3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu

woensdag 30 december 2009 om 18:02
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 17:56:
[...]
Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit* Pfff, helemaal opgelucht, goedzo bianca
[...]
Ow jee Lunaan... ik hoop niet dat ik het goed heb. Ik heb niet gegoogled... maar volgens mij zijn het een soort groene boontjes... maar dan anders. ofzo
*rent weg om geen klappen van Lunaan te krijgen als ze nu aan het kontwolkjesexperiment vast zit* Pfff, helemaal opgelucht, goedzo bianca
woensdag 30 december 2009 om 18:03

woensdag 30 december 2009 om 18:10

woensdag 30 december 2009 om 18:11

woensdag 30 december 2009 om 18:12
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 18:10:
Jaaaa oke ik had teruggelezen... maar al voordat de vraag gesteld werd aan me. Dus eigenlijk valt het onder algemene ontwikkeling, dat dat 3 minuten voor de vraag pas ontwikkeld werd is puur toeval
Maar het was dus niet correct geantwoord? Nou ja... gelukkig was het ook geen triviantvraag Was wel correct, even heel snel die niet weghalen, anders ben ik het sjakie.
Jaaaa oke ik had teruggelezen... maar al voordat de vraag gesteld werd aan me. Dus eigenlijk valt het onder algemene ontwikkeling, dat dat 3 minuten voor de vraag pas ontwikkeld werd is puur toeval
Maar het was dus niet correct geantwoord? Nou ja... gelukkig was het ook geen triviantvraag Was wel correct, even heel snel die niet weghalen, anders ben ik het sjakie.

woensdag 30 december 2009 om 18:15
quote:Bianca40 schreef op 30 december 2009 @ 18:13:
Minny.. dan zet je toch gewoon een oproepje in de pijler Gezondheid? Zet dan met hoofdletters : VRIJWILIGGER KONTWOLKJESEXPERIMENT GEZOCHT!! HELPPPP
En dan gaan we met zn allen lekker discussieren over hoofdletters in het beleidstopic haha dat zie ik dus gebeuren ook.
Minny.. dan zet je toch gewoon een oproepje in de pijler Gezondheid? Zet dan met hoofdletters : VRIJWILIGGER KONTWOLKJESEXPERIMENT GEZOCHT!! HELPPPP
En dan gaan we met zn allen lekker discussieren over hoofdletters in het beleidstopic haha dat zie ik dus gebeuren ook.

woensdag 30 december 2009 om 18:16
Héhe', bijgelezen...
Freak is er niet
Boogje voelt zich buitengesloten en heeft nog niet gegeten,:hug:
Bianca, heeeeeeeeeeeeeee hallo,
Jackyr, trouw ere-lid van dit topic heeft teveel zalm gegeten
Lunaan, heeft iets klaar gemaakt wat niemand kent
Minny heeft een blond meisje te logeren
Friezinnetje die kat is er nog steeds niet , hoor
Appeltje ging weg toen ik binnenkwam...hmmm. verdacht
En Schaapje is op zoek naar een andere stal
En Floor....die krijgt het druk morgen
D
Freak is er niet
Boogje voelt zich buitengesloten en heeft nog niet gegeten,:hug:
Bianca, heeeeeeeeeeeeeee hallo,
Jackyr, trouw ere-lid van dit topic heeft teveel zalm gegeten
Lunaan, heeft iets klaar gemaakt wat niemand kent
Minny heeft een blond meisje te logeren
Friezinnetje die kat is er nog steeds niet , hoor
Appeltje ging weg toen ik binnenkwam...hmmm. verdacht
En Schaapje is op zoek naar een andere stal
En Floor....die krijgt het druk morgen
D
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

woensdag 30 december 2009 om 18:17
quote:lunaan schreef op 30 december 2009 @ 18:15:
[...]
haha dat zie ik dus gebeuren ook.
Aaaahhh neee toch?? Straks krijg ik een opjut-provoceer-perma-ban ofzo! Kan jullie nu echt niet missen hoor! Sowwy Angels... het was een grapje he!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!!
Een grapje dus...
[...]
haha dat zie ik dus gebeuren ook.
Aaaahhh neee toch?? Straks krijg ik een opjut-provoceer-perma-ban ofzo! Kan jullie nu echt niet missen hoor! Sowwy Angels... het was een grapje he!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!! Een grapje!!
Een grapje dus...