Dribbel....

26-12-2009 21:31 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de ervaringsdeskundigen met iets oudere kinderen....

Tot welke leeftijd vinden kinderen Dribbel ong. leuk?

Iris (19 maanden) krijgt een nieuwe kamer, de baby (- 5 maanden) krijgt haar kamer.

Op haar babykamer hadden we Nijntje-figuren op de muur geschilderd, voor de nieuwe baby gaan we ws iets van Woezel en Pip schilderen.

Voor Iris willen we ook iets leuks voor op de muur van haar nieuwe kamer schilderen en ik dacht aan Dribbel, maar was benieuwd hoe lang ze dat leuk zou vinden. Tot een jaar of 4 of korter??

Anders andere leuke ideeën die niet heel moeilijk om te schilderen zijn??

Thanks!!
Ik vind oranje juist een leuke leur. Mijn nichtje heeft zo'n prachtige kamer met witte meubeltjes, oranje dekentjes, witte muren en één met behang met allerlei streepjes en daar zit de oranje kleur weer in. Samen met oranje gordijntjes en oranje accessoires is het echt een heel erg mooi kamertje geworden.
Femke,

Wat grappig dat je zelf aan dribbel denkt. Ik vraag mij af waarom je daaraan denkt, het is volgems mij niet het meest populaire figuur onder kinderen? of vergis ik mij?

Ik zou zelf voor Dikkie Dik gaan.
Dribbel is spannend, Dikkie Dik is stom.
quote:TessaP schreef op 13 januari 2010 @ 10:00:

Femke,

Wat grappig dat je zelf aan dribbel denkt. Ik vraag mij af waarom je daaraan denkt, het is volgems mij niet het meest populaire figuur onder kinderen? of vergis ik mij?

Ik zou zelf voor Dikkie Dik gaan.

Eigenlijk omdat Iris Dribbel nu gewoon erg leuk vindt.

Ws komt er geen echt thema; we hebben erover nagedacht en heb ook de tips van hier meegenomen; gaan gewoon veel met kleuren . accesoires / stickers en schilderijtjes ed doen. Bedankt!
Eens met moppetoet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven