18 jaar naar de .....

14-04-2009 13:53 2027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft van het weekend beslist dat hij van mij scheiden wil. Na 18 jaar huwelijk en 4 kinderen. Hij heeft hele verhalen over ; het gevoel is weg, zijn nu nog jong (ben 41 hoezo jong) en blah die blah die blah, Maar ben erachter wat de echte reden is hij heeft al een nieuw vriendinnetje klaar leggen.

( heb zijn mail gehackt en vriendinnetje ff duidelijk gemaakt dat hij getrouwd is, wat vriendinnetje dus nog niet wist ) Maar de problemen beginnen natuurlijk nu pas , ten eerste zit ik alleen nog maar te dromen dat ie zegt dat het een vergissing is ( kom op meid dat gaat nooit gebeuren) Ten tweede we hebben geen cent te makken dus meneer blijft voorlopig nog in "ons" huis (moet ik zitten toekijken hoe hij met zijn nieuwe liefje msn't) Ten derde en eigenlijk zou dit ten eerste moeten zijn , de kinderen . Wanneer vertellen we dit? Zit waarschijnlijk nog wel een paar maanden met hem opgescheept. En wat vertellen we? heb de neiging om ze duidelijk de waarheid te vertellen, dat we worden ingeruild voor een nieuwe d..s maar weet dat ik dit tegenover de kinderen niet kan maken.

De pijn die ik nu voel is echt onvoorstelbaar heb een blok beton op mijn borst en voel me lamlendig, kan ook nix doe nix en zit alleen maar te huilen (waar de kids niet bij zijn, dus mama moet heeeeeeel veel plassen)

Zal dit ooit nog beter worden en hoe kan ie zomaar 18 jaar huwelijk weggooien vind dit onbegrijpelijk.

Hehe dit lucht op, dank voor het luisteren (lezen)
Hey Sanne,

Ik zit er zelf ook even weer helemaal door maar wou je toch even een dikke knuffel geven.
Knuffel van mij!
Fijn dat alles goed gaat met krummel en alle andere kinderen. Balen dat je zoveel gezeik hebt Sanne. Dikke knuffel
quote:NewWoman schreef op 14 januari 2010 @ 14:04:

Hey Sanne,

Ik zit er zelf ook even weer helemaal door maar wou je toch even een dikke knuffel geven.Voor jou ook een dikke knuffel
Geld probleem gelukkig opgelost. Eindelijk!! Is wel een pak van mijn hart hoor.

Vanavond kwam ex de kinderen weer ophalen, DD wilde graag thuis blijven want vanavond zou ze gaan schaatsen met haar dansgroep, morgenavond dansavond en zondag flinke training. Ze heeft het gevraagd aan haar vader en die vond het niet leuk maar zei "nou vooruit dan maar, maar ik vind het niet leuk". Zusje begon te huilen want ja dan zou ze helemaal alleen zijn en dat vond ze logischerwijs niet leuk. Ex is morgen hele dag weg met de jongens want die hebben strand training en daarna nog wat eten in de kantine. Zusje had morgen ook mee gekund naar de dansavond dus ik stel voor, kun je dan niet dit weekend de jongens meenemen en dan volgende week de meiden, hebben ze ook een beetje exclusieve aandacht (ook niet verkeerd dacht ik) en dan het weekend daarop ze weer alle vier meenemen. Dat zou dan zijn reguliere weekend zijn. Maar nee hoor dat wil meneer niet, want ja dan zit hij 3 weekenden lang met kinderen he, pffffffffffffffffffffffff. Omdat zusje zo verdrietig was is nu dus DD verdrietig want is dus toch maar mee gegaan. Zooooooooooooo zielig, echt dat breekt mijn hart hoor, eerst de een in tranen en nu dus de ander. Waarom kan hij dan toch niet een beetje flexibel zijn?? Ik begrijp dat niet hoor. En daar komt nog bij dat DD zondag perse naar de training wil, want komen weer wedstrijden aan en wat zegt ex? "Nou dan breng ik ze allemaal wel vroeg terug want ik blijf niet heen en weer rijden hoor" . God wat een lul is het toch. En ik zit hier in tranen omdat er nu dus 1 dochter verdrietig is en dingen aan het doen is die ze niet wil. Waarom toch niet gewoon volgend weekend die meiden ophalen, dat hadden ze zoooooooooo leuk gevonden. Bah. Is toch elke keer weer gezeik als hij hier is.

Had ex ook verteld over zoon die zijn leven op dit moment een 5 geeft. (Paar weken geleden al verteld) Ow zegt hij dan moeten we even wat extra aandacht aan dat kind besteden, waar ik het dus helemaal mee eens ben. Denk ik dus dat hij nu wel eens door de week gaat bellen met de kinderen. Hoe haal ik het in mijn hoofd toch steeds het goede van die vent te verwachten??? Niets van dat al hoor, geen woord extra van die lulhannes. Maar wel 4x per dag bellen deze week dat ik toch een afspraak met de mediator moet maken om de papieren op te halen. Heb hem de hele week laten bungelen want ik wilde eerst mijn financiën op orde hebben (mediator moet nog betaald en hebben nu een betaal regeling die ik pas kon maken toen ik wist dat er geld binnen zou komen). Tja die papieren zijn eigen belang he, dus dan kan het wel contact opnemen, maar je zoon die zo verdrietig is......pffffffffffffff niet belangrijk. LUL

Zo dat ben ik ook weer kwijt....loop alleen nog maar te mopperen hier. Sorry meiden, en bedankt voor alle knuffels en natuurlijk alle knuffels dubbel terug hoor.

meiden
Nou, daar is dit forum nou net de plek voor, even van je af mopperen, doe maar lekker hoor!

Wat kan je keer op keer teleurgesteld worden he, iedere verwachting maar afserveren, het loopt toch steeds weer uit op een teleurstelling...

En wat ontzettend zuur voor je meiden, een paar keer heen en weer rijden, is dat nou zoveel gevraagd?

Zo jammer dat hij zijn kansen niet wil pakken om de kinderen eens een plezier te doen.

Knuffels maar weer voor jou!
Ik begrijp daar ook niets van, iets voor je kinderen doen is toch nooit teveel werk?

Heb ook gehoord dat de jongens vandaag niet naar de strandtraining zijn geweest. Blijkt dat jongens geschorst zijn omdat ex zijn helft van de contributie niet betaald heeft. DE LUL. Nog meer verdriet dus. Zal blij zijn als ze morgen weer thuis zijn.

meiden
pffffffffffffff Sanne.......

Ex is 2010 alweer lekker begonnen zeg!!

Als hij zo doorgaat heeft hij straks iedereen tegen zich in het harnas gejaagt.

IK heb echt respect voor jou!! Je gaat voor je kinderen incl krummel!
Sanne, ik vind dat je ex best mag wijzen op afspraak is afspraak. Hij doet dat zelf ook, door niet flexibel te willen zijn met de weekends. En dat vind ik wel logisch ook. Maar dan is er ook een afspraak over hoe laat ze terug naar jou komen, en die afspraak kan dan ook niet veranderd worden omdat hij niet heen en weer wil rijden.

Hij zal gewoon moeten rijden, want zijn kinderen hebben hobbies en daar hebben jullie ooit samen besluiten over genomen en afspraken over gemaakt. Dat hij in zijn weekend heen en weer moet rijden lijkt me zijn probleem.

Weet je eigenlijk al wat je omgangsregeling voor krummel gaat zijn? En vanaf welke leeftijd? En moet ex krummel nou erkennen, omdat jullie niet meer getrouwd zijn als hij/zij geboren wordt? Of gaat het erom dat jullie getrouwd waren tijdens de zwangerschap?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hoe is het sanne??

Lukt het nog een beetje met je krummel binnen in je buik???

zag dat je al ff niet had gepost dus ik dahct ga ff vragen.

sterkte met de laatste loodjes .

liefs Benmamma
Goh wat lang geleden dat ik geschreven heb. En niet omdat ik me zo goed voel ofzo het is meer dat ik een beetje aan het .....ehh hoe noem je dat?? 'cocoonen'??? ben. Nog iets minder dan 2 weken en dan ben ik uitgerekend, moet donderdag weer naar de gyn en ga het er wel over hebben dat ik beslist niet overtijd wil lopen. Een week na mijn uiterekende datum zijn de jongens jarig en dan wil ik niet aan het bevallen zijn.

19 jan. hebben we de offiiele papieren getekend, ben er drie dagen flink van slag van geweest maar nu gaat het wel weer, merk dat ik vooral bezig ben met de kinderen en met krummel. Het vreemde is (vindik dan) dat ik, ondanks wat er gebeurt is, nog steeds niet achter de scheiding sta. Ben er nog steeds van overtuigd dat zonder haar wij nu nog bij elkaar waren geweest. Daarmee wil ik niet alle schuld bij haar leggen maar het maakte het voor hem een stuk makkelijker om weg te lopen. Begrijpen jullie?

Donderdag middag ga ik een box, maxi cosi en een badje halen en ben dan zo goed als klaar met alles. Beetje laat, veel later dan dat ik klaar was voor de anderen maar ik denk dat dat door de omstandigheden komt.

Zie, ben alleen maar bezig met krummel, terwijl ik toch helemaal niet zo'n 'mijn baby is alles waar ik over praat' type ben.

meiden
He Meis, spannend hoor nog maar een kleine 2 weken!!!

Ik hoop dat je er ondanks alle problemen ook nog een beetje van kan genieten. Heb je al besloten of ex nog bij de bevalling mag zijn? Of gaat een vriendin je steunen?

Vreselijk he dat moment van tekenen. Het is voor mij nu ruim een jaar geleden maar ik heb me er heel erg lang tegen verzet. En zo nu en dan komt dat knagende gevoel nog steeds boven. Het was helemaal niet nodig geweest.

Ook ik geef die zuid africaanse lesbische muts de schuld maar weet diep van binnen dat als zij het niet was geweest hij tegen een ander aangelopen was. Hij was gewoon op zoek, stond er wagenwijd voor open. Soms lijkt het wel alsof zij hem heeft betoverd want hij is allang de man niet meer die ik ooit gekend heb. Het is een totaal vreemde geworden.

Meis, jou laatste loodjes zijn een feit. Ik wens je alvast een hele fijne bevalling en een kuffel voor jou en kleine krummel
He Sanne, succes met je laatste stukje. Ik sluit me aan bij Noa en wens je een goede bevalling.

En misschien is dan na je bevalling een goed idee om te komen "kroamschudd'n" met een bescheiden forumdelegatie?

Liefs van NewWoman
Sanne,

Nog maar twee weekjes jeetje wat gaat de tijd snel! Begrijp wel dat je je even teruggetrokken had/ hebt omdat je druk bent met krummel en je kinderen. Wens je alvast ontzettend veel succes met de bevalling.

Ik deel de mening over muts niet. Ex ging voor muts, maar het had voor hetzelfde geld de buurvrouw, zijn collega, de vrouw van de bakker om het even wie kunnen zijn. Hij is weggegaan hij heeft als enige schuld. Zij had desnoods met dr borsten kunnen wiebelen als hij niet al open stond voor het contact dan was hij nog bij jou. Maar hij was het kennelijk al langer van plan weg te gaan. Muts heeft het proces alleen versneld.

Ik las trouwens dat iemand vroeg of ex kind nu moet erkennen. En daar weet ik wel het antwoord op. Kind is verwekt op het moment dat Sanne en ex nog getrouwd waren. Ex is dus wettelijk gezien automatisch de vader waarmee het kind dus erkent is Of ik moet me sterk vergissen.
Lijkt me heeeeeeel leuk new Nog iets om naar uit te kijken.

Je hebt wel gelijk hoor noa, hij stond er ook voor open, maar toch kan ik het gevoel niet van me afzetten dat we nog bij elkaar waren geweest als........ Ach ja misschien dat ik er ooit nog vrede mee kan hebben. Voorlopig in iedergeval nog niet want hij zit nog veel te diep in mijn hart, ondanks alles.

Ex wil definitief niet bij de bevalling zijn, en eigenlijk zou dan een vriendin erbij zijn maar dansdochter gaf aan heel graag bij de bevalling te willen zijn. Vond het wel sneu voor mijn vriendin want die had zich er erg op 'verheugd' maar dochter gaat voor. Andere dochter wil er perse niet bij zijn, lol, "gatverderrie" zei ze hahahaha.

meiden

Ow ennneeee ssstttt maar voor degene die komen ; je moet wel tegen een beetje troep kunnen hoor want ben een verschrikkelijke, ongelofelijke en niet normale rommelkont. *bloos*
Waarom kan alleen je dochter erbij zijn en niet je vriendin?
Ik snap wel dat je geen heel voetbalelftal bij de bevalling mag hebben maar twee personen toch wel?
Hey dushi, ik weet het, hij stond er ook voor open maar zij is natuurlijk niet schuldenloos. Ach zal het gewoon nooit helemaal kunnen begrijpen, ik denk dat dat het is.

Krummel word binnen zoveel dagen na de echtscheiding geboren dus wettelijk is hij de vader. Hoe het presies zit met aangeven weet ik niet, moet ik morgen even over bellen. Krummel krijgt in ieder geval wel zijn achternaam, daar was geen enkele discussie over.

Maarreee, lees stilletjes mee op een ander draadje, enne ga verschrikkelijk voor je duimen hoor dushi. Wat verschrikkelijk leuk :-D.

meiden
Wil er maar 1 bij hebben, vind ik ruim voldoende. Vriendin wist dat ook hoor, hebben er uitgebreid over gepraat en ze vind het niet erg, snapt het best. Gelukkkg maar.
Oke, begrijp ik. Eentje is dus meer dan genoeg! En goed dat Krummel de achternaam krijgt van ex. Gewoon hetzelfde als broertjes en zusjes!

En bedankt lieve Sanne
Het kind wordt na de echtscheiding geboren, dus ex is juridisch NIET de vader. De regeling van zoveel dagen na de echtscheiding geboren is afgeschaft 2 jaar geleden
Oow? Oke, wist ik niet Isabon.
Maar het kan toch niet zijn dat Sanne verkeerd is voorgelicht hierover? Neem aan dat ze deze info van de mediator of iets dergelijks heeft.
Ja dan is ze verkeerd voorgelicht. Die regel is in 2007 afgeschaft en geldt nu alleen nog als de ex man is overleden.

Ik ben familierecht advocaat.
Ow, dan zijn we dus verkeerd voorgelicht door mediator. Niet dat het wat uitmaakt, ex wil gewoon te boek staan als de vader van krummel. Zal morgen even bellen hoe we dat dan moeten doen, denk dat ik maar beter de gemeente kan bellen zal niet de eerste zijn dus neem aan dat zij wel weten hoe of wat. Dank voor de info isabon.

Is zeker erg fijn dat er geen disussie was over achternaam, ex vond ook dat dat het zelfde moest zijn als zijn broertjes en zusjes. Is tot nu toe wel ongeveer alle interesse die hij getoond heeft hoor.

meiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven