Good Luck

03-12-2009 11:03 3111 berichten
Alle reacties Link kopieren
brr wel erg koud volgende week.....

Hahaha op zoek naar piratendingen.. hoe bedenken ze het zeg...

http://www.sistersinwonde ... snoepjes-sc1002125~[/img]
quote:Star schreef op 01 januari 2010 @ 18:07:

Nee, die klappers vind ik niet leuk nee. Wat is de lol daar nou van? Sukkel van 55+ die zich bijna een natte droom stond te komen van de lol.Ik neem aan dat je bij dit bericht niet je eigen vent bedoeld ?
hahahaha Amalia
quote:bambino schreef op 01 januari 2010 @ 19:52:

brr wel erg koud volgende week.....

Hahaha op zoek naar piratendingen.. hoe bedenken ze het zeg...

http://www.sistersinwonde ... snoepjes-sc1002125\[/img]Verzin het en het bestaat al.
nou idd.
Gelukkig nieuwjaar meisjes! Wij hebben ook een erg gezellige avond gehad, Vent had heel veel vuurwerk dus die heeft serieus met onze vriend en al onze buurmannen tot 2.00 uur staan afsteken! Maar het was erg gezellig met z'n allen op straat en ook nog erg mooi vuurwerk, altijd leuk! (wij hebben erg leuke buren Star! ) Sjors werd alleen maar zieker maar hij heeft nog wel naar het vuurwerk gekeken, Sjimmie sliep gewoon overal doorheen! Sjors wilde vanmorgen niet meer slikken en drinken en hij heeft al 3 dagen koorts. Vanmiddag knapte hij gelukkig op maar net had hij weer koorts, misschien een keelontsteking? Ik denk dat hij zijn 1e schooldag ziek op de bank doorbrengt. Maar van waterpokken zijn ze toch niet zo ziek?

Grappig Amaal, wij waren ook niet uitgenodigd op een oudjaarsfeest in de buurt. Onze buurt bestaat zo'n beetje uit 3 groepjes, de 50+, de 40-ers en de dertigers. De dertigers zijn het leukst want dat zijn de buren met jonge kinderen of nog geen kinderen, wij dus, haha! De 40-ers gaven een feestje en in het begin mochten we wel op hun feestjes komen maar die waren saai! Dus na heel vaak nee gezegd te hebben worden we niet meer uitgenodigd, ook prima en wel zo makkelijk want nu hoef ik me ook niet rot te voelen als ik nee zeg...

Verder een heerlijke flufdag gehad. Vent had geluk wat de buurkinderen hadden zijn 100duizendklapper al opgeveegd. Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Naat wat leuk dat je bent aangenomen! Ga je hetzelfde werk doen alleen dan op een andere plek?
quote:amalia schreef op 01 januari 2010 @ 19:57:

[...]

Ik neem aan dat je bij dit bericht niet je eigen vent bedoeld ?Whahahaha nee
Net de laatste aflevering van Dr Who gezien, de Doctor is dood, lang leve de Doctor

Kerstboom is opgeruimd
Beterschap daar Juud!

Kan me niet herinneren dat ze van waterpokken zo beroerd zijn inderdaad.
Ik wilde de kerststal weer opruimen, maar nu ben ik jezus kwijt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Te paard denk ik.
Veel liefde geluk en gezondheid goodluckladies!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 01 januari 2010 @ 21:07:

Te paard denk ik.nee het legopaard lag er nog wel
Jij ook een goed nieuwjaar Vishnu!
Hmmm, ik ben ook de kerstshit aan het opruimen tot grote ergenis van man. De boom staat dus nog, zucht ha ha. Staat ook niet in de weg hoor. En ik mis het lichtpunt altijd als die boom weer weg is. Ga ik maandag met de kindjes wel opruimen.

Jezus weg... dat is raar, volgens mij moet hij nog tot pinksteren wachten... Mss zag hij dit jaar zijn taak niet zitten.

Werd net op het waarzegtopic voorspelt dat ik een jongen krijg. Nou, we zullen het zien.

Alhoewel er stond; een zoon voor Amalia en een dochter voor PODE en die vallen voor elkaar op een vivameeting in 2028. Maar dat kan dus ook 1 van de 2 andere zonen zijn.

Mag toch hopen dat ik hier over 18 jaar niet nog steeds rondhang...
Een fantastisch geweldig en super 2010 voor jullie allemaal! En dat het Good Luck virus hier maar goed zijn best mag doen.
Jullie hebben dus ook, als ik het zo lees, allemaal een lekkere avond/nacht gehad.

Wij ook, wij waren bij vrienden en hadden een winter BBQ met straalkachel en vuurkorf! Erg leuk om eens te doen. L lag na het eten op bed en T en zijn vriendje wilden naar binnen om te spelen en om half 9 naar bed. T had ook was ook wat ziek maar hield het goed vol. Om 12 uur hun wakker gemaakt en L werd zelf wakker. Door het raam naar al het vuurwerk gekeken, opmerkingen van de jongens; "oh ik zie blauw, nu roze, nu groen, oh kijk die danst in de lucht"

Om 2.00 thuis en vanmorgen 8.30 (oké, L heeft om 6.00 uur nog een flesje gehad)

En vandaag flufdag en even bij schoonmoeder op bezoek.
Kevin, GEFELICITEERD nog met je verjaardag. Ook officieel kleuter.
Goedemorgen!

Het sneeuwt hier weer! Er ligt een leuk laagje om op te sleeën en het sneeuwt nog zachtjes door.

Heb gister de kerstboom uit huis gehaald en staat nu in de tuin met een laagje sneeuw erop. Ziet er erg leuk uit.

Zo iedereen een leuk oud en nieuw gehad lees ik. Gezellig allemaal.

Compu beterschap met CG!

Amalia, ik denk toch echt dat jij een dochter krijgt hoor. Ik zie allemaal roze bij jou

Star, fijn zo'n honderduizend ding. Bij ons in de straat ook. 2 zelfs. Hond ook hysterisch. Dat siervuurwerk is beter!

Enka, klinkt erg gezellig die bbq met vuurkorf!

Bam, lekkere nacht gehad dus. Grappig dat Juul er gewoon door de rits naar buiten ging. (Niet grappig voor jou, hoor)
Hoi, hoi,

Een liefdevol 2010 meiden!

(Ben weer weg, boodschappen)
Ben je ook helderziend Naat? Dat wist ik niet. Maar ik geloof je voorspelling hoor

llllll (L typt zijn letter)
CD, nog gefelicteerd met Kevin! Hoe was het?

Naat, dat is een goed begin van 2010. Gefeliciteerd met je baan!
Morgen...

Ik ben brak: 2 verkouden kinderen, rochel, rochel, nies, nies, Mahahama ik wil neusspray, rochel, rochel, nies enzzzzzz. Niet best geslapen dus. Na ja, we gaan op sjouw vandaag dus ik doe lekker dutjes in de auto straks .

Voor jullie ook Kokos!
Oh ja, fijne dag dus en tot morgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven