hmmm, ik ruik poep en dat is hier vragen om problemen....
quote:Suze2 schreef op 30 december 2009 @ 13:26:

Maar nogmaals: voor jongens veel leuks qua shirts, spencertjes en andere kakkie toestanden dus ik zeg Mal, shopping time! Mooi! Ik ga meteen even kijken (ik had de gids nog niet doorgebladerd)
Hmm, ik vond het een beetje tegenvallen. Alleen dat Kermit de kikker shirt is wel cool.

En alleen al om die Barbapappa lijn die ze nu hebben moet ik wel snel zwanger raken echt TE leuk! Maar ja, alleen voor baby's, dus dan moet er wel een nieuwe komen

Sorry, dat vind ik hele stomme shirts. Ben wel al tijden op zoek naar een effen spencer voor B, dus mocht die er tussen zitten...

Oh, ik zal nu even wat namen droppen.
Maar eerst:

Hoera hoera voor Kevin!!!!!!!!!!

Fijn, de plaatjes blijven weer plakken vandaag.
Ze staan erop hoor Suze
Ow, als enige op de verjaardag uitgenodigd? Verdacht... Maaaar, dan is de visite gisteren in elk geval goed bevallen!

Reis zo kort mogelijk: zondagochtend heen en vrijdagmiddag weer terug. Ik mag er van mezelf niet meer over zeuren maar hoe dichterbij het komt hoe meer moeite ik ermee heb. Bah.

Zwaaide hij nog, de postbode Amalia? Blauwe envelop is van de inkomstenbelasting toch? De van de zorgtoeslagen zijn wit dacht ik. Nou ja, 't kan ook goed nieuws zijn toch?Of ben ik dan heel naief?

Ha ha ha Mal, misschien een polstasje erbij?
Ha, ik had gisteren ook al een H&M bestelling klaar staan (ging wegens lege laptop batterij niet door, straks maar even opnieuw doen). Leggings en shirtjes voor de kabouter idd, veel leuks zag ik verder niet. O ja, een shirtje met een konijn erop nog geloof ik. O, en die Barbapappa's vond ik ook enig voor baby's (maar da's misschien omdat ik er geen heb hoor ).
ooooja, Kevin, gefeliciteerd man! Echte kleuter ben je vanaf vandaag. CD en man natuurlijk ook hieperdepiep hoeraa, hoop dat jullie een leuke dag hebben!

Had de kaart al geschreven toen ik ontdekte dat jullie adres niet (meer?) op de groep staat, dus helaas!

Zien jullie ook zo tegen die verjaardag op of ben ik de enige? Gedoe elk jaar....
Gefeliciteerd Kevin! Leuke dag gewenst!

(voor iedereen alvast, geloof dat ik weer enigszins laat ben met kaarten... Kerstkaarten is nie gelukt dit jaar, ik maak het nog goed...)

Star: bedankt voor je erg leuke kaart nog!

Jin: ai dat is vroeg. Hier ook vaak half 7 hoor, maar niet zo'n hardwerkende vent

Mal: haha J. helemaal blij dus! Leuk!

Hel: oh wat vervelend dat je zo tegen de reis opziet... Maar hetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoedhetkomtgoed (om maar even met jouw woorden te spreken...)

Het zwarte barbapappashirtje heb ik voor Fieke, staat lekker eigenwijs, erg leuk!

Suus: lekker met de dames thuis vandaag, geniet ervan! Hou vol, het komt goed!

Amalia: zal eens nadenken over namen voor je...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven