Good Luck
donderdag 31 december 2009 om 17:02
donderdag 31 december 2009 om 18:08
donderdag 31 december 2009 om 19:39
Hier ook geen burenfeestjes of zo hoor. Wel aardige buren, maar daar blijft het bij. Hier schoonouders en vriend zijn broer + vrouw op visite. Ties is helemaal nerveus. Arm ventje, haha. Had er zo'n zinj in. We maken hem weer wakker, ben benieuwd! Zwager heeft Pools vuurwerk, nogal veel en hard...
Wat betreft het afscheid nemen, het is altijd al lastig. Bij kdv heeft hij tijden gebruld, ging net redelijk. Laatste weken weer iets minder vanwege zenuwen en zo, maar goed. Het gaat wel over, en moet even doorzetten. Denk dat ik het momenteel ook even moeilijker vind dan hij hoor... En ben dan weer "bang" dat ik dat onbewust op hem overdraag...
Gerechten van Amalia klinken eng, ik wil er niet eens op googlen. Doe mij maar gewoon gevulde eieren!
Jullie ook allemaal aan de top 2000? Zo gezellig, al die leuke muziek!
Wat betreft het afscheid nemen, het is altijd al lastig. Bij kdv heeft hij tijden gebruld, ging net redelijk. Laatste weken weer iets minder vanwege zenuwen en zo, maar goed. Het gaat wel over, en moet even doorzetten. Denk dat ik het momenteel ook even moeilijker vind dan hij hoor... En ben dan weer "bang" dat ik dat onbewust op hem overdraag...
Gerechten van Amalia klinken eng, ik wil er niet eens op googlen. Doe mij maar gewoon gevulde eieren!
Jullie ook allemaal aan de top 2000? Zo gezellig, al die leuke muziek!
donderdag 31 december 2009 om 23:45
vrijdag 1 januari 2010 om 08:32
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Pff.. ging om half 3 naar bed, maar kon niet slapen, hele harde bommen werden er nog afgestoken en ik had het verschrikkelijk koud.
Ik heb het nog 5 uur zien worden en om half 8 was Robin weer rise and shine.
Robin heeft overal doorheen geslapen en Tobias wilde niet slapen en is dus uiteindelijk op de bank om kwart voor 10 in slaap gevallen. En werd om kwart voor 12 wakker.
Hij vond het vuurwerk geweldig!
Pff.. ging om half 3 naar bed, maar kon niet slapen, hele harde bommen werden er nog afgestoken en ik had het verschrikkelijk koud.
Ik heb het nog 5 uur zien worden en om half 8 was Robin weer rise and shine.
Robin heeft overal doorheen geslapen en Tobias wilde niet slapen en is dus uiteindelijk op de bank om kwart voor 10 in slaap gevallen. En werd om kwart voor 12 wakker.
Hij vond het vuurwerk geweldig!
vrijdag 1 januari 2010 om 08:51
Bridges, nog gefeliciteerd met T! Alweer 4 jaar en dus naar school! Wat zielig dat hij er zo'n moeite mee heeft Ik vrees hier ook het ergste.
En Star hoe was het bankhangen met je schoothond?
Haha.. en ben je er al achter, wie er sleutels aan zn broek heeft hangen?
CD, nog gefeliciteerd met Kevin! Leuke dag gehad?
Juud, fijn dat Sjimmie nu doorslaapt! Heerlijk!
Hoe is het met het afvallen? Gaat het goed?
Enka, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Mal, wat een gave avatar weer! Heb je nu hoofdpijn van de prosecco
Amalia, leuk dat je vriendin ook zwanger is. 1 dag? Hihi.. leuk dat ze het gelijk verteld!
Bam is het gelukt met de giraf? Alles klaar voor 2010?
Helen, zie je op tegen Mare haar verjaardag? De verjaardag zie ik niet tegenop, ik vind het meer erg dat hij 4 wordt. Zo groot al weer en dan naar school. daar zie ik pas tegenop!
En Star hoe was het bankhangen met je schoothond?
Haha.. en ben je er al achter, wie er sleutels aan zn broek heeft hangen?
CD, nog gefeliciteerd met Kevin! Leuke dag gehad?
Juud, fijn dat Sjimmie nu doorslaapt! Heerlijk!
Hoe is het met het afvallen? Gaat het goed?
Enka, nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Mal, wat een gave avatar weer! Heb je nu hoofdpijn van de prosecco
Amalia, leuk dat je vriendin ook zwanger is. 1 dag? Hihi.. leuk dat ze het gelijk verteld!
Bam is het gelukt met de giraf? Alles klaar voor 2010?
Helen, zie je op tegen Mare haar verjaardag? De verjaardag zie ik niet tegenop, ik vind het meer erg dat hij 4 wordt. Zo groot al weer en dan naar school. daar zie ik pas tegenop!
vrijdag 1 januari 2010 om 08:54
vrijdag 1 januari 2010 om 09:44
Goedemorgen allemaal. Valt wel mee met de hoofdpijn, Jonathan heeft tot 9 uur geslapen, dus dat is wel fijn. Die is trouwens helemaal niet wakker geworden om 12 uur. Hij heeft in de vakantie een paar keer zijn middagslaapje overgeslagen, en gisteren dus ook. En dan merk je dat hij de nacht toch wat rustiger doorkomt en langer slaapt.
Naatie, wat een mooi begin van 2010, gefeliciteerd!!!!!!
Naatie, wat een mooi begin van 2010, gefeliciteerd!!!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 1 januari 2010 om 10:39
vrijdag 1 januari 2010 om 11:34
quote:amalia schreef op 01 januari 2010 @ 01:01:
Jij was echt snel Su
Met de vriendelijke groeten van TMobile en mijn iPhone
Morgen dames,
Kort nachtje hier: ging om 2 uur slapen en was om 6 uur wakker want moest kolven en kon toen helaas de slaap niet meer vatten tot man en oudste kind om half 9 naar beneden gingen. Daarna nog 2 uurtjes lekker geslapen gelukkig.
Jeetje is wakker geworden van de knallen, helemaal verdrietig omdat we buiten waren (kan ze max een kwartier hebben staan huilen, oeps...). Ik had de babyfoon mee maar als ze naar beneden gaat en daar huilt hoor je dat natuurlijk niet . Gelukkig had papa een mooi stuk vuurwerk bewaard en hebben we dat nog lekker afgestoken. Daarna bij ons in bed geslapen. Volgend jaar mag ze lekker opblijven als ze dat wil.
Jij was echt snel Su
Met de vriendelijke groeten van TMobile en mijn iPhone
Morgen dames,
Kort nachtje hier: ging om 2 uur slapen en was om 6 uur wakker want moest kolven en kon toen helaas de slaap niet meer vatten tot man en oudste kind om half 9 naar beneden gingen. Daarna nog 2 uurtjes lekker geslapen gelukkig.
Jeetje is wakker geworden van de knallen, helemaal verdrietig omdat we buiten waren (kan ze max een kwartier hebben staan huilen, oeps...). Ik had de babyfoon mee maar als ze naar beneden gaat en daar huilt hoor je dat natuurlijk niet . Gelukkig had papa een mooi stuk vuurwerk bewaard en hebben we dat nog lekker afgestoken. Daarna bij ons in bed geslapen. Volgend jaar mag ze lekker opblijven als ze dat wil.
vrijdag 1 januari 2010 om 11:36