18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
quote:NewWoman schreef op 12 december 2009 @ 08:45:

[...]

Je bedoelt die onder mijn stukjes staat?

Of deze.. "De beloften van vandaag, worden dikwijls de leugens van gisteren"

Nah, ze zijn beiden helemaal van toepassing geloof ik!Beiden van toepasssing idd!
Geniet ondanks alles maar wel lekker van die tien dagen er even helemaal uit zijn. Kun je weer nieuwe herinneringen maken. Want Krummel is dan nog niet geboren maar er nu toch wel een klein beetje bij. En die was er vorig jaar niet. Sanne veel plezier! En fijn om te lezen dat alles goed gaat met Krummel.
Lekkere vakantie gehad aleen eerste kerstdag wel wat moeilijk, kindjes die hun kado's open maken en dan mis ik wat. Gezin zoals het hoort te zijn is niet meer en daar heb ik het nog steeds erg moeilijk mee.

Is wel de laatse keer geweest dat we met mijn moeder zijn weg geweest. Het gaat helaas niet goed met haar. Zusje gaat in januari met haar naar de dokter voor een alzheimer test. Als je haar aan de telefoon hebt heb je het niet zo in de gaten maar nu 10 dagen met haar doorgebracht en het gaat echt niet goed met haar. Vb. In het huisje hadden we express alles op de zelfde plek voor haar gelegd, zeker haar puzzelboekjes. Op zich ging dat goed tot we een middagje bij mijn broer zijn geweest, terug in het huisje kon ze niets meer vinden. Niet meer weten wat voor dag het is, en dat regelmatig blijven vragen. Ik vind het zo erg, mijn oma (haar moeder) had het ook en het is afschuwelijk om mee te maken. Dit wierp ook een schaduw over de vakantie al hebben we wel geprobeert het extra gezellig te maken juist omdat het de laatste keer is.

Met de kinderen gaat het goed, heb ze niet gehoord over hun vader en moet zeggen dat ik dat erg droevig vind. Vader heeft ook niets laten horen en ook dat vind ik droevig.

Donderdag worden ze opgehaald en zijn ze zondag pas weer terug, jakkie.

Nog meer droevigs, moeder van beste vriendin is vlak voor kerst overleden, gisterochtend is ze begraven. Die hebben ook geen makkelijk laatste half jaar gehad.

Lang leve 2010 kan nooit slechter worden dan 2009 dus kijk vol goede moed vooruit. Hoe is het met jullie? Prettige kerst gehad? Kijken jullie ook al uit naar het nieuwe jaar?

meiden
Ha lieve Sanne! Ik miste je al, maar je had inderdaad vakantie. Met allerlei droevige en aangename dingen door elkaar begrijp ik.

Hier niet veel nieuws. Kinderen een week gehad, oudste zoon had vaak de bokkenpruik op. Ze zijn nu bij hun vader t/m zondag en ik ben af en toe bij Mr X. Yam! Verder hard aan het klussen in mijn huis. Mijn slaapkamer heel mooi behangen enzo. Ik ga zo meteen eerst even een tijdje badderen, want ik voel me een vreselijke zwerver
Heb bij new even bij gelezen, wat vreselijk jammer voor jou maar misschien nog wel meer voor zoon dat hij het zo moeilijk heeft. Je bent wel akelig atief hoor tjonge, kan de energie niet opbrengen. Diepe buiging.

Enneeee....lekker naar Mr.X......... op die manier wil ik me ook wel een zwerver voelen hoor

meiden
Mr X heeft een zwerversopvangtehuis, sms'te hij
Hi lieve Sanne,

Pfff, zo te lezen heb je wederom een paar enerverende dagen achter de rug. Fijn, maar ook moeilijk om nu zo met je moeder (en haar mogelijke Altzheimer) samen te zijn, lijkt me. Ik kan me voorstellen dat het dat a/d ene kant mooi maakt (de wetenschap dat je dit nu nog kunt doen samen), maar a/d andere kant is het ook erg triest. Kan me voorstellen dat je daar knap verdrietig van kan worden.

En dan je eerste Kerst zonder ex. Alleen met je kinderen (en moeder) de kerstkadootjes onder de kerstboom uitpakken. Meid.. heftig allemaal voor je, hoor! Kom hier: !!

Hoe gaat het met Krummel in je buik? Wanneer ben je eigenijk uitgerekend?

Wat zijn je plannen voor oudjaarsavond? Of heb je die nog niet?

Veel liefs,

Yayaatje
Hey Sanne, fijn dat je er weer bent.

Wat naar van je moeder, ze zal het zelf ook wel in de gaten hebben denk ik he... dat is helemaal sneu vind ik.

Wel merken dat het allemaal niet meer lukt maar er niks aan kunnen doen. Mijn vader heeft ook Alzheimer maar in een vergevorderd stadium. Hij heeft begin december ook nog een hersenbloeding gehad en kan nu ook niet meer lopen, hij wordt steen voor steen afgebroken, in triest.

En ja, die feestdagen he... al dat gezellige familie gedoe... dat doet zeer. Ik heb het ook heel slecht gehad bij vlagen de afgelopen weken...

Maarrrrr, 2010 staat voor de deur, jij krijgt ergens in februari een wolk van een baby, en 2010 wordt sowieso beter dan 2009, dat kan niet anders!

Ik ga morgen met de kids en mn zus naar het circus, toen ik het NewBoy vertelde vanmiddag keek hij mij diep in de ogen en ik hoorde die radertjes in zijn hoofd haast kraken, glimlach op zijn gezicht. Hij heeft wel een idee wat we gaan doen geloof ik. Leuk! Heb ik zin in!

Vanaf hier een dikke knuffel voor jou Sanne!
Gelukkig Nieuwjaar meiden. Ben bij vrienden geweest en was erg gezellig. Kinderen gebeld om 12 uur, waren bij mijn schoonzusje, ook haar nog even aan de lijn gehad, moet toch een beetje vreemd voor haar zijn. Maar ja we kunnen het goed met elkaar vinden dus ex went er maar aan, al vindt hij het niets dat we nog zoveel contact hebben.

Ex een sms gestuurd: "Wens jou voor 2010 wat je mij in 2009 gegeven hebt." Heel fout waarschijnlijk maar kon het niet laten.

meiden

ps, zal morgen even uitgebreid reageren op jullie berichtjes.
Ow Sanne, wat een geweldige sms!!!

inderdaad heel erg fout, dat dan weer wel.

Maar ja, hij is nog veeeeeel fouter geweest.

Mocht hij hetzelfde meemaken, dan zal hij nog niet de pijn en het intense verdriet voelen zoals jij (en wij) dat hebben ervaren. Simpelweg omdat het een boerenl*l is!!

Meis, nog maar een paar weken genieten van die heerlijke dikke buik met al dat gekriebel van binnen.

Hou je haaks

Dikke knuffel, Noa
Nog ff, ik zal zo'n een sms zelf ook maar niet schrijven, ik heb hem toch nog wel even nodig voor eea.

Kreeg vandaag mn alimentatie bijgeschreven en van onze oude rekening heeft hij nu een en/of met haar gemaakt. Het was 25 jaar onze rekening en dat deed pijn. Daarbij komt dat ik nu iedere maand haar naam op mijn giro zie staan.

Ik heb even hard moeten huilen.

Ik heb hem direct gemaild en in een kort bericht verteld dat dit mij erg veel pijn doet.

Vol verbazing kreeg ik terug dat hij het probleem zal verhelpen.

Dus nu maar ff geen pissed smsje, anders lost hij helemaal niets op. Eigen belang dus
Kan me voorstellen dat je het nu even laat hoor, maar ik kon me niet beheersen. En als hij zich blijft gedragen zoals hij zich de laatste maanden gedraagt zal hij er niet eens echt op reageren. En doet hij dat wel? Kan me niet boeien eerlijk gezegd.

meiden
Dubbel
Lieve Sanne,

Ik ben een beetje vroeg/laat, maar wens je een heel vol liefdevol en warm en gezond 2010 toe,maak er van wat je er van kan maken en kijk straks zonder spijt terug

Liefs en natuurlijk een dikke van mij
Lieve Sanne,

Ook van mij: een heel gelukkig, warm en liefdevol 2010 gewenst! Bedenk maar zo: the only way is up!!! Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan. 2009 ligt offiiceel achter je en vanaf vandaag gaan er betere tijden voor je aanbreken. Mark my words!!

Lieve Sanne,

Ik wens je een levendig 2010! Maak er iets moois van, het is je gegund!
Sanne: 2010 wordt een erg leuk jaar hoor! Je zult het zien!
Whoehaha Sanne die sms; zoooo fout maar hij is wel erg grappig!

Een heel fijn 2010, met de komst van krummel zal dit jaar een plezieriger jaar worden dan 2009 is geweest.
Ha Sanne, ben er even tussen uit geweest om te bevallen maar heb bijgelezen: 2010 wordt absoluut jouw jaar. Het kan alleen maar beter gaan. Ondanks alle narigheid heb je je zo groot gehouden het afgelopen jaar. Petje af.

Geniet nog even van je zwangerschap en heel veel geluk voor straks!
Van harte Kloddertje met de kleine!

Sanne hoe is het nu met je? En hoe gaat het met krummel?
Sorry meiden voor de radio stilte. Krummel gaat goed, kindertjes ook en dat is dan wel al het goede gemeld.

Via uwv een zez uitkering aangevraagd, zwangerschapsuitkering. Brief gekregen dat ik binnen 8 weken bericht krijg of ik in aanmerking kom. Lekker dan, ben dan al bevallen en erg hongerig vrees ik zo zonder inkomen. Ik gebeld voor een voorschot, nee hoor ze kunnen niets voor me doen. Ik naar de bijstand want tja kan toch niet zonder geld. Bijstand zegt wij kunnen niets voor je doen maar uwv hoort na 4 weken een voorschot te geven. Ik uwv weer gebeld, neeeee sorry 8 weken wij kunnen niets voor u doen. Juridisch loket gebeld, tja sorry maar uwv zegt 8 weken wij kunnen niets voor u doen. Ik de bijstand weer gebeld, wij gaan voor u kijken, we bellen terug maar ja uwv is verplicht...... Dus zit nu zonder inomen terwijl je denkt alles goed geregeld te hebben. Het is niet zo dat ex niet zal willen bijspringen maar ik wil dat eigenlijk helemaal niet, doe je zo je best krijg je dit gezeik.

Mediator heeft gebeld, papieren zijn binnen. Ex wil zo snel mogenlijk tekenen want tja anders moet truus straks terug. Dus lekker vlak voor de bevalling nog even stress. Bah.

Lihamelijk gaat het ook niet lekker, kan niet zo lang lopen omdat ik dan het gevoel krijg dat ik van mijn stokje ga. Onderzoeken gehad maar alles is goed. Ik voel me niet goed maar zal er dan wel bij horen al heb ik dit nooit bij eerdere zwangershappen gehad.

Sorry voor mijn gemopper na zoveel stilte.

meiden
Hee Sanne, goed om weer even wat van je te horen. Balen dat t even wat minder gaat.

Een paar dingen snap ik niet, zoals het financiele-geen-inkomen verhaal. Ik dacht dat je werk had? En krijg je geen alimentatie?

Je zegt zo makkelijk 'ex kan wel bijspringen' maar weet je dat zeker? Dat is wel dezelfde man die vorige maand opeens geen geld had voor kadootjes.. Misschien toch maar alvast met hem bespreken ook, hoeveel hij precies kan en gaat bijdragen.

Welke papieren zijn binnen bij de mediator? Weet je zeker dat alles daar instaat en dat je het overal mee eens bent? Snel is fijn, maar volledigheid en dat je er achter kan staan is nog een stuk belangrijker. Dat zij (misschien? of is het zeker?) terug moet is niet jouw probleem, zeker niet jouw stress. Ze zal toch nog wel eens terug moeten om daar dingen af te sluiten en af te handelen, dus dat bedenken ze dan mooi maar.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hey spijker, ja ik werkte ook maar als zelfstandige en dus zwangerschaps uitkering aangevraagd bij uwv, een zez uitkering. Volgens aanvraag formulier op tijd aangevraagd maar kreeg nu dus bericht dat ik binnen 8 weken bericht krijg. En nu dus bijna geld op. En ja ik weet dat hij bij springt want heb het er al met hem over gehad, ik weet wel dat hij wel vaker dingen zegt maar hier geloof ik nu weer wel in.

Papieren terug van de rechtbank bedoelde ik, hebben we in September al 'opgestuurd' en nu dus pas terug. Nog eenmaal een krabbel en ex is dan offiieel ex.

Immigratiedienst wil de papieren hebben anders moet ze terug, zegt ex. Wat daar van waar is weet ik niet en maakt ook niet zo veel uit. Hij wil volgende week tekenen, ben ik ruim 36 weken zwanger en kijk er dus niet naar uit.

meiden
Ach meis, wat een gezeik weer. De ambtelijke molens draaien zo langzaam en ook al denk jij alles op tijd en goed te hebben gedaan gooien allerlei regeltjes die nooit op elkaar aansluiten weer roet in het eten. Wat een narigheid.

Ik heb nooit de papieren met ex samen hoeven tekenen

we hebben dit beide bij onze eigen advocaat gedaan en voor de notaris heeft ex een volmacht achtergelaten. Ik heb hem dus niet hoeven zien. En dat was wel zo prettig. Ik kon bij het idee dat we samen voor de scheiding moesten tekenen al bijna flauw vallen van ellende. Ik was er gewoon echt ziek van, alles in mij verzette zich daar tegen.

Is er voor jou ook niet zoiets mogelijk, ipv daar met je dikke buik te moeten tekenen. Ik leef echt met je mee.

Ik stuur je een warme knuffel, hou je taai meis x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven