Good Luck
vrijdag 1 januari 2010 om 15:44
Opblijven??? Moet er niet aan denken, een kind tot 12 uur naast me. nee ik vond het prima zo met dat wakker maken. Ze lagen er kwart voor 9 in, en om kwart over 12 heb ik L gewekt. Zo schattig met die slaapoogjes en het haar recht omhoog ha ha.
Kwart over 1 lag hij er weer in.
Zielig een kwartier staan huilen, aaaaah. Schiet niet op met de babyfoon idd. Ik keek ook al steeds bij B, maarja, dat hoor je dus niet. Hij sliep gelukkig gewoon door. Grappig, want we hebben echt recht onder zijn raam zo;n pakara afgestoken (zo'n miljoenklapper). Wat een herrie, wel grappig. Ik ben niet zo van de knallen maar die rollen vind ik dan wel weer leuk.
Kwart over 1 lag hij er weer in.
Zielig een kwartier staan huilen, aaaaah. Schiet niet op met de babyfoon idd. Ik keek ook al steeds bij B, maarja, dat hoor je dus niet. Hij sliep gelukkig gewoon door. Grappig, want we hebben echt recht onder zijn raam zo;n pakara afgestoken (zo'n miljoenklapper). Wat een herrie, wel grappig. Ik ben niet zo van de knallen maar die rollen vind ik dan wel weer leuk.
vrijdag 1 januari 2010 om 16:03
Ik weet niet of het een kwartier was Amaal. Ik vermoed van niet want ze was eigenlijk zo weer kalm. Wakker maken is denk ik gene optie bij Jeetje aangezien ze dan dus in geen uren meer naar bed gaat. Vannacht was het ook bijna half 3 voor ze weer sliep.
Maar goed, mijn buren hadden geen 1000-klapper dus ik heb niets te klagen
Zo, iedereen aan de fluf of familie-bezoeken vandaag?
Maar goed, mijn buren hadden geen 1000-klapper dus ik heb niets te klagen
Zo, iedereen aan de fluf of familie-bezoeken vandaag?
vrijdag 1 januari 2010 om 16:20
Naatie, wat goed! Gefeliciteerd joh. Lekker weer iets nieuws in het vooruitzicht.
Dus je ziet erg tegen het schoolse op? Het lijkt mij stiekem wel fijn.
Oeps korte nachtjes bij jullie. Wij kregen de buren op bezoek, maar die heb ik op een gegeven moment maar gezegd dat ik naar boven ging en toen verlieten ze het pand haha.
CG is ziek. Koorts en een ontstoken plek in haar mond. Denk dat het een aft is.
Alles prima hier, Naatie. Voel me de laatste dagen beter, raarrr..
Dus je ziet erg tegen het schoolse op? Het lijkt mij stiekem wel fijn.
Oeps korte nachtjes bij jullie. Wij kregen de buren op bezoek, maar die heb ik op een gegeven moment maar gezegd dat ik naar boven ging en toen verlieten ze het pand haha.
CG is ziek. Koorts en een ontstoken plek in haar mond. Denk dat het een aft is.
Alles prima hier, Naatie. Voel me de laatste dagen beter, raarrr..
vrijdag 1 januari 2010 om 16:26
Oh dat is minder Suze. Ik was trouwens ook erg verbaasd dat L heel hard riep dat hij niet meer naar bed wilde, maar zich vervolgens omdraaide en meteen weer sliep. Ik zou willen dat ik zo;n gave had
Heel goed Compu, gewoon iedereen wegsturen Mag in jouw positie ook ha ha.
Heb je het al aan veel mensen verteld trouwens?
Heel goed Compu, gewoon iedereen wegsturen Mag in jouw positie ook ha ha.
Heb je het al aan veel mensen verteld trouwens?
vrijdag 1 januari 2010 om 17:21
quote:Star schreef op 01 januari 2010 @ 16:54:
Ik lees 1000 klapper.
Hier ook zo'n bokkenlul. Hond over de zeik, baby wakker en meurende slaapkamer. O en nu een rode auto. Lul.
Ha ha, jij vond het niet zo leuk?
Ik had wel bij het kindervuurwerk (waar volgens mij al heel veel 'echt' vuurwerk tussen zat. De papa's konden niet wachten denk ik) een enorm rook ding. Ademde puur rook in en begon echt te kokhalzen, niet normaal. Rook als een lucifer die je net aansteekt x 100000 ofzo. Heel goor.
We hadden wel hele gave pijlen ('moest' van mij, wat leuk vuurwerk zonder teveel herrie).
Ik lees 1000 klapper.
Hier ook zo'n bokkenlul. Hond over de zeik, baby wakker en meurende slaapkamer. O en nu een rode auto. Lul.
Ha ha, jij vond het niet zo leuk?
Ik had wel bij het kindervuurwerk (waar volgens mij al heel veel 'echt' vuurwerk tussen zat. De papa's konden niet wachten denk ik) een enorm rook ding. Ademde puur rook in en begon echt te kokhalzen, niet normaal. Rook als een lucifer die je net aansteekt x 100000 ofzo. Heel goor.
We hadden wel hele gave pijlen ('moest' van mij, wat leuk vuurwerk zonder teveel herrie).
vrijdag 1 januari 2010 om 17:22
vrijdag 1 januari 2010 om 18:40
zow, ik ben gammel....
Wij waren met mijn broer + vriendin en Manlief zijn broer + vriendin. Gezellig!
Wij hadden ook een achterlijke buur, die knallers hadden, die waren zo erg dat deputdeksels eraf kwamen, sukkel!
Hier had mijn broer op het laatst een een of ander geval die behoorlijk knalde. Juul schoot zo wat de lucht in, broer wist ook niet wat er kwam, was bedoeld als sier vuurwerk!
Juul vond vuurwerk prachtig, maar die knallen dus duidelijk niet, dus heeft hij op zijn stoeltje achter het glas gekeken.
Wij waren met mijn broer + vriendin en Manlief zijn broer + vriendin. Gezellig!
Wij hadden ook een achterlijke buur, die knallers hadden, die waren zo erg dat deputdeksels eraf kwamen, sukkel!
Hier had mijn broer op het laatst een een of ander geval die behoorlijk knalde. Juul schoot zo wat de lucht in, broer wist ook niet wat er kwam, was bedoeld als sier vuurwerk!
Juul vond vuurwerk prachtig, maar die knallen dus duidelijk niet, dus heeft hij op zijn stoeltje achter het glas gekeken.
vrijdag 1 januari 2010 om 18:45
vrijdag 1 januari 2010 om 18:51
Die Spaanse zoete meuk zeker? Daar krijg je houten hoofd van .
En Juul in campingbedje? Ziehielig! Ben je bijna vier moet je van je moeder als een baby in een campingbedje
Ja, op 1 feb is onze hele leg alweer 4. Ik las nog een topic over help ons de kleutertijd door... Genoeg om over te o-h en hier dus waarschijnlijk
Gaat echt bizar snel he? In maart ben ik alweer 8 jaar samen met mijn vent. Das dan mijn langste relatie tot nu toe (vorige x 7 jaar). Op naar de 25 zeg ik!
En Juul in campingbedje? Ziehielig! Ben je bijna vier moet je van je moeder als een baby in een campingbedje
Ja, op 1 feb is onze hele leg alweer 4. Ik las nog een topic over help ons de kleutertijd door... Genoeg om over te o-h en hier dus waarschijnlijk
Gaat echt bizar snel he? In maart ben ik alweer 8 jaar samen met mijn vent. Das dan mijn langste relatie tot nu toe (vorige x 7 jaar). Op naar de 25 zeg ik!
vrijdag 1 januari 2010 om 19:04
quote:Suze2 schreef op 01 januari 2010 @ 18:51:
Vond ie helemaal geweldig, zijn mama wakker houden ook ( hij kon er gewoon uit, zit een rits in die je gewoon open kan ritsen, voor zijn beentjes
Heel bizar...
Ja hier ook langste, haha niet dat ik al zo oud ben... maar toch
Vond ie helemaal geweldig, zijn mama wakker houden ook ( hij kon er gewoon uit, zit een rits in die je gewoon open kan ritsen, voor zijn beentjes
Heel bizar...
Ja hier ook langste, haha niet dat ik al zo oud ben... maar toch
vrijdag 1 januari 2010 om 19:10
zo kerstgebeuren is overigens alweer verbannen... Op naar het volgende spektakel... Juul zijn feest, hij heeft er in elk geval zin in.. en hij wil piraten....
Twijfel of ik weer heel de mikmak aanpas aan het thema of is gewone slingers ophang, die ik gewoon elk jaar weer op kan hangen, hahaha. Heb een berg van die zooi liggen, die ik dus never nooit meer gebruik...
Twijfel of ik weer heel de mikmak aanpas aan het thema of is gewone slingers ophang, die ik gewoon elk jaar weer op kan hangen, hahaha. Heb een berg van die zooi liggen, die ik dus never nooit meer gebruik...
vrijdag 1 januari 2010 om 19:31
quote:Suze2 schreef op 01 januari 2010 @ 11:36:
Mal, ga je proberen Jonathan wat vaker op te houden of is dat meestal echt niet mogelijk? Al bedacht wanneer jullie Efteling gaan doen?
Vandaag ook geprobeerd, maar op een gegeven moment is hij zelf de slaapkamer van Opa en Oma in gegaan en lag hij daar te slapen wel schattig. Efteling wil Malman een dagje vrij nemen, doordeweekse dag dan is het daar nog rustiger qua rijen enzo.
Mal, ga je proberen Jonathan wat vaker op te houden of is dat meestal echt niet mogelijk? Al bedacht wanneer jullie Efteling gaan doen?
Vandaag ook geprobeerd, maar op een gegeven moment is hij zelf de slaapkamer van Opa en Oma in gegaan en lag hij daar te slapen wel schattig. Efteling wil Malman een dagje vrij nemen, doordeweekse dag dan is het daar nog rustiger qua rijen enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards