Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Kan het topic van maroon5 verwijderd worden? als je het leest snap je wel waarom. Ik denk dat dit haar niet helpt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Singlala, ik logde nog even in om dit te willen zeggen. Ik denk ook echt dat het handiger is dat het verwijderd wordt.
Dames dank, jullie zijn me voor. Ook ik zou graag willen dat het verwijderd word..
Done Maroon.
Five, volgens mij kan er een slotje op dit topic
quote:geve schreef op 26 november 2009 @ 13:40:

[...]

Dat is allemaal waar MV, maar wanneer onze plaatselijke Engel zich kandidaat stelt om 3 heel actieve pijlers te beheren en daarna haar forumtijd reduceert tot het absolute minimum dan kunnen er heel vervelende zaken langer blijven staan dan gewenst. Dit is nu "maar" een tietenfreak maar voor hetzelfde geld was het veel ernstiger. Indien onze plaatselijke Engel het been stijf houdt wat betreft dat half uur per dag modereren dan zou een nieuwe herverdeling van de pijlers daar een oplossing voor bieden. Als er een Angel hier actief is en er veel tijd in steekt dan is het Five wel! Ik denk dat we blij moeten zijn dat ze er überhaupt meer dan dat half uurtje in wil steken, zeker gezien de rare en aanvallende opmerkingen die je soms als Angel krijgt. Ik vind dit commentaar heel ongepast, geve. Wel ben ik het eens dat hoe sneller weghalen, hoe beter het is natuurlijk maar ja, het moet ook maar net kúnnen.
Oh, ik ben weer hartstikke mosterd zie ik. Sorry.
Haha wilde je er net op gaan wijzen maar vond het zo sneu naar zo'n oprecht en echt stukje waar ik het helemaal mee eens ben.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 november 2009 @ 17:58:

Five, volgens mij kan er een slotje op dit topicThanx, done!
Bedankt, Angel5!
Done.
@De nachtmensen: Viva Angel5 in "Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!"
Is Naomi al beter?

Ik wacht nog steeds op antwoord...
Nope (zie bugstopic/bannertopic)
Oke.

Beterschap Naomi..

*en ik wacht geduldig nog een beetje langer*
Mag er een slotje op 3000+ deel 8?

Hij zit vol nl

Alvast tnxx
Done.
Hettopicmetdelangetitel is verwijderd. Zal gelijk doorgeven aan Naomi dat daar ook naar gekeken moet worden, bedankt Willem.
Jammer. :(
fijn, kan ik mijn vergrootglas weer normaal gebruiken
Kan iemand even een blik werpen op het bannertopic? Ik word gek hier....
*werpt blik*

Ik geef het door aan Naomi, ze is er weer!
Kan in mijn topictitel : "wie wil dit voor mij vertalen?" even erbij gezet worden dat het een ned.-dui vertaling betreft??

Dank je wel!
Volgens mij is het niet meer nodig?
quote:Viva Angel5 schreef op 03 december 2009 @ 20:36:

Volgens mij is het niet meer nodig? Goed gezien Engel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven