Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Viev, ik zag in het blokkade topic dat Kees 40 gisteren een ban heeft gekregen om 20.00 uur. Ik kreeg vannacht om 0.30 uur een vrienden uitnodiging van hem.

Kan natuurlijk ook zijn dat die mail laat was, maar vind het wel vreemd.

Wil je even checken?

Dank je wel!
Naomi_Mara: thanx, is ook gebanned!

Jonna; heb het nagekeken, maar hij is echt gebanned
Viev, ik had hetzelfde als Jonna. Afgelopen nacht om 1.30 uur een vriendenuitnodiging gehad van Kees40.

Kan iemand nog vriendenuitnodigingen versturen nadat hij of zij geband is?
Nee dat zou niet mogelijk moeten zijn Ik ga het voor de zekerheid even doorgeven, dan kan er getest worden.
Thanks Viev!

Ik heb die vriendenuitnodiging verder gewoon genegeerd dus heb nergens last van maar kan me voorstellen dat jullie je wel afvragen hoe dit kan.
Yep, altijd handig om te weten of het systeem faalt

Enneuh; "forummers" die mensen uitnodigen via de vriendenfunctie die krijgen gelijk een permaban, dus graag wel even doorgeven, mocht het weer voorkomen
Had gisteravond om 23:27 ook een uitnodiging van Kees40, bah, vieze mannetjes moeten weg!
Helemaal mee eens Kaatootje We laten Naomi gelijk morgen testen!
Zou het niet praktischer zijn dat het 'Mexicaanse griep verzameltopic' onder het kopje "gezondheid" geplaatst wordt ipv onder "overig"?
Ik heb er hier eentje in het leven geroepen vanwege alle nonsens-topics mbt de MG. Angel 4 heeft er één geopend op de kinderenpijler mbt alle vragen gericht op kinderen. Angel1 kan dat doen op de gezondheidpijler, dus misschien kan je daar een berichtje op het modtopic plaatsen?
He? Is dat topic over Onfatsoenlijk volk nou ineens weggehaald ofzo?

Zou me overigens niet verbazen...
Zie mod. psyche Nijn, op die pijler stond het topic. Ja het is weg.

Las het net voor je vraag, vandaar dat ik het hier even neerzette.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Is er een Gevleugelde in actieve dienst?

Er staat op deze pijler een wansmakelijk oproepje van een tietenfreak, maar het is blijkbaar nog niet gemeld hier. Zoiets als "Durf jij je borsten laten zien voor een goed doel".
Ja ik was ook verbaasd dat de tietenfreak nog niet bij zijn ballen is gegrepen! ANGELS PLS BEVRIJD ONS VAN HEM! Thank you!:-)
Tsja, het is al ontelbare keren door de angels zelf aangegeven, er staat voor het modereren maar een half uur per dag. Dit naast een priveleven en evt. een baan. Dus wanneer die tijd benut wordt/kan worden is aan een angel zelf. Feit is dat vele angels er meer tijd in stoppen, dit is alleen op vrijwillige basis dus hier kan je geen rechten aan ontlenen.

En met een “crisis/noodgeval” zullen alle angels onderling kijken of er een is die kan ingrijpen. Maar feit is en blijft dat het maar een vrijwillige functie is waar een half uur per dag voor staat.

Dus soms zal je iets langer moeten wachten tot er bij een topic ingegrepen kan worden.

Ik hoop dat ik het zo goed verwoord heb maar je kunt overal zien dat de angels dat zelf ook aangeven.
quote:mylenevalerie schreef op 26 november 2009 @ 13:13:

Tsja, het is al ontelbare keren door de angels zelf aangegeven, er staat voor het modereren maar een half uur per dag. Dit naast een priveleven en evt. een baan. Dus wanneer die tijd benut wordt/kan worden is aan een angel zelf. Feit is dat vele angels er meer tijd in stoppen, dit is alleen op vrijwillige basis dus hier kan je geen rechten aan ontlenen.Dat is allemaal waar MV, maar wanneer onze plaatselijke Engel zich kandidaat stelt om 3 heel actieve pijlers te beheren en daarna haar forumtijd reduceert tot het absolute minimum dan kunnen er heel vervelende zaken langer blijven staan dan gewenst. Dit is nu "maar" een tietenfreak maar voor hetzelfde geld was het veel ernstiger. Indien onze plaatselijke Engel het been stijf houdt wat betreft dat half uur per dag modereren dan zou een nieuwe herverdeling van de pijlers daar een oplossing voor bieden.
ze houd helemaal het been niet stijf, ze kan alleen niet altijd vaker als gewenst haar vrijwillige functie uitvoeren.

Het is niet haar verantwoordelijkheid wat mensen posten, dat is de verantwoordelijkheid van de mensen die het plaatsen.

En aan de lezers om er voor te kiezen om het te negeren of in dit geval te blijven voeden.
Niet mee eens. Je kan alle angels op hun emailadres bereiken. En de meeste angels hebben ook een notificatie bij het mod.topic. Als er echt een noodsituatie is dan zullen ze alles eraan doen om direct in te grijpen.

Zelf een tijdje geleden meegemaakt. Dus ben het niet met je eens.

Dus als het ernstig is kan je uiteraard een email sturen die naar meerdere angels gericht is. En in minder urgente zaken zal je even moeten wachten tot de angel beschikbaar is.

Lijkt me toch niet moeilijk.

En meneer Geve, gij wilt graag altijd dat de regels worden nagevolgd, dus u zou zich hier toch in moeten kunnen vinden?
quote:roosies schreef op 26 november 2009 @ 13:44:

ze houd helemaal het been niet stijf, ze kan alleen niet altijd vaker als gewenst haar vrijwillige functie uitvoeren.

Het is niet haar verantwoordelijkheid wat mensen posten, dat is de verantwoordelijkheid van de mensen die het plaatsen.

En aan de lezers om er voor te kiezen om het te negeren of in dit geval te blijven voeden.Ook mee eens Roosies, meestal is er na het posten van zo'n topic meteen al aan de bel getrokken. Als niemand de "troll" blijft voeden dan is er ook niets aan de hand.
quote:mylenevalerie schreef op 26 november 2009 @ 13:45:

En meneer Geve, gij wilt graag altijd dat de regels worden nagevolgd, dus u zou zich hier toch in moeten kunnen vinden?Daarom heb ik het toch hier gemeld?
Maar angel5 volgt de regels op. Je doet net of deze melding al dagen hier staat. Ik vermoed dat voor de dag om is wel een engeltje is langs gevlogen hoor. Dat het niet zo snel is als u blieft, ja daar kan de angel niets aan doen.
Eens met MV en Roosies.

Wat een onzin om nu af te gaan lopen geven op 5 en haar pijlerverdeling zeg. Als ze zich echt aan haar half uur per dag gaat houden (wat helemaal niet zeker is want het topic staat er net 12 uur dus ze heeft nog ruim 11 uur om in te grijpen) dan is dat haar goed recht en na al het gedoe wat ze over zich heen heeft gekregen de laatste tijd ook nog eens een hele logische beslissing.
Ja, Vief5 volgt de regels nu strikt op. Zoiets heet een stiptheidsactie en zoals je wellicht zelf weet is de bedoeling daarvan niet om de werking van het geheel te verbeteren.

Er is zonder twijfel een oorzaak, er is zonder twijfel een doel maar of dit het gewenste middel is? Op mij komt het heel erg over als stampvoetend protesteren tegen zoveel onrechtvaardigheid. Zit wat in absoluut, in haar plaats had ik veel vroeger aan de bel gehangen. Maar de lol in het forummen zal ze niet terugkrijgen door er zich uit terug te trekken.
Het topic is al weg.... net nu ik er nog mijn reactie van pink ribbon aan toe wilde voegen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:geve schreef op 26 november 2009 @ 14:03:

Ja, Vief5 volgt de regels nu strikt op. Zoiets heet een stiptheidsactie en zoals je wellicht zelf weet is de bedoeling daarvan niet om de werking van het geheel te verbeteren.

Er is zonder twijfel een oorzaak, er is zonder twijfel een doel maar of dit het gewenste middel is? Op mij komt het heel erg over als stampvoetend protesteren tegen zoveel onrechtvaardigheid. Zit wat in absoluut, in haar plaats had ik veel vroeger aan de bel gehangen. Maar de lol in het forummen zal ze niet terugkrijgen door er zich uit terug te trekken.Baseer je dit nu allemaal op het feit dat ze tussen opstaan en nu nog niet als een engel hier is langs geweest? Het topic is midden in de nacht geopend. Mensen hebben ook nog werk en een huishouden hoor. Ook de andere engelen btw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven