December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
KM; die pip is volgens mij rond de 35 euro per rol.

Die 2 verschillende behangen kunnen wel tegenoverelkaar toch ? Op de lange zijde en waar de deur in zit. Maar met die gordijnen wordt het te veel denk.....

De 2 muren waar de ramen in zitten voor en achter worden effen.
Oja, en Timo heeft al helemaal in zijn hoofd wat hij wil (van wie zal hij dat nou hebben ). De ene muur met veel kleur en de andere 1 kleur. Welke weet ik niet. Ga morgen met hem naar decokay............
Even snel want ik ga zo even langs een verjaardag.

Floddertje: Als je een geschikte foto hebt wil ik daar ook wel een leuke tekst op inmonteren voor je hoor. Kost je dan niks, maar dan moet je zelf even naar een printshop. Enne... wel opschieten, you know why....

Over de tabel: als we een nieuwe tabel maken ben ik ook wel een voorstander voor geen namen erin. Zeker als ik er straks 2 heb is de combinatie van beide namen natuurlijk wel heel herkenbaar.

Ik ga tanden poetsen etc...

p.s. Manu heeft vanmorgen tot 8.45 geslapen dus ik ga het vandaag zonder slaapje proberen. Ben benieuwd!
Nou Flodder ik ben heel benieuwd naar jouw inrichting

Ik zit nu naar Fluit met de zes smurfen te kijken met Y. Johan en Pierewiet jeugdsentiment Hilarisch vond ik het vroeger. Net zoals Asterix en de helden

Mette: waar ben je nou? Ik ga ook bloed geven. Ik werd er laatst over gebeld maar heb nog steeds geen brief gekregen...
Oh ja Falcon: ik moet er echt niet aan denken hoor nog een kind eigenlijk. Niks zo irritant als met een jankkind bij de supermarkt in de rij staan bijvoorbeeld. (Zo ongeveer elke keer raak)

Ik heb er zo géén zin meer in om ooit nog een keer 24 uur per dag te moeten zorgen en dan nóg naar gejank moeten luisteren als je even naar de wc moet of zo.

Op de verjaardag van Y. was er ook een vriendin met 2 kinderen en 3 kinderen bij mij thuis.. de stilte was oorverdovend toen ze weg was Een andere vriendin zei al dat ze weer helemaal zeker weet in ieder geval voorlopig nog geen kinderen te willen De kinderen zijn alle drie heel lief en leuk hoor maar ik wil graag wat meer tijd voor mezelf en kinderen worden toch niet vanzelf groot.
joh, KM straks wordt alles weer beter/makkelijker Renske heeft nu een vriendje op bezoek en ze spelen heerlijk samen. dat komt vanzelf. en sommige kinderen zijn ook makkelijker, dus wie weet bij een volgende.

flodder, wat je ook kan doen, is bv bij de hema een foto uploaden, kan je een kadertje eromheen doen, tekst erop zetten, en voor 25cent worden ze met envelop geleverd... of gewoon zelf de tekst eropzetten en als foto laten afdrukken, kost geen drol..

goed mette, bloed geven. ik vond het altijd erg gezellig, maar ja, ik mag niet meer..

hoewel, ik zeg nu heel vrolijk dat het zo heerlijk speelt, maar Renske is verschrikkelijk de baas aan het spelen. ze vindt alles wat haar vriendje zegt, nu stom, en andersom hij ook...

klinkt allemaal heerlijk met de nieuwe spullen flodder!!
Zo ben net thuis. Aansluitend aan de kinderverjaardag zijn Manuel en ik gaan lunchen met mijn vriendinnen. Een van hen had ook haar zoontje meegenomen en dat was dus heel gezellig, konden ze lekker samen spelen! Denk dat we anders wel erg snel thuis waren geweest.

Manu is nu heeel moe. Hij zei net dat ie graag wilde slapen. Maar ja daar is het nu natuurlijk te laat voor. Hij zit nu met speen en knuffel voor de tv. Hoop wel dat ik die straks zonder probleem weer kan inpikken.

Klets: Ik was vandaag weer aangenaam verrast dat Manu gewoon lekker zijn gang ging in die brasserie. Dat had ik een jaar geleden nooit gedurfd om daar af te spreken! Wat dat betreft wordt het echt makkelijker ja...

Mette: Goed hoor bloed geven! Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan maar ik schijn moeilijke aderen te hebben. Na 4x ernaast prikken en links en rechts blauwe armen iedere keer ben ik er maar mee gestopt.

Pff ben ook moe...
Lieve dames van het December 2006 topic.

Ik lees al járen mee (heb zelf een December 2006 kind). Ik wil jullie alvast een heel goed 2010 wensen! Dat jullie nog maar veel herkenbare verhalen mogen schrijven ;)

Veel liefs,

Elfin
ha, ik vroeg me laatst nog af, of er nog anderen meelazen, maar ja dus..
Hoi meiden!

Vandaag op verjaardag geweest, en vanmiddag lekker thuis aan het rommelen.

We gaan zo gourmetten, lekkerr!

Het bloedgeven was prima gegaan, geen last van gehad. Wel een heel verband om mijn arm haha!

Gisteravond kregen we onverwacht visite, dus zodoende dat ik niet meer kwam teuten hier.

Elfin: Grappig dat je al zolang meeleest; nooit geen zin gehad om mee te komen kletsen? Jij ook de beste wensen! Heb je een zoon of een dochter?

Tinus: ik heb zo'n zin in de komst van Zusje! Ik hoop op een liveverslag!

Flodder; leuk behang! Ik zou zelf niet zo snel 1 en 2 combineren, maar ik kan me wel voorstellen dat het lekker fleurig gaat worden. Maar misschien dat dan de gordijnen iets te worden.

Heb je met Timo nog iets leuks uitgezocht voor zijn kamer?

Marloes; ik vroeg me af hoe het eigenlijk met het stotteren van A. gaat..

Knor: wat lekker een paar dagen vrij! Hoe was het circus? Vond J. het leuk?

Falcon: o ik hoop echt dat het huis snel verkocht is! Het lijkt me vreselijk irritant om steeds maar alles spic en span te hebben..

Sannie: Wat doe je dan als R. bazig is in het spel? Laat je het zo, of zeg je er wat van? Ik bedoel niet met Casper maar als er een kindje bij je aan het spelen is. Lijkt me best moeilijk, grotere kinderen haha!

Ik ga even groenten en uitjes snijden voor de gourmet.

Fijne avond!
Nog even snel wat reageren, maar ga er zo in want moet morgen weer vroeg op (6:00)...

Mette, lekker gegeten?

Het stotteren bij Amber is weer helemaal over...het is al eerder een keer over geweest en later toch weer gekomen, dus wie weet komt het nog wel een keer terug, maar den het eigenlijk niet.

Dat je daar nog aan denkt joh!!

Elfin, bedankt en het zelfde!

Tinus, gezellig zo'n lunch!

KM, wie weet hoe je er over een paar jaar over denkt....

Floddertje, leuk he weer alles nieuw!!

Wij hebben geen extra beveiliging op de ramen alleen wel een drukknopje die je in moet drukken voor hij open kan.

Au...voorzichtig hoor met die schouder....!!!

Falcon, dat is schrikken als ze dan ineens op de stoep staan, hopen dat ze er doorheen kon kijken.

Justin deed dat ook altijd met z'n billen omhoog slapen! Lief is dat!

Balen van de stofzuiger...

Knorretje, balen van die kroon....

Goed hoor weer aan het hardlopen, wil ook wel weer, maar kan me er nog niet echt toe zetten.

Vanmiddag wezen zwemmen met de kinderen, was super gezellig!! Het zijn echt waterratten!

Ben wel blij als de vakantie weer over is, want hier thuis vervelen ze zich dood en willen alleen maar vermaakt worden...als ik wat verzin word het vaak nog afgekeurd ook...alleen de tv is goed genoeg, maar daar trappen we niet in!! Maar Justin zegt zelf ook dat hij school mist, dus maandag gaat alles weer lekker in het ritme!
Tinus, nu alweer 39 wk?? Succes hoor, vooral dat slapen is echt bagger he die laatste weken.

Marloes, goed hoor, dat je niet aldoor aan de tv toegeeft! Ik heb dat uiteraard wel gedaan omdat we allebei ziek waren.

Vanmorgen huilde M weer van de hoofdpijn, maar later was dat ook weer over. Als hij hetzelfde heeft als ik komt dat gewoon van de druk en de verstopping. Wij zijn vanmiddag even naar de stad geweest maar ik kon niet alle dingen halen die ik wilde, lastig met een peuter die alle kanten opgaat in een winkel.

KM, ik snap het ergens wel hoor, om die redenen niet weer beginnen aan een tweede. En daarom stellen wij het ook wat langer uit dan anderen. Nu ik een paar dagen alleen met M zit (en ook nog behoorlijk gebonden aan huis) word ik er soms ook simpel van, het gehannes met een peuter. Bij de meeste mensen overheerst denk ik het verlangen naar een kind als 'totaalplaatje', dan neem je die eerste zware jaren voor lief. Zo ook wij maar dan wel als de eerste wat groter is.

We gaan morgen trouwens deze kopen, jullie snappen wel waarom :-)

Mette, haha, hoe jij op Elvin reageert is precies zoals je op mij reageerde, en ik trok daardoor maar de stoute schoenen aan. Daarom vind ik het ook zo jammer dat je er niet vaak bent nu, jij bent een van degenen die nieuwelingen hier welkom doen voelen.

Hallo Elvin Vertel eens wat meer over jezelf/ je kind?

Sannie, ik geloof dat er meer eind december/ begin januari moeders hier meelezen, af en toen breekt er iemand in toch met een gerichte vraag.

Oef, hoe gaat het? Een van de tweeling nog ziek? B al aan de beterende hand?

Flodder, ik vind het eerste behangetje mooi en zou het combineren met rood, niet al te veel roze. Maar je hebt een uitgesproken smaak en wens, dus advies heb je niet nodig!

Het lijkt mij mooi om in het nieuwe huis beneden allemaal vale tinten, blauw, grijs en bruin te combineren, heel rustig. Na het rood en zwart dat we nu hebben lijkt me dat wel fijn.
Nou moe, Nurse, ik lees net in een krabbel ergens dat een van je meiden ziek is!!! Nog even lezen wie van de twee, Y? Beterschap!!!
Hallo allemaal! Circus was super!!!

De 1e act was met 6 paarden, J begon huilend met zijn handen op zijn oren, dus we hadden zoiets van Oh,oh! Maar gelukkig was dat alleen bij de paarden. (heel raar...) hij heeft daar ook bijna niet naar gekeken. Hij heeft bij wel meer acts zijn handen op zijn oren gedaan, maar keek wel. Toen we klaar waren en we weer thuis wasren vroegen we wat hij het leukst vond en zijn antwoord was: "de dieren!"En toen we vroegen wat hij het mooist vond van de dieren antwoordde hij "de olifant, want die was zo mooi met glitters!"

Hahahaha! Ik ben nu bezig foto's van mijn gsm op de pc te zetten, dan plaats ik er straks wel een paar (hier of op HM)

Flodder

grappig, jij hier dus in de buurt! Je mag best eens langskomen voor een bakkie hoor!

En skikleding hebben we dit jaar nog niet nodig. We willen mettertijd (over een paar jaar) wel op wintersport, dus misschien dan!

Heb je de afmetingen van de bank? Misschien kan ik een dezer dagen de bus van mijn ouders nog lenen (staat te koop, nu hebben ze hem nog) en dan kan de bank naar Y toe...

Bij een grote tv hoort een grote bank!

Erg he als Ikea zo druk is...pfftt! We wonen er 10 minuutjes vandaan, ik ga regelmatig, maar niet op de drukke dagen!

En wat klinkt dat leuk allemaal nieuwe meubels!! Leuk alle stoelen een andere kleur!

Hoe was het bij decokay?

Sannie

waarom mag jij geen bloed meer geven?

Tinus

fijn is dat he om weer meer dingen te kunnen gaan doen! Vind ik ook zo fijn aan J. Met alleen hem zouden we ook zo uit eten kunnen. Hij blijft tot nu toe redelijk rustig zitten, eet lekker mee, maar ja, M is onze kleine dreinende draak.... die neem ik nog iet zo gauw mee naar een restaurant hoor!

Elfin

ha, nog een stiekeme meelezer!! Leuk! Ja, vertel...jongen of een meisje en de naam?

En jeetje...lees je echt al 3 jaar mee? (of nog langer?)

Oh, M wil aandacht (J slaapt nog en vriendlief ook, die heeft middagdienst vanaaf)

Misschien nog tot zo!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
En ja hoor... M slaapt weer en nu is J wakker. Vriendlief slaapt nog... Hij zei dat hij wakker zou worden als J wakker werd, hij had de babyfoon bij hem. Nou, hij is niet wakker geworden.....grmbl. Aan de ene kant gun ik het hem zo maar aande andere kant denk ik wel eens: ik wil oohook!!! Hmm..nou ja, volgend jaar misschien...

J zit nu trouwens aan een boterhammetje met.....pepernoten! Hahaha! Ik vond dat dat we moest kunnen zo op de laatste dag van het jaar!

Hij geniet met volle teugen!

Ik zal eens kijken of ik zo een foto kan plaatsen...
Manuel heeft gisteravond toch nog heel moeilijk gedaan bij het naar bed brengen. Hij was nu juist oververmoeid doordat hij 's middags niet had geslapen. Toen we het gevecht hadden gewonnen (lees: kind gedoucht, pyjama, tanden poetsen) en hij eenmaal in bed lag, heeft ie 5 minuutjes geroepen en gehuild maar gelukkig viel hij toen wel in slaap.

Wel lastig hoor, deze tussenfase. Hoe is dat bij jullie gegaan? Was het ineens over of keek je het per dag aan? Ik denk dat ik hem vandaag dus wel weer even laat slapen, want vanavond is het toch een rare avond waar hij vast later naar bed zal gaan.

Sowieso twijfel ik nu of we hem wakker moeten maken daar. Zal eens aan JP vragen hoe hij erover denkt om hem gewoon daar te laten en hem 's morgens weer op te halen... Of misschien wordt hij wel wakker van het vuurwerk?

Elfin: Wat grappig dat je al zo lang meeleest!! Net als de anderen vraag ik me ook af of je het dan niet leuk vindt om ook mee te schrijven?

Knor: Wat leuk hoe Joeri op het circus reageerde! Misschien vond hij sommige dingen toch een beetje eng, haha.

Ik zat me af te vragen: hoe staan bij jullie eigenlijk de trouwplannen???????

Falcon: Wat een leuke stofzuiger!! Lijkt wel speelgoed!

Wat sneu dat nu M weer klaagt over hoofdpijn. Als hij maar niet net zo ziek wordt als jij.

Heb je al wat gehoord van die kijker die onverwachts voor de deur stond?

En het slapen gaat de ene nacht heel goed, de andere nacht ruk. Ik schijn enorm te snurken, ahem... en JP geeft me soms een schop waarna ik weer klaarwakker ben. Heeeel fijn. (grr)

Marloes: Heb je vanavond wel vrij omdat je vanmorgen al zo vroeg moest beginnen?

Lastig hè die kids vermaken in de vakantie. Ik vind het ook moeilijk, zeker nu ik niet zo fit meer ben. Maar Manuel kan zich best aardig vermaken door al zijn nieuwe speelgoed van zijn verjaardag en sinterklaas. Kan wel merken dat hij daar aan toe was!

Oh ja, vast niet het vermelden waard maar ik voel de laatste 2 dagen wel wat rommelen! Beetje menstruatiepijntjes, heel lichtjes. Soms uren niks, dan weer een tijdje wat meer. Hoeft natuurlijk niks te betekenen, want volgens mij kan het zo nog makkelijk 2 weken doorrommelen. Maar er gebeurt in ieder geval wel iets daar binnen!
Boterham met pepernoten hahaha! Hoe verzin je het! Kan me voorstellen dat dat feest is.

En jaaa herkenbaar dat mammie er altijd uit moet en pappie niet wakker wordt... Ach, jouw tijd komt nog wel Knor!
Spannend Tinus!!! Maar houd je benen vandaag en morgen nog maar even bij elkaar! Oké?

Enneh...trouwplannen...ik wacht al en paar maanden op een geboorte-akte uit Frankrijk, eerder kunnen we niets ondernemen... Ik zal mijn moeder vragen of ze maandan nog eens wil bellen, want ik ben er nu alweer een maand of 4 mee bezig....zucht.

Ik hoor beweging boven.....zou vriendjelief eindelijk wakker

zijn??? Hmmm....ik denk dat ik zomaar vind dat ik morgen (of overmorgen want morgen moet vriendlief weer in de middag werken) mag uitslapen!!!

Heb een nieuw iets op mijn laptop geinstalleerd om foto's te kunnen halen van mijn gsm, maar dat ding is traaaaaaggggg.....ben er nog steeds mee bezig!
Hey meiden! even weer een berichtje van mijn kant...

Hier hebben alledrie onze kindjes wat gekwakkeld... is na de buikgriep van de meiden (toen ik zwanger was van A.) volgens mij nu de eerste keer dat ze ziek zijn/waren.

Ons R. was na 3/4 dagen alweer beter en bij onze A. is het tot nu toe een onschuldige verkoudheid met snotneus en rochel maar onze Y. bleef maar koorts houden en lelijk hoesten.

Gisteren voor de 2e keer met dr naar de HA geweest en nu blijkt dat ze een luchtweginfectie/beginnende longontsteking heeft.

Eerder bij de HA er nog niets aan dr longen te horen.

Ze had al 4 dgn niet gegeten en is best veel afgevallen... vandaag heeft ze voor het eerst een cracker met wat jam op.

Vind t zo sneu voor dr, ze is echt zo beroerd

Gisteren hadden we een AB-kuur meegekregen, hopelijk slaat ie snel aan...Ze heeft hem nu 3 keer onder dwang gehad en 1 keer heeft ze wat terug overgegeven.

Nou.. Heb niet veel tijd gehad om bij te lezen en bij te beppen, begin er vandaag ook niet meer aan dus wil bijdeze iedereen een Fijne jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2010!!!

Kusss!

xx
Oh, enne Tinus, nog even volhouden! Spannend hoor...

Enne, ik hoop dat je je kerel een rotschop terug verkoopt?! Jij bent hoogzwanger, moet ie maar begrip voor hebben

(dat je snurkt)

Kuss!
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 31-12-2009 10:10
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Nursie beterschap met Ytje!!! Arm wijffeke!
Nurse: Aaah beterschap met Y! Gelukkig maar dat ze niet vaak ziek zijn, maar wel jammer dat het nu meteen wat ernstiger is.

En jaaa, JP heeft pas zelfs op de bank geslapen haha! Maar ja, tis wel vervelend voor hem ook natuurlijk, want met zijn reuma heeft hij zijn slaap echt nodig en hij heeft het ook erg druk op zijn werk. Gelukkig nog maar even...

Knor: Oh lastig dat dat zo lang duurt die geboorte-akte! Kunnen jullie ook nog geen datum vast zetten nu?

En leuk die glitterolifant zeg! Snap dat Joeri dat leuk vindt.

Zo heb me er eindelijk toegezet die &$%#-kerstboom leeg te halen. Mag JP hem vanavond naar buiten kieperen...
quote:Tinus1977 schreef op 31 december 2009 @ 11:53:

Nurse: Aaah beterschap met Y! Gelukkig maar dat ze niet vaak ziek zijn, maar wel jammer dat het nu meteen wat ernstiger is.

En jaaa, JP heeft pas zelfs op de bank geslapen haha! Maar ja, tis wel vervelend voor hem ook natuurlijk, want met zijn reuma heeft hij zijn slaap echt nodig en hij heeft het ook erg druk op zijn werk. Gelukkig nog maar even...

Knor: Oh lastig dat dat zo lang duurt die geboorte-akte! Kunnen jullie ook nog geen datum vast zetten nu?

En leuk die glitterolifant zeg! Snap dat Joeri dat leuk vindt.

Zo heb me er eindelijk toegezet die &$%#-kerstboom leeg te halen. Mag JP hem vanavond naar buiten kieperen...Jaja, dat denk jij... straks hebben jullie er een schreeuwend poppetje erbij... En idd, zowat nooit niets hier maar nu in 1 keer wel meteen 'goed'

Ik heb onze boom trouwens de dag na kerst meteen opgeruimd.

Onze Y. slaapt al zowat heel de dag... vanmorgen een uur eruit geweest, wilde toen weer naar bed, net weze kijken maar wilt blijven liggen.

Oh, nu roept ze me.

Doei!

xx
Knor; o leuke foto's! Heerlijk zo'n broodje pepernoten haha!

Al vier maanden wachten op de akte? Jee dat is echt lang.

Falcon: ja, ik denk dat rood ook leuk staat bij het eerste behangetje van Flodder. Klinkt trouwens wel mooi, je kleuridee voor jullie nieuwe huis.

Leuk dat je je welkom voelde door mijn berichtjes. Ik kan me voorstellen dat als er al een maandclubje loopt je niet zo makkelijk er bij aan zal melden. Ik ben blij dat je toen de stoute schoenen hebt aangetrokken, ik vind je echt een aanwinst hier! Enne, straks ben ik hier weer vaker te vinden heur! Tris heeft nu vakantie, dus wil ik ook niet de hele tijd de Vievverslaafde uithangen haha!

Tinus: Jááááááááááááá, rommelen, daar houden we van hier!! Kom maar Zus, kom maar bij je tante Mette! Ik hoop dat het doorzet ik ben zo benieuwd!

Nursie: ach gos, geef haar maar een dikke knuf! Jullie oud en nieuw plannen nu in het water gevallen, of krijg je visite thuis?

Wij gaan vanavond naar vrienden toe, met 3 stellen met kinderen en 2 stellen zonder kinderen. Ik hoop écht écht écht heel erg dat die van mij gaan slapen..

Hier verder niet zoveel nieuws, Noof en Stef zijn blij!

Iedereen hier een hele fijne jaarwisseling, ik hoop dat volgend jaar er weer een heel gezellig jaar van gaan maken. Het contact met jullie vind ik heel waardevol en bijzonder.

Dikke kus voor 2010!

Enne pas op hé, met vuurwerk: met 3 vingers minder, kun je toch niet zo lekker typen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven